اعلامیه کمپانی:آیدل روون به عنوان ووکالیست(سولو) در اودیشن قبول شد...صدای اون واقعا عالی بود !روون میتونست نوت های بالا رو خیلی زیبا بخونه:)موفق باشی روونundefinedمدیر کیم سوجی ، منیجر میون
undefined۶

۳۲۴

۱۹:۵۰

هالو هالو
#Rowoon
undefined۱

۱۱۶

۳:۱۱

بله | کانال روون 🧊 •SM کمپانی