.ایرانیان، نخستی ملتی بودند که سیستم پست را بنام چاپارهای نامه رسان ابداع کردند.
در زمان باستان ایرانیان جاده شاهی را به منظور ارسال سریع و بی وقفه پیک نامه بر ساختند. در آن زمان کاروان ها مسیر جاده را طی 90روز طی میکردند در حالی که چاپارها این مسافت را 7روزه میپیمودند.چرخه پستی ما ایرانی ها، الگویی برای دیگر تمدن ها قرار گرفت و تا قرن ها همه حکومت ها از آن بهره می بردند.
ما در نخستین نمایشگاه صنعت پست، تجارت الکترونیک و لجستیک هوشمند میزبان شما هستیم تا جلوه های متعددی از این زیست بوم را در معرض دید شما قرار دهیم.
مکان: مصلی امام خمینی(ره)زمان: 8تا11خرداد ماه
#پست#نامه #حمل_و_نقل #نمایشگاه_بین_المللی #همایش #ارسال#post #مصلی_امام_خمینی #جابجایی #بسته_پستی
در زمان باستان ایرانیان جاده شاهی را به منظور ارسال سریع و بی وقفه پیک نامه بر ساختند. در آن زمان کاروان ها مسیر جاده را طی 90روز طی میکردند در حالی که چاپارها این مسافت را 7روزه میپیمودند.چرخه پستی ما ایرانی ها، الگویی برای دیگر تمدن ها قرار گرفت و تا قرن ها همه حکومت ها از آن بهره می بردند.
ما در نخستین نمایشگاه صنعت پست، تجارت الکترونیک و لجستیک هوشمند میزبان شما هستیم تا جلوه های متعددی از این زیست بوم را در معرض دید شما قرار دهیم.
مکان: مصلی امام خمینی(ره)زمان: 8تا11خرداد ماه
#پست#نامه #حمل_و_نقل #نمایشگاه_بین_المللی #همایش #ارسال#post #مصلی_امام_خمینی #جابجایی #بسته_پستی
۱۰.۵K
۵:۱۹
«معرفی بخشهای دیدنی نمایشگاه»
زمان: ۸ الی ۱۱ خردادماه ۱۴۰۲مکان: مصلی امام خمینی(ره)
#پست #صنعت_پست #لجستیک_هوشمند #دانش_بنیان #فناوری_اطلاعات #هوشمند #post #کلکسیونر #موزه
زمان: ۸ الی ۱۱ خردادماه ۱۴۰۲مکان: مصلی امام خمینی(ره)
#پست #صنعت_پست #لجستیک_هوشمند #دانش_بنیان #فناوری_اطلاعات #هوشمند #post #کلکسیونر #موزه
۹.۵K
۱۵:۵۱
.«دانش بنیانها، در کانون توجه نمایشگاه صنعت پست»
«۸ الی ۱۱ خردادماه ۱۴۰۲»
#دانش_بنیان #فناوری_اطلاعات #استارتاپ #نمایشگاه_بین_المللی #مصلی_امام_خمینی #post
«۸ الی ۱۱ خردادماه ۱۴۰۲»
#دانش_بنیان #فناوری_اطلاعات #استارتاپ #نمایشگاه_بین_المللی #مصلی_امام_خمینی #post
۶.۸K
۱۱:۵۴
.« پاویون مشاوران »
اساتید و منتورهای معتبر ایران در پاویون مشاوران آماده گفتگو با شما هستند تا در حوزه تجاری، ارتقا مهارتها و کشف تواناییها بهترین مشاوره را ارائه دهند.
برای ثبتنام و رزرو جلسه با مشاوران وارد سایت زیر شوید.www.iranpostexpo.ir
زمان: ۸ الی ۱۱ خردادماه ۱۴۰۲مکان: مصلی امام خمینی(ره)
#مشاوره#کسب_و_کار #دانش_بنیان #نمایشگاه_صنعت_پست #رویداد #همایش #منتور #post
اساتید و منتورهای معتبر ایران در پاویون مشاوران آماده گفتگو با شما هستند تا در حوزه تجاری، ارتقا مهارتها و کشف تواناییها بهترین مشاوره را ارائه دهند.
