۱۱۴
۱۵:۱۸
دلمان راسالهاستبا نام توزنده نگه داشتهایم…

ایران فردا؛رسانه بسیج فرهنگیان نظرآبادhttps://eitaa.com/iran_farda_nazarabad
۱۱۴
۱۵:۱۸
«در میان هیاهوی کربلا، کوچکترین سرباز امام حسین (ع) نه شمشیری در دست داشت و نه سخنی بر زبان؛ تنها لبهای تشنهای داشت که روایتگر بزرگترین مظلومیت تاریخ شد. علیاصغر (ع) با عمر کوتاه خود، درسی جاودانه به جهان داد؛ اینکه گاهی یک کودک ششماهه میتواند پیام حق و مظلومیت را تا ابد در دل تاریخ زنده نگه دارد.»
#علی_اصغر
ایران فردا؛رسانه بسیج فرهنگیان ناحیه ۲ فردیس
https://eitaa.com/iran_farda_krj2
#علی_اصغر
https://eitaa.com/iran_farda_krj2
۹۵
۱۱:۴۶
عاشورا تنها یک واقعه تاریخی نیست؛ نهضتی ای است که قرنهاست درس آزادگی، بصیرت، مسئولیتپذیری و ایستادگی میآموزد.معلمان، وارثان این مکتباند؛ مکتبی که انسانسازی را رسالت خود میداند.
#محرم #عاشورا #معلمان_منتقم #مکتب_حسینی
ایران فردا؛رسانه بسیج فرهنگیان ناحیه ۴ مهرشهرhttps://eitaa.com/iran_farda_krj4m
#محرم #عاشورا #معلمان_منتقم #مکتب_حسینی
۱۱۵
۱۴:۵۱
مسئله زنمسئله «جهت یک نسل» است.و تو،هر روز در کلاس،سازندهی این جهتی...
سرمشق پاسخیست به یک سوال مهم:«زنِ امروز را با کدام الگو باید فهمید؟»
است.
۱۲۴
۱۴:۴۵
#پوستر | الحمدللّٰه الذی خلق الحسین
جمع آوری نذورات مردمی برای برپایی هیئت معلمان استان البرز خیرین گرامی میتوانند در این امر مقدس سهیم باشند.
به فرموده علامه اميني (ره) روز عاشورا، براي سلامتي آقا امام زمان (عج) صدقه بدهيد. چون قلب نازنين حضرت تحت فشار است.
جهت واریز نذورات خود
6063731235597888 سجاد بوشه دار
هیئت سِرُّالله |معلمان استان البرز
ایران فردا؛ رسانه بسیج فرهنگیان استان البرز@iran_farda_alborz
جمع آوری نذورات مردمی برای برپایی هیئت معلمان استان البرز خیرین گرامی میتوانند در این امر مقدس سهیم باشند.
به فرموده علامه اميني (ره) روز عاشورا، براي سلامتي آقا امام زمان (عج) صدقه بدهيد. چون قلب نازنين حضرت تحت فشار است.
جهت واریز نذورات خود
۱.۵K
۱۳:۱۱
#کلیپ | موکب معلمان منتقم
آب از هیبت عباسی تو میلرزدبی عصا آمدهای حضرت موسی شدهای
به یاد شهدای #مدافع_حرم آل الله (سلام الله علیها) و مدافعان حرم ایران#شهید_مدافع_حرم_مصطفی_صدرزاده#شهید_مدافع_حرم_علی_تمام_زاده#شهید_سردار_امیرعلی_حاجی_زاده#شهید_سردار_قاسم_سلیمانی
در خیمه حسینیم، خونخواه و جانفداییم
#روز_نهم_محرم#حضرت_عباس (ع)
#ناحیه_۳ #ماهدشت
ایران فردا؛رسانه بسیج فرهنگیان ناحیه ۳ محمدشهر و ماهدشت https://eitaa.com/iran_farda_krj3m
#روز_نهم_محرم#حضرت_عباس (ع)
#ناحیه_۳ #ماهدشت
۶۲
۱۷:۵۱
#پارت۱:
چند شبی بود که او را در خیابان میدیدم. هر شب با پلاکاردی در دست میایستاد و من بیاختیار نگاهم روی نوشتههایش میماند. به خواستههای این امت مبعوث فکر میکردم؛ امتی که بارها در طول تاریخ برای حقیقت فراخوانده شده و هر بار به گونهای در معرض آزمون قرار گرفته است.
