دلم یه آغوش میخواد؛ آغوشی که نیاز نباشه حرفی بزنم تا منو بفهمه و اونقدر طولانی باشه تا آروم بشم. )
۱.۵K
۱۶:۵۰
بعضی حرفها فقط شنیده نمیشن؛ غباری از غم میشن و میشینن روی گوشه به گوشهی وجودت. )
۳۱۲
۱۵:۰۶
ایکاش روابط انسانی یه دفترچهی راهنما هم داشت، چون یهوقتایی دیگه توی " هیچ ایدهای ندارم که باید چیکار کنم" ترین حالت ممکنام. )
۳۲۴
۱۵:۱۰
- به نظرت کار درستی کردم دیگه دنبالشون نرفتم)+ آره- ولی بعضی وقتا دلم براشون تنگ میشه..+ معلومه که آدم دلتنگ میشه، آدم چغندر که نیست دلش تنگ نشه یا احساس نداشته باشه؛ ولی مهم اینه که این دلتنگی و احساس دو طرفه باشه! "صحبتهایاتفاقی - ۲/۲۵"
۳۲۷
۱۹:۱۴
مهم نیست چند سالم باشه؛ من تا همیشه با دندون پزشکی مشکل دارم.
۲۳۲
۱۷:۰۴
"خب بریم سراغ دندون های منفجر شدهات! "
۲۳۴
۱۷:۰۴
- Vatican
۱۲۲
۱۵:۳۹
- Vatican
۱۲۵
۱۵:۴۰
- Vatican
🥲۱
۱۲۴
۱۵:۵۵
علاقه به موسیقی بی کلام از جایی شروع میشود که دیگر هیچ کلمه ای نمیتواند همهمهی افکار را آرام کند؛ و تو میمانی و موسیقی که سعی در خفه کردن آن همهمهی طاقت فرسا دارد. )
۹۱
۱۹:۵۳