برای ثبتنام و رزرو جلسه با مشاوران وارد سایت زیر شوید.www.iranpostexpo.ir
زمان: ۸ الی ۱۱ خردادماه ۱۴۰۲مکان: مصلی امام خمینی(ره)
#مشاوره#کسب_و_کار #دانش_بنیان #نمایشگاه_صنعت_پست #رویداد #همایش #منتور #post
۱۰.۸K
۱۴:۲۴
.«مراحل آماده سازی نخستین نمایشگاه بینالمللی صنعت پست»
#پست #آماده_سازی #همایش رویداد#نمایشگاه_بین_المللی
#پست #آماده_سازی #همایش رویداد#نمایشگاه_بین_المللی
۱.۶K
۱۸:۱۸
.«گزارش اولین روز از نمایشگاه بینالمللی صنعت پست»
#مصلی_امام_خمینی#نمایشگاه_بین_المللی#رویداد #پست #post
#مصلی_امام_خمینی#نمایشگاه_بین_المللی#رویداد #پست #post
۱.۸K
۵:۵۷
.«دومین روز از نخستین نمایشگاه بینالمللی صنعت پست»
۸ الی ۱۱ خردادماه۱۴۰۲مصلی امامخمینی(ره)
#نمایشگاه_بین_المللی #رویداد
۸ الی ۱۱ خردادماه۱۴۰۲مصلی امامخمینی(ره)
#نمایشگاه_بین_المللی #رویداد
۱.۵K
۹:۱۲
بازارسال شده از عصر قانون ـ اخبار جنگ
۷
۱۷:۴۲
در حاشیه نمایشگاه صنعت پست؛
سازمان انرژی اتمی با شرکت ملی پست تفاهمنامه امضا کرد/ معاون سازمان انرژی اتمی: مانع حملههای بیولوژیک میشویم
شیرمردی معاون سازمان انرژی اتمی درباره مفاد تفاهمنامه با شرکت ملی پست گفت: مرسولات پستی را با کمک پرتودهی آلودگیزدایی میکنیم.
به گزارش ستاد خبری نمایشگاه صنعت پست، «محمود لیائی» مدیرعامل شرکت ملی پست امروز(چهارشنبه، ۱۰ خردادماه) در حاشیه سومین روز نخستین همایش و نمایشگاه صنعت پست، با «سید پژمان شیرمردی» معاون سازمان انرژی اتمی و مدیرعامل شرکت توسعه کاربرد پرتویهای ایران تفاهمنامه همکاری امضا کرد.
شیرمردی برگزاری نمایشگاه صنعت پست را یک اتفاق مهم دانست و افزود: چنین نمایشگاهی محل ارائه دستاوردهای مهم و تخصصی کشور است که با زندگی مردم سروکار دارد و با برگزاری آن فعالان صنایع و مردم نسبت به دستاوردها مطلع میشوند تا از بهترین خدمات استفاده کنند.
معاون سازمان انرژی اتمی به مفاد تفاهمنامه این سازمان و شرکت ملی پست پرداخت و گفت: مفاد اصلی این تفاهمنامه مربوط به خدمات متقابلی است که میتوانیم نسبت به این دو مجموعه داشته باشیم.
او آلودگیزدایی بستههای پستی از طریق پرتودهی را یکی از مفاد این تفاهمنامه عنوان کرد و ادامه داد: طبق این تفاهمنامه با بهرهگیری از ظرفیت علمی که در سازمان انرژی اتمی وجود دارد استفاده خواهیم کرد تا مرسولات پستی را با کمک پرتودهی آلودگیزدایی کنیم. یافتن موادی که میتواند عامل حملههای بیولوژیک از طریق دستگاههایی که در این سازمان تولید میشود را مورد بهرهبرداری قرار خواهیم داد. ظرفیتهای متعددی در حوزههای آموزش، پژوهش و برخی از نیازهای روز کشور در این سازمان وجود دارد که امیدواریم با این تفاهمنامه بتوانیم گامی در جهت بهرهگیری از آنها برداشته باشیم.
مدیرعامل شرکت توسعه کاربرد پرتویهای ایران بهرهگیری از ظرفیت شرکت ملی پست را از اهداف مهم امضای تفاهمنامه خواند و گفت: ما بهطور کلی خدمات متعددی را به صنعت پست کشور خواهیم داد و البته حمل برخی از محولههایی که نیاز به ایمنی خاص جابهجایی است را نیز شرکت ملی پست برعهده گذاشته است.
گفتنی است؛ نخستین نمایشگاه «صنعت پست» از ۸ تا ۱۱ خردادماه ۱۴۰۲ در مصلی امام خمینی(ره) تهران برگزار است.
