پرفت:ضافت قشنگه 

اسمت:فونتش بد نیس

بیوت:خوبه

نمرم:8/10
🫐
اسمت:فونتش بد نیس
بیوت:خوبه
نمرم:8/10
۳۲۱
۱۱:۳۸
پرفت:بد نیس 

اسمت:فونت ندارههههه

بیوت:عالی

نمرم:5/10
🫐
اسمت:فونت ندارههههه
بیوت:عالی
نمرم:5/10
۱۹۰
۱۱:۳۹
کسی نیست؟؟
🫐
۱۷۹
۱۱:۴۲
تا ساعت ۴ سین جمع کنید(خریدنی نداریم)

۱۸۰
۱۱:۴۵
....
پرفت:ضافت قشنگه 
اسمت:فونتش بد نیس
بیوت:خوبه 
نمرم:8/10
🫐
ܟܿܢ̣ߺ ܟܿܢ̣ߺ ܭࡅ࡙ࡐࡅ߳ߊ ࡃܢܚܠܩܢ ܢ̣ܝࡅ߭ܥܘ ܢܚ݅ࡐܥܢ̣ܝ݆ߺܝ ܝ݆ߺܨ ܥܼߊࡅ࡙ܝ̇ܘ ܢ̣ܭَࡅ࡙ܝ

۱۸۱
۱۲:۳۴
برندمون آفه
ܢ̣ܩࡐࡅ߭ܨ ܢ̣ܝߊܩࡐࡍ߭ ܭَܝܠܩ🫐
ܣܩࡅ߳ࡐࡍ߭ ܢ̣ܩࡐࡅ߭ࡅ࡙ܥ
🩶
ܠܦ̇ߺܙ ࡅ߭ܥܨ ܣߊ
ܢ̣ܩࡐࡅ߭ܨ ܢ̣ܝߊܩࡐࡍ߭ ܭَܝܠܩ🫐
ܣܩࡅ߳ࡐࡍ߭ ܢ̣ܩࡐࡅ߭ࡅ࡙ܥ
ܠܦ̇ߺܙ ࡅ߭ܥܨ ܣߊ
۱۹۵
۱۲:۳۸
در حال حاضر نمایش این پیام پشتیبانی نمیشود.
....
پیام
#جنی
۱۹۷
۱۲:۳۸
کیوتا #جنی به #نیلا تغییر پیدا کرد🫐
#نیلا
#نیلا
۱۹۱
۹:۵۶