اما امشب فرق داشت.
امشب دیگر فقط نوشتههای روی پلاکارد نبود که دیده میشد؛ او حرف دل امت اسلام را میزد.
نزدیکتر رفتم. اشک بر پهنای صورتش جاری بود. اندوه را میشد در نگاهش دید. او را در آغوش گرفتم و تلاش کردم با چند جمله، اندکی از سنگینی این داغ کم کنم.
گفتم:
«حاجخانم، خون رهبر شهید بر همه شمشیرها پیروز است. مگر نه اینکه تاریخ بارها این حقیقت را ثابت کرده است؟ خون پاک شهدا هیچگاه بر زمین نمیماند. به برکت همین خونهای مطهر، ایران اسلامی پیروزی را خواهد دید و این وعدهای است که بارها در سنت الهی تکرار شده است.»
اما در همان حال که این سخنان را بر زبان میآوردم، ذهنم جای دیگری بود.
سخنرانی هیئت امشب را مرور میکردم. صدای حاجآقا طیبی هنوز در گوشم طنین داشت و افکاری که تا ساعتی پیش در گوشهای از ذهنم پنهان بودند، حالا بیپروا مقابلم ایستاده بودند.
با خودم میگفتم:
نکند این ما هستیم که بیمبنا شدهایم؟
نکند از آن حقیقتی که باید ستون زندگی ما باشد فاصله گرفتهایم؟
نکند با فراموش کردن مبنای حقیقی خود، در حق رهبر شهیدمان کوتاهی کردهایم؟
ایران فردا؛ رسانه بسیج فرهنگیان ناحیه ۳ کرجhttps://eitaa.com/iran_farda_krj3
چند شبی بود که او را در خیابان میدیدم. هر شب با پلاکاردی در دست میایستاد و من بیاختیار نگاهم روی نوشتههایش میماند. به خواستههای این امت مبعوث فکر میکردم؛ امتی که بارها در طول تاریخ برای حقیقت فراخوانده شده و هر بار به گونهای در معرض آزمون قرار گرفته است.
اما امشب فرق داشت.
امشب دیگر فقط نوشتههای روی پلاکارد نبود که دیده میشد؛ او حرف دل امت اسلام را میزد.
نزدیکتر رفتم. اشک بر پهنای صورتش جاری بود. اندوه را میشد در نگاهش دید. او را در آغوش گرفتم و تلاش کردم با چند جمله، اندکی از سنگینی این داغ کم کنم.
گفتم:
«حاجخانم، خون رهبر شهید بر همه شمشیرها پیروز است. مگر نه اینکه تاریخ بارها این حقیقت را ثابت کرده است؟ خون پاک شهدا هیچگاه بر زمین نمیماند. به برکت همین خونهای مطهر، ایران اسلامی پیروزی را خواهد دید و این وعدهای است که بارها در سنت الهی تکرار شده است.»
اما در همان حال که این سخنان را بر زبان میآوردم، ذهنم جای دیگری بود.
سخنرانی هیئت امشب را مرور میکردم. صدای حاجآقا طیبی هنوز در گوشم طنین داشت و افکاری که تا ساعتی پیش در گوشهای از ذهنم پنهان بودند، حالا بیپروا مقابلم ایستاده بودند.