سازمان انرژی اتمی با شرکت ملی پست تفاهمنامه امضا کرد/ معاون سازمان انرژی اتمی: مانع حملههای بیولوژیک میشویم
شیرمردی معاون سازمان انرژی اتمی درباره مفاد تفاهمنامه با شرکت ملی پست گفت: مرسولات پستی را با کمک پرتودهی آلودگیزدایی میکنیم.
به گزارش ستاد خبری نمایشگاه صنعت پست، «محمود لیائی» مدیرعامل شرکت ملی پست امروز(چهارشنبه، ۱۰ خردادماه) در حاشیه سومین روز نخستین همایش و نمایشگاه صنعت پست، با «سید پژمان شیرمردی» معاون سازمان انرژی اتمی و مدیرعامل شرکت توسعه کاربرد پرتویهای ایران تفاهمنامه همکاری امضا کرد.
شیرمردی برگزاری نمایشگاه صنعت پست را یک اتفاق مهم دانست و افزود: چنین نمایشگاهی محل ارائه دستاوردهای مهم و تخصصی کشور است که با زندگی مردم سروکار دارد و با برگزاری آن فعالان صنایع و مردم نسبت به دستاوردها مطلع میشوند تا از بهترین خدمات استفاده کنند.
معاون سازمان انرژی اتمی به مفاد تفاهمنامه این سازمان و شرکت ملی پست پرداخت و گفت: مفاد اصلی این تفاهمنامه مربوط به خدمات متقابلی است که میتوانیم نسبت به این دو مجموعه داشته باشیم.
او آلودگیزدایی بستههای پستی از طریق پرتودهی را یکی از مفاد این تفاهمنامه عنوان کرد و ادامه داد: طبق این تفاهمنامه با بهرهگیری از ظرفیت علمی که در سازمان انرژی اتمی وجود دارد استفاده خواهیم کرد تا مرسولات پستی را با کمک پرتودهی آلودگیزدایی کنیم. یافتن موادی که میتواند عامل حملههای بیولوژیک از طریق دستگاههایی که در این سازمان تولید میشود را مورد بهرهبرداری قرار خواهیم داد. ظرفیتهای متعددی در حوزههای آموزش، پژوهش و برخی از نیازهای روز کشور در این سازمان وجود دارد که امیدواریم با این تفاهمنامه بتوانیم گامی در جهت بهرهگیری از آنها برداشته باشیم.
مدیرعامل شرکت توسعه کاربرد پرتویهای ایران بهرهگیری از ظرفیت شرکت ملی پست را از اهداف مهم امضای تفاهمنامه خواند و گفت: ما بهطور کلی خدمات متعددی را به صنعت پست کشور خواهیم داد و البته حمل برخی از محولههایی که نیاز به ایمنی خاص جابهجایی است را نیز شرکت ملی پست برعهده گذاشته است.
گفتنی است؛ نخستین نمایشگاه «صنعت پست» از ۸ تا ۱۱ خردادماه ۱۴۰۲ در مصلی امام خمینی(ره) تهران برگزار است.
۱.۳K
۱۷:۴۳
شرکت ملی پست و ایدرو تفاهمنامه همکاری امضا کردند؛
ایدرو ناوگان حملونقل و زیرساختهای پست را توسعه و نوسازی میکند
علی نبوی معاون وزیر صمت درباره انعقاد تفاهمنامه همکاری با شرکت ملی پست گفت: براساس این تفاهمنامه از ظرفیتهای ایدرو برای تجهیز ناوگان حملونقل، آموزشهای تخصصی و نیازهای زیرساختی شرکت ملی پست استفاده خواهد شد.
به گزارش ستاد خبری نمایشگاه صنعت پست،صبح امروز(چهارشنبه، ۱۰ خرداد ۱۴۰۲) در حاشیه نخستین نمایشگاه صنعت پست، «علی نبوی» معاون وزیر صمت و رئیس هیئت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران(ایدرو) با «محمود لیائی» مدیرعامل شرکت ملی پست ایران تفاهمنامه همکاری امضا کردند.
نبوی درباره مفاد این تفاهمنامه گفت: طبق این تفاهمنامه از ظرفیتهای ایدرو و شرکت ملی پست در یک همکاری مشترک استفاده خواهد شد.
