دست رادمردی که تنگهی هرمز را بست و نفس حرامیها را بند آورد. تصویر مشت گره کرده شهید تنگسیری در زمان شهادت
استوری فرزند شهید تنگسیری
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاینجا با "جواهرانه" اندیشیدن، "جواهرانه" زیستن را می آموزید.
@Javaherane |
۱۰
۲۱:۴۰
«نخبهگان تخدیری »
1- عدهای از نخبگان در دوران تصویب تفاهمنامههایی که در آن بخشی از سرمایههای این نظام و این مردم به دشمن واگذار میشود مدام میگویند: «مسؤولان با رهبری هماهنگاند»، «رهبری مسؤولان را مورد اعتماد و غیور میداند»، «شما چون اطلاع ندارید پس انتقاد نکنید» و با این برخوردها دهان منتقدان را بسته و زمینه را برای امضاء تفاهمنامهی خسارتبار فراهم میکنند.
2- پس از اینکه تفاهمنامه امضاء شد وارد فاز دوم میشوند و میگویند: «قرار نیست دشمن به تعهداتش عمل کند آنچه مهم است تعهد حقوقی است نه عملی!» با اینکار سخاوتمندانه بخشی از سرمایههای نظام و مردم به ثمن بخس به دشمن واگذار میشود و دشمن قدم بعدیاش را بر میدارد
3- پس از اینکه مشخص شد آن تفاهمنامه و آن شیوهی برخورد بر خلاف اصول ولیّ جامعه بوده وارد فاز سوم میشود و میگویند: «نظر مخالف داشتن که اشکالی ندارد مسؤولان فقط نظر مخالف داشتند! چه کار بایستی میکردند؟! آیا باید خلاف شرع مرتکب میشدند و به دروغ میگفتند نظر ما همان نظر شماست؟!» و با این کار مقصران را از زیرفشار افکار عمومی خارج میکنند تا زمینه برای خسارتی دیگر فراهم شود.
این منطق در آرام نگه داستن و حفظ وحدت، مقصر اصلی در عدول از اصول رهبری است، نه روحانی و ظریف و امثال اینها... مقصر اصلی نخبگانی هستند که جامعه را تخدیر و خواب میکنند و با این سخنان دهان منتقدان را میبندند و جامعه را به رقص و پای کوبی میکشاندند که؛
خر برفت و خر برفت و خر برفت!
آن وقت که مشخص شد لباس از تن پادشاه کندهاند منتقدان را مذمت میکنند و میگویند هر کس نیتش آلوده باشد لباس پادشاه را نمی بیند!
نخبگان بهجای اینکه بازوی توجیه خیانتها و خطاکاران با قصد قربت باشند باید، باید سرباز ولیّ جامعه باشند و ببینند چگونه مطالبات او که بر اساس موازین دینی است اجرائی میشود، همان را تقویت کنند و آگاهی جامعه را در سطحی نگه دارند که کسی جرات نزدیک شدن به اصول رهبر را نکند چه برسد عبور از آن اصول را ...
@Mohammad_AmiriTayebi
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاینجا با "جواهرانه" اندیشیدن، "جواهرانه" زیستن را می آموزید.
@Javaherane |
1- عدهای از نخبگان در دوران تصویب تفاهمنامههایی که در آن بخشی از سرمایههای این نظام و این مردم به دشمن واگذار میشود مدام میگویند: «مسؤولان با رهبری هماهنگاند»، «رهبری مسؤولان را مورد اعتماد و غیور میداند»، «شما چون اطلاع ندارید پس انتقاد نکنید» و با این برخوردها دهان منتقدان را بسته و زمینه را برای امضاء تفاهمنامهی خسارتبار فراهم میکنند.
2- پس از اینکه تفاهمنامه امضاء شد وارد فاز دوم میشوند و میگویند: «قرار نیست دشمن به تعهداتش عمل کند آنچه مهم است تعهد حقوقی است نه عملی!» با اینکار سخاوتمندانه بخشی از سرمایههای نظام و مردم به ثمن بخس به دشمن واگذار میشود و دشمن قدم بعدیاش را بر میدارد
3- پس از اینکه مشخص شد آن تفاهمنامه و آن شیوهی برخورد بر خلاف اصول ولیّ جامعه بوده وارد فاز سوم میشود و میگویند: «نظر مخالف داشتن که اشکالی ندارد مسؤولان فقط نظر مخالف داشتند! چه کار بایستی میکردند؟! آیا باید خلاف شرع مرتکب میشدند و به دروغ میگفتند نظر ما همان نظر شماست؟!» و با این کار مقصران را از زیرفشار افکار عمومی خارج میکنند تا زمینه برای خسارتی دیگر فراهم شود.
