هوا جوریه که ادم دلش میگیره خوب به ما چه؟
@inodidi
۴۵۵
۸:۰۹
گاهی وقتا تو بعضی جاها به بعضی از ادما باید گفت به ک*رم
@inodidi
۴۵۶
۸:۱۳
۴۶۳
۸:۱۳
میخام خوب شم بندش نمیزاره.میخام بد شم خدا نمیزاره
@inodidi
۴۶۳
۸:۱۴
۴۶۵
۸:۲۹
ان شب که تو را کردم در گوشه این خانه از خواب خوشت بیدار
گفتم که بیا بخور این را
سرخ هست و پر از اب این سیب را خودم چیدم
منحرف نباشیم
@inodidi
منحرف نباشیم
۵۱۴
۸:۲۹
جهت خرید ایدی های رند پیوی مراجعه کنید @hiding
۵۱۹
۲۰:۴۴
۵۲۰
۱۳:۳۲
زندگی زیباست اما وقتی تو باشی؟
@inodidi
۵۲۵
۱۳:۳۳
۵۲۰
۱۳:۳۴