او توسعه و نوسازی ناوگان حملونقل، توسعه و بهبود فضاهای اداری شرکت ملی پست و آموزش و طراحی دورههای تخصصی را مهمترین محورهای این تفاهمنامه دانست و افزود: برنامهریزی در زمینه موارد فوق صورت خواهد گرفت و خدمات موردنیاز در اختیار مجموعه شرکت ملی پست قرار خواهد گرفت.
معاون وزیر صمت تاکید کرد: از تجربه و توان شرکت مگفا که یکی از مجموعههای مهم سازمان گسترش در زمینه فناوری اطلاعات است در راستای کمک به شرکت ملی پست بهرهگیری خواهد شد.
در ادامه لیائی انعقاد تفاهمنامه با مرکز گسترش را یک اتفاق مهم دانست و افزود: ایدرو ظرفیتهای عظیمی در زمینه سختافزار، نرمافزار، لجستیک هوشمند و زیرساختها در اختیار دارد که برای شرکت ملی پست و دیگر اپراتورهای پستی قابل استفاده و حیاتی است.
مدیرعامل شرکت ملی پست ایران عنوان کرد: تفاهمنامه امروز مقدمهای خواهد بود تا ظرفیتهای مهم سازمان گسترش در شرکت ملی پست و دیگر مجموعههای همکار بهترین استفاده و بهرهوری در زمینه خدمترسانی بهتر به مردم صورت گیرد.
نخستین نمایشگاه «صنعت پست، تجارت الکترونیک، لجستیک هوشمند و صنایع وابسته» از ۸ تا ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ در مصلی امام خمینی(ره) تهران در حال برگزاری است.
ایدرو ناوگان حملونقل و زیرساختهای پست را توسعه و نوسازی میکند
علی نبوی معاون وزیر صمت درباره انعقاد تفاهمنامه همکاری با شرکت ملی پست گفت: براساس این تفاهمنامه از ظرفیتهای ایدرو برای تجهیز ناوگان حملونقل، آموزشهای تخصصی و نیازهای زیرساختی شرکت ملی پست استفاده خواهد شد.
به گزارش ستاد خبری نمایشگاه صنعت پست،صبح امروز(چهارشنبه، ۱۰ خرداد ۱۴۰۲) در حاشیه نخستین نمایشگاه صنعت پست، «علی نبوی» معاون وزیر صمت و رئیس هیئت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران(ایدرو) با «محمود لیائی» مدیرعامل شرکت ملی پست ایران تفاهمنامه همکاری امضا کردند.
نبوی درباره مفاد این تفاهمنامه گفت: طبق این تفاهمنامه از ظرفیتهای ایدرو و شرکت ملی پست در یک همکاری مشترک استفاده خواهد شد.
او توسعه و نوسازی ناوگان حملونقل، توسعه و بهبود فضاهای اداری شرکت ملی پست و آموزش و طراحی دورههای تخصصی را مهمترین محورهای این تفاهمنامه دانست و افزود: برنامهریزی در زمینه موارد فوق صورت خواهد گرفت و خدمات موردنیاز در اختیار مجموعه شرکت ملی پست قرار خواهد گرفت.
معاون وزیر صمت تاکید کرد: از تجربه و توان شرکت مگفا که یکی از مجموعههای مهم سازمان گسترش در زمینه فناوری اطلاعات است در راستای کمک به شرکت ملی پست بهرهگیری خواهد شد.
در ادامه لیائی انعقاد تفاهمنامه با مرکز گسترش را یک اتفاق مهم دانست و افزود: ایدرو ظرفیتهای عظیمی در زمینه سختافزار، نرمافزار، لجستیک هوشمند و زیرساختها در اختیار دارد که برای شرکت ملی پست و دیگر اپراتورهای پستی قابل استفاده و حیاتی است.
مدیرعامل شرکت ملی پست ایران عنوان کرد: تفاهمنامه امروز مقدمهای خواهد بود تا ظرفیتهای مهم سازمان گسترش در شرکت ملی پست و دیگر مجموعههای همکار بهترین استفاده و بهرهوری در زمینه خدمترسانی بهتر به مردم صورت گیرد.
نخستین نمایشگاه «صنعت پست، تجارت الکترونیک، لجستیک هوشمند و صنایع وابسته» از ۸ تا ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ در مصلی امام خمینی(ره) تهران در حال برگزاری است.
۱.۳K
۱۷:۴۴