در مکتب عشق، شاهباز است حسینمرآتِ دلِ اهل نیاز است حسینسَر داد، نداد تن به ذلت، آریآزادترینِ عالم، حسین است حسین
«محرم یادآور بزرگترین درس آزادگی و ایثار است.تسلیت این ایام بر تمام عاشقان راه حقیقت.»
@javadgharaei
«محرم یادآور بزرگترین درس آزادگی و ایثار است.تسلیت این ایام بر تمام عاشقان راه حقیقت.»
@javadgharaei
۳۵.۳K
۱۹:۰۵
حافظ انرژی ایران جان باش!
ایرانی عزیزامروز با کاهش مصرف برق، بنزین و آب میتوانیم به کمک سربازان وطن در میدان نبرد برویم.
در جنگ تحمیلی اخیر، دشمن زیرساختهای انرژی ایران را هدف گرفت؛ پاسخ ما، اتحاد و مدیریت مصرف است.
راهکارهای عملی صرفه جویی را اینجا ببینید:energy.janfadaa.ir
اطلاعات بیشتر در:Rubika.ir/Resanestan



چه کار جالبی در بخش جانفدا انجام شدهطراحی روشن و خاموش شدن صفحهو آیتم هایی که تعهد می شود بسیار کاربردی و به روز بودندخداقوت


@javadgharaei
ایرانی عزیزامروز با کاهش مصرف برق، بنزین و آب میتوانیم به کمک سربازان وطن در میدان نبرد برویم.
در جنگ تحمیلی اخیر، دشمن زیرساختهای انرژی ایران را هدف گرفت؛ پاسخ ما، اتحاد و مدیریت مصرف است.
راهکارهای عملی صرفه جویی را اینجا ببینید:energy.janfadaa.ir
اطلاعات بیشتر در:Rubika.ir/Resanestan
@javadgharaei
۳۹.۹K
۱۵:۰۸
۱۴۲.۲K
۱۸:۳۲
تسلیم ظلم شدن در فرهنگ و تمدن و ذات ایرانی جایی ندارد.
ترامپ جنایتکار و روانی، در دقایق ابتدایی مذاکره سوییس، ایران را تهدید به نابودی و هیئت مذاکره کننده ایرانی را تهدید به ترور کرد. هیئت ایرانی در اعتراض به تهدیدهای ترامپ، محل مذاکره را ترک کرد و آقای قالیباف از وسط مذاکرات جواب ترامپ را داده و گفته تهدیداتش را به جایی حساب نمیکنیم و ما آماده اقدامیم.
اقدامی بسیار درست و مقتدرانه از سوی ایران و ایرانی.
( فقط ای کاش برای دکتر قالیباف مقدور بود تا خیلی شفاف به ترامپ بگوید که به جایی حساب نمی کنیم در ادبیات و فرهنگ ایران چه معنی و مفهومی دارد.
)
سرفراز ایران و ایرانی.
@javadgharaei
تسلیم ظلم شدن در فرهنگ و تمدن و ذات ایرانی جایی ندارد.
اقدامی بسیار درست و مقتدرانه از سوی ایران و ایرانی.
( فقط ای کاش برای دکتر قالیباف مقدور بود تا خیلی شفاف به ترامپ بگوید که به جایی حساب نمی کنیم در ادبیات و فرهنگ ایران چه معنی و مفهومی دارد.
سرفراز ایران و ایرانی.
@javadgharaei
۹۲.۹K
۱۷:۲۱
...از شما دعوت میشود جهت همیاری در طرحهای انجمن، کمکهای خود را با هر مبلغی که در توان دارید به شماره حساب انجمن نیک ورزی ایرانگرد واریز نمایید.
#من_با_ایرانگردم..
...
..#ایران #برای_ایران_و_ایرانی#ایرانگرد#جواد_قارایی
۲۰.۲K
۵:۴۳
بیکران سپاس از مهرتان
#من_با_ایرانگردم..
...
..#ایران #برای_ایران_و_ایرانی#ایرانگرد#جواد_قارایی#انجمن_نیک_ورزی_ایرانگرد
۲۸.۷K
۸:۵۳
۲۷.۵K
۲۰:۳۳
داستانِ روزِ واقعه، داستانی معمول نبود. چرا که بر روی این کره خاکی، میلیونها اتفاق بزرگ در بین میلیاردها انسان، طی ۱۰ هزار سال تا کنون رخ داد. اما فقط بذر یکی از آنها رویید و امروز، آنهم پس از ۱۴۰۰ سال به شکلی معجزه آسا، عظمت آن، تمام جهان را فرا گرفته است.شهادت امام حسین (ع) به خاطر ایستادگی در برابر ظلم و تسلیم نشدن در برابر ظالم. بذری که در خون پاکش رویید و تا ابد ماندگار شد تا نورِ شکوفه های آن درخت تنومند، چراغ راه باشد برای آنان که در تاریکی دنیا، در جستجوی نور هستند.این داستان هرگز تمام نخواهد شد و این درخت، تنومندتر و ریشه هایش گسترده تر خواهد شد. این داستان با ظلم، ایستادگی، غم و شهادت آغاز شد و این ظلم، اندوه، ایستادگی و شهادت ادامه خواهد داشت. اما به دستان پروردگارِ زمین و آسمان، پایانی خوش برایش نوشته شده. چه بخواهند، چه نخواهند. دل نگرانی ما از خودخواهی آدمیست، که می خواهد به چشم خود شاهد پیروزی باشد. پیروزی رویت خواهد شد، حتی اگر در کاسه چشمهای من و تو گیاه روییده باشد.
سلام بر حسین و پیروان راستینش.
@javadgharaei
سلام بر حسین و پیروان راستینش.
@javadgharaei
۲۰.۴K
۲۱:۰۷
یعنی یک انسان چقدر میتونه پست فطرت و حقیر و مادر فروش باشه که پس از تماشای تاریخ ۳۰۰ ساله ایران تا به امروز، به خاطر گرفتن پول از اسراییل حرامزاده بیاد و مقابل دوربین بگه جمهوری اسلامی ایران یکی از بزرگترین دیکتاتورها و یاغی های جهانه!البته کارشناس با شرفی که دعوت شده، از خجالت این مجری خائن در اومد. اما اگر گرفتن حق از ظالم اسمش یاغی گریه، بله، ایران دیکتاتورترین و یاغی ترین کشور جهانه و باید دیکتاتور ویاغی بمونه. اونهم در مقابل کشورهایی که هزاران بمب اتم دارن، صد میلیون انسان بی گناه رو طی ۳۰۰ سال بر روی کره زمین کشتن. غصب و نسل کشی کردن. تحریمهای ظالمانه و کمرشکن وضع کردن. در همه کشورهای جهان دخالت سیاسی می کنن. به همه زور میگن و بی شمار ترور و جنایت کردن. اگر ایستادگی در مقابل چنین شیاطین پست فطرت و جنایتکاری اسمش دیکتاتوری و یاغی گریه، ایران با افتخار کشوری دیکتاتور و یاغیه. درود بر جناب آقای دکتر علی صالح و لعنت بر فرزاد فرحزاد مادر فروش.
@javadgharaei
@javadgharaei
۶.۷K
۶:۱۷