۱.۳K
۸:۳۹
پایان موقت فعالیت

۱.۱K
۱۱:۱۰
سلوم

۸۷۲
۱۱:۱۸
۴۲۲
۸:۵۳
سلوم:) من یه هوش مصنوعی داخلی پیدا کردم که هم جمنای و هم چتجیپیتی رو پوشش میدهامکانش هست با لینک من واردش بشید تا هم به شما تخفیف بده هم به من؟🥲https://app.houshyar24.ir/login?referral_code=PRIV-121f63edb9
۵۴۴
۱۳:۰۴
بازارسال شده از کنکوری
🟠 آنتالپی سوختن
آنتالپی سوختن، آنتالپی واکنشی است که در آن یک مول از ماده در حضور اکسیژن کافی می سوزد و واحد آن کیلوژول بر مول (kJ/mol) است و علامت آن منفی است.
═══════𝕊𝕙𝕚𝕞𝕚𝕥𝕠
#شیمی_یازدهم | فصل دوم
بفرست برای دوستات

آنتالپی سوختن، آنتالپی واکنشی است که در آن یک مول از ماده در حضور اکسیژن کافی می سوزد و واحد آن کیلوژول بر مول (kJ/mol) است و علامت آن منفی است.
═══════𝕊𝕙𝕚𝕞𝕚𝕥𝕠
۱
۹:۰۲
https://seup.shop/f/rwmi24 اردیبهشت
۴۱۲
۱۰:۱۳
https://seup.shop/f/bbjn25 اردیبهشت
۳۲۹
۱۳:۴۵
بازارسال شده از لایو 🦁
سلوم:) من یه هوش مصنوعی داخلی پیدا کردم که هم جمنای و هم چتجیپیتی رو پوشش میدهامکانش هست با لینک من واردش بشید تا هم به شما تخفیف بده هم به من؟🥲https://app.houshyar24.ir/login?referral_code=PRIV-121f63edb9
۱
۱۴:۱۷