سلااام " اسم من کیمیا هست و با اسم میا شناخته میشم "" عاشق فضای مجازی ، تیک تاک ، یوتویوب و... هستم "" اما چون خودم تا پارسال نمیتونستم وارد شون بشم ، تو بله میگشتم تا یک کانال خوب از تیک تاک پیدا کنم "" پس خودم اینجا رو ساخت "* خوش اومدین♡☆*#mia
۱۴۱
۱۱:۳۳
بریم فعالیت رو شروع کنیم♡♡#mia
۱۴۵
۱۱:۳۵
انواع معذرت خواهی ماه ها #mia
۱۴۷
۱۱:۳۷
حق؟؟#mia
۱۵۴
۱۱:۴۰
بریم یک مپ فانتزی بسازیم؟؟#mia
۱۴۹
۱۲:۲۲
معرفی کتاب#mia
۱۵۴
۱۵:۵۴
فان طور#mia
۱۵۷
۱۶:۰۰
#پایانفعالیتامروز#mia
۱۵۳
۱۷:۱۷