سلام خدمت همکاران عزیزسال نو مبارکامیدوارم در ادامه ی این سال اتفاقات خوبی برای کسب و کارها بیافته و در پایان سال همگی خوشحال باشیم.با توجه به اتفاقاتی که در صنایع مختلف در طول جنگ افتاد متاسفانه بسیاری از نیروهای کار، موقعیت شغلیشان به خطر افتاد و یا کلا از دست رفت. با توجه به پتانسیل قبلی انجمن دیتاسنتر ایران و همراهی بسیاری از مدیران عامل شرکت های بزرگ صنف که قبلا در تلگرام دور هم جمع بودیم، احساس کردم برای کمک به عزیزانی که نیاز به شغل دارن و مجموعه هایی که ظرفیت پذیرش نیرو دارن، این گروه را با عنوان جدید در بله فعال کنم.خواهش میکنم افراد جویای کار را به این گروه هدایت کنید تا رزومه ارسال کنند. تجربه نشان داده اگه رزومه مختصر و مفید در حد یک صفحه باشه و زیرش چند کلمه خلاصه به صورت هشتگ وار ذکر بشه که رزومه این فرد در چه زمینه ای هست خیلی کمک کننده هست. میدانم اوضاع کسب و کارها اکثرا در حالت انقباضی هست و شاید فکر کنید این تلاش من بی حاصل خواهد بود. اما من فکر میکنم اگر از طریق این گروه، حتی یک نفر را جذب یکی از کسب و کارها کنیم، خوشحالی آن خانواده، برکت زندگی همه ما خواهد بود.برای همه عزیزان آرزوی سلامتی و خوشحالی دارم. 
۷۶
۱۵:۲۶
۷۶
۱۵:۴۵