این منطق در آرام نگه داستن و حفظ وحدت، مقصر اصلی در عدول از اصول رهبری است، نه روحانی و ظریف و امثال اینها... مقصر اصلی نخبگانی هستند که جامعه را تخدیر و خواب میکنند و با این سخنان دهان منتقدان را میبندند و جامعه را به رقص و پای کوبی میکشاندند که؛
خر برفت و خر برفت و خر برفت!
آن وقت که مشخص شد لباس از تن پادشاه کندهاند منتقدان را مذمت میکنند و میگویند هر کس نیتش آلوده باشد لباس پادشاه را نمی بیند!
نخبگان بهجای اینکه بازوی توجیه خیانتها و خطاکاران با قصد قربت باشند باید، باید سرباز ولیّ جامعه باشند و ببینند چگونه مطالبات او که بر اساس موازین دینی است اجرائی میشود، همان را تقویت کنند و آگاهی جامعه را در سطحی نگه دارند که کسی جرات نزدیک شدن به اصول رهبر را نکند چه برسد عبور از آن اصول را ...
@Mohammad_AmiriTayebi
۱۲
۲۱:۴۱
۱. مطالبه رهبر معظم انقلاب، تثبیت حاکمیت ایران بر تنگه هرمز است
۲.انچه در متن تفاهم نامه آمده، تثبیت حاکمیت ایران بدست نمی آید .
۳.ظاهرا مسوولان مذاکرات تفسیر خود از متن را به رهبر انقلاب تعهد دادند.....
نتیجه گیری: آنچه برای ما حجت است وفصل الخطاب، عملی شدن شروط رهبر معظم انقلاب است. منتظر تحقق شروط گفته شده هستیم...
۱۳
۲۱:۴۱
اساتید ارجمند؛ سلام علیکم
با، احترام، به استحضار می رساند ؛
متن حمایت جمعی از اساتید دانشگاه ها و حوزه های علمیه از بیانات تبیینی نماینده محترم مردم تهران و نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی،سیاستمدار آگاه و زمان شناس جناب حجة الاسلام و المسلمین دکتر سید محمود نبویان و تذکار مشفقانه به ریاست محترم صدا و سیما در لینک زیر جهت مطالعه و حمایت قرار گرفته است:
https://survey.porsline.ir/s/n4BKNWBc
اساتید محترم می توانند جهت اعلام حمایت خود نام و نام خانوادگی مبارک خود را با مراجعه به لینک https://survey.porsline.ir/s/n4BKNWBc ثبت و ارسال فرمایند.
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاینجا با "جواهرانه" اندیشیدن، "جواهرانه" زیستن را می آموزید.
@Javaherane |
با، احترام، به استحضار می رساند ؛
https://survey.porsline.ir/s/n4BKNWBc
۱۴
۲۱:۴۱
ضمن تسلیت ایام شهادت امام حسین( ع) ،از عزیزان ودوستانی که در این روزها اظهار لطف داشته وحمایت کردند،به ویژه مردم مبعوث شده و میدان دار ایران خاضعانه تشکر میکنم.
خداوند به همه ی ما توفیق اخلاص در عمل و تبعیت کامل از رهبری را عنایت فرماید.
ویراستیhttps://virasty.com/nabavian_mahmud ایتاhttp://eitaa.com/nabavianتوییترhttps://x.com/nabaviantwt
۱۴
۲۱:۴۲
خیر نبیند کسیکه بدنبال فراموش شدن انتقام وخونخواهی شما باشد.
۱۸
۲۱:۴۲
۱۲
۲۲:۱۴
✾ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
https://eitaa.com/joinchat/1130102787C66c4502167
۹
۲۲:۲۲
ما سحرِ دهم اسفند ،یه حالی داشتیم شبیه بچه های اباعبدالله(ع) توی عصر #عاشورا وقتی که علمدارشون برنگشت.
امشب بلندتر از سالهای قبل بخونیدای اهل حرم میروعلمدار نیامد.
زینب نصری#رهبر_شهید
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاینجا با "جواهرانه" اندیشیدن، "جواهرانه" زیستن را می آموزید.
@Javaherane |
امشب بلندتر از سالهای قبل بخونیدای اهل حرم میروعلمدار نیامد.
۹
۲۲:۳۶
کار تمیز هوش مصنوعی
مختارنامه 1405
۱۰
۲۲:۳۸