با خودم میگفتم:
نکند این ما هستیم که بیمبنا شدهایم؟
نکند از آن حقیقتی که باید ستون زندگی ما باشد فاصله گرفتهایم؟
نکند با فراموش کردن مبنای حقیقی خود، در حق رهبر شهیدمان کوتاهی کردهایم؟
۳۶
۱۲:۰۱
#پارت۲ :
نکند آنقدر درگیر هوسهای زودگذر و آرزوهای رنگارنگ و فریبنده شدهایم که دیگر حالی برای قیام للّه در ما باقی نمانده است؟
نکند ما نیز به همان مردمانی شبیه شده باشیم که تاریخ بارها برایشان فرصت ساخت اما در شناخت و تبعیت از ولایت کوتاهی کردند؟
همان مردمی که راه را بر حکومت علوی بستند.همان مردمی که امام خود را میشناختند اما دنیا را بر ولایت ترجیح دادند.همان مردمی که برای سیدالشهدا علیهالسلام نامه نوشتند، دعوتش کردند، با او پیمان بستند و آنگاه که لحظه امتحان فرا رسید، او را در میان گرگهای زمان تنها گذاشتند؛ عهد شکستند و حتک حرمت کردند.
این افکار رهایم نمیکرد.ذهنم در تاریخ میدوید و از هر گوشه آن چنگی میزد تا پاسخی پیدا کند.
آری، ما خونخواهی رهبر شهیدمان را میخواهیم؛ اما از چه کسی؟
و پیش از آن، خود ما در این میدان چه کردهایم؟
وظیفه ما در این برهه حساس تاریخ چیست؟
اگر امروز رهبر شهیدمان از ما مطالبه کند، آیا زندگی ما گواهی خواهد داد که راه او را فهمیدهایم؟
آیا همچنان زندگی ما همان زندگی دیروز است؛ با همان دغدغهها، همان دلبستگیها و همان غفلتها؟
در میان همه این پرسشها، تنها یک حقیقت در ذهنم روشنتر از هر چیز دیگری بود.
حسینِ زمان شهید شده است و اکنون نوبت ماست که زینبگونه به میدان بیاییم.
نوبت تبیین است.
نوبت روایت حقیقت است.
نوبت آن است که نگذاریم غبار روزمرگی و هیاهوی دنیا، راه شهید را از برابر چشمها پنهان کند.
امروز بیش از هر زمان دیگری وظیفه داریم با امام زمان خود سخن بگوییم؛ از او مدد بخواهیم، با او عهد ببندیم و جایگاه خود را در این میدان پیدا کنیم.
آری، ملتی که امام حی و حاضر دارد، چرا نباید خونخواهی امام شهیدش را طلب کند؟
ملتی که راهش به حجت خدا باز است، چرا باید در پیچوخم دنیا و گرفتاریهای زندگی گم شود؟
این امت مبعوث باید لبیک به حضرت ولیعصر عجلالله تعالی فرجهالشریف را نه فقط با زبان، بلکه با همه وجود و عمق جان خود فریاد بزند.
آنگاه است که میتوان خونخواهی رهبر شهیدمان را از امام حاضر طلب کرد؛ از آن خورشیدی که اگرچه از دیدهها پنهان است، اما هرگز از صحنه هدایت غایب نیست.
و آن روز، اگر خدا بخواهد، خواهیم توانست در محضر پروردگار سربلند بایستیم؛ در چشم شهدا نگاه کنیم و با پدر این امت، که امروز سخت دلتنگ اوییم، دیداری دوباره داشته باشیم.
شاید آن روز، تنها سرمایه ما همین باشد که در روزگار غربت، عهد خود را فراموش نکردیم.
