#صدای_شما🎙️نظر خانم گرجی از شهر کرج
خوشحالیم که میزبان خوبی برای شما بودیم، به امید دیدار مجدد شما
ارسال صدای خود 
.: ایتا | هتل زاگرس | بله :.
خوشحالیم که میزبان خوبی برای شما بودیم، به امید دیدار مجدد شما
۱۱۰
۱۱:۴۵
۱۳۰
۱۶:۳۰
#صدای_شما🎙️نظر خانم انجم شعاع از شهر کرمان
شما همراهان عزیز میتوانید تجربه خودتون رو از اقامت در هتل زاگرس، پیشنهادات و انتقادات خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید:
ارسال صدای خود 
۹۳
۷:۴۹