ایران فردا؛ رسانه بسیج فرهنگیان ناحیه ۳ کرجhttps://eitaa.com/iran_farda_krj3
نکند آنقدر درگیر هوسهای زودگذر و آرزوهای رنگارنگ و فریبنده شدهایم که دیگر حالی برای قیام للّه در ما باقی نمانده است؟
نکند ما نیز به همان مردمانی شبیه شده باشیم که تاریخ بارها برایشان فرصت ساخت اما در شناخت و تبعیت از ولایت کوتاهی کردند؟
همان مردمی که راه را بر حکومت علوی بستند.همان مردمی که امام خود را میشناختند اما دنیا را بر ولایت ترجیح دادند.همان مردمی که برای سیدالشهدا علیهالسلام نامه نوشتند، دعوتش کردند، با او پیمان بستند و آنگاه که لحظه امتحان فرا رسید، او را در میان گرگهای زمان تنها گذاشتند؛ عهد شکستند و حتک حرمت کردند.
این افکار رهایم نمیکرد.ذهنم در تاریخ میدوید و از هر گوشه آن چنگی میزد تا پاسخی پیدا کند.
آری، ما خونخواهی رهبر شهیدمان را میخواهیم؛ اما از چه کسی؟
و پیش از آن، خود ما در این میدان چه کردهایم؟
وظیفه ما در این برهه حساس تاریخ چیست؟
اگر امروز رهبر شهیدمان از ما مطالبه کند، آیا زندگی ما گواهی خواهد داد که راه او را فهمیدهایم؟
آیا همچنان زندگی ما همان زندگی دیروز است؛ با همان دغدغهها، همان دلبستگیها و همان غفلتها؟
در میان همه این پرسشها، تنها یک حقیقت در ذهنم روشنتر از هر چیز دیگری بود.
حسینِ زمان شهید شده است و اکنون نوبت ماست که زینبگونه به میدان بیاییم.
نوبت تبیین است.
نوبت روایت حقیقت است.
نوبت آن است که نگذاریم غبار روزمرگی و هیاهوی دنیا، راه شهید را از برابر چشمها پنهان کند.
امروز بیش از هر زمان دیگری وظیفه داریم با امام زمان خود سخن بگوییم؛ از او مدد بخواهیم، با او عهد ببندیم و جایگاه خود را در این میدان پیدا کنیم.
آری، ملتی که امام حی و حاضر دارد، چرا نباید خونخواهی امام شهیدش را طلب کند؟
ملتی که راهش به حجت خدا باز است، چرا باید در پیچوخم دنیا و گرفتاریهای زندگی گم شود؟
این امت مبعوث باید لبیک به حضرت ولیعصر عجلالله تعالی فرجهالشریف را نه فقط با زبان، بلکه با همه وجود و عمق جان خود فریاد بزند.
آنگاه است که میتوان خونخواهی رهبر شهیدمان را از امام حاضر طلب کرد؛ از آن خورشیدی که اگرچه از دیدهها پنهان است، اما هرگز از صحنه هدایت غایب نیست.
و آن روز، اگر خدا بخواهد، خواهیم توانست در محضر پروردگار سربلند بایستیم؛ در چشم شهدا نگاه کنیم و با پدر این امت، که امروز سخت دلتنگ اوییم، دیداری دوباره داشته باشیم.
شاید آن روز، تنها سرمایه ما همین باشد که در روزگار غربت، عهد خود را فراموش نکردیم.
۳۷
۱۲:۰۲
﷽
محرم موسمِ درسِ قیام استمعلم هم علمدارِ امام است
هیئت سرُّالله(معلمان استانالبرز)
️مراسم دهه دوم محرمالحرام ۱۴۴۸
باسخنرانی: حاج فرید نجفنیا
از دوشنبه ۹ تیرماه مصادف با ۱۴ محرم
زمان: ۱۷:۳۰
مکان: بلوار امامزادهحسن، روبروی مصلای کرج، مدرسه مسلمبن عقیل
#هیئتسرُّالله#بسیجفرهنگیاناستانالبرز
هیئت سرُّالله بسیج فرهنگیان استان البرز https://ble.ir/heyat_serrollah@heyat_serrollah
#هیئتسرُّالله#بسیجفرهنگیاناستانالبرز
۱۸
۱۹:۱۱