شکرگزاری امروز 
به نام خداوند فرصتهای تازه...
پروردگارا...
سپاس برای فرصتهای جدید
سپاس برای آغازهای تازه
سپاس برای درهای باز
سپاس برای انتخابهای آگاهانه
سپاس برای شجاعت شروع
سپاس برای تجربههای جدید
سپاس برای مسیرهای روشن
سپاس برای یادگیریهای ارزشمند
سپاس برای رشد هر روزه
سپاس برای ایدههای تازه
سپاس برای تغییرات سازنده
سپاس برای امید به آینده
سپاس برای قدمهای کوچک اما مهم
https://ble.ir/kaminoor
خدایا شرکت

به نام خداوند فرصتهای تازه...
پروردگارا...
https://ble.ir/kaminoor
خدایا شرکت
۴۷
۳:۵۶
بیشترین کسی که در طول عمر باهاش صحبت میکنی خودتی
تو از صبح که بیدار میشی تا شب که میخوابی دائم در حال مکالمه با خودت در ذهنت هستی. بنابراین با خودت درست صحبت کن
به خودت احترام بذار🥰به خودت حس خوب بدهو خودتو تشویق کنچون همه ما در نهایت تنها هستیم.https://ble.ir/kaminoorپس ذهن خودتو خونه امن خودت کن
جایی که درون اون احساس آرامش و امنیت خاطر داشته باشی.
۱۳۲
۹:۱۴
سلام به روی ماهتون
مشتاق دعای خیرتون 
قمر در عقرب
بچهها، از امروز چهارشنبه تا جمعه(محض احتیاط تا یکشنبه)،ماه واردِ عقرب میشه. اگه یهو حس کردین فضا سنگین شده، یا یهکم کلافهاید و فکرای قدیمی اومده سراغتون، بدونید که تنهایید نیستید! این حالوهوا خیلی طبیعیه.
این چند روز، انگار یه چراغقوه دستمون میگیریم و میریم توو اعماقِ خودمون. شاید خاطرههایی که خاک خورده بودن زنده بشن، یا حساسیتهامون یهو بره بالا. https://ble.ir/kaminoor
چند تا توصیه پروانه ای
برای این چند روز:
۱. اصلاً و ابداً عجله نکنید! اگه تصمیم مهمی (مالی، کاری، یا احساسی) دارید، بذارید برای بعد. فعلاً دست نگه دارید، بهتره.
۲. این روزا، روزِ «شروع کردن» نیست، روزِ «تمیزکاریه». هر چیزی که دوره اش تموم شده، هر فکری که اذیتتون میکنه، یا حتی یه گوشه از خونه که شلوغه، الان وقتشه رهاشون کنید یا سروسامون بدید.
۳. با خودتون مهربون باشید. اگه حس کردین دلتون میخواد بیشتر سکوت کنید یا خلوت کنید، اصلاً به خودتون سخت نگیرید.
خلاصه که این چند روز، فرصتِ خوبیه برای خونهتکونیِ دل و ذهن... یه جورایی پاکسازیِ قبل از شروعِ دوباره.
مراقبِ آرامشتون باشید.
پروانه

قمر در عقرب
بچهها، از امروز چهارشنبه تا جمعه(محض احتیاط تا یکشنبه)،ماه واردِ عقرب میشه. اگه یهو حس کردین فضا سنگین شده، یا یهکم کلافهاید و فکرای قدیمی اومده سراغتون، بدونید که تنهایید نیستید! این حالوهوا خیلی طبیعیه.
این چند روز، انگار یه چراغقوه دستمون میگیریم و میریم توو اعماقِ خودمون. شاید خاطرههایی که خاک خورده بودن زنده بشن، یا حساسیتهامون یهو بره بالا. https://ble.ir/kaminoor
چند تا توصیه پروانه ای
۱. اصلاً و ابداً عجله نکنید! اگه تصمیم مهمی (مالی، کاری، یا احساسی) دارید، بذارید برای بعد. فعلاً دست نگه دارید، بهتره.
۲. این روزا، روزِ «شروع کردن» نیست، روزِ «تمیزکاریه». هر چیزی که دوره اش تموم شده، هر فکری که اذیتتون میکنه، یا حتی یه گوشه از خونه که شلوغه، الان وقتشه رهاشون کنید یا سروسامون بدید.
۳. با خودتون مهربون باشید. اگه حس کردین دلتون میخواد بیشتر سکوت کنید یا خلوت کنید، اصلاً به خودتون سخت نگیرید.
خلاصه که این چند روز، فرصتِ خوبیه برای خونهتکونیِ دل و ذهن... یه جورایی پاکسازیِ قبل از شروعِ دوباره.
مراقبِ آرامشتون باشید.
پروانه
۶۰
۱۲:۰۱
سلام صبح بخیر...
امروز با فضایِ خاص و پرمعنایِ عاشورا بیدار شدیم.
روزی برای آرامش گرفتن، دل دادن و در سکوت، با خدایِ مهربان همصحبت شدن.
امیدوارم امروز، آرامشی پربرکت ، در دلِ همهی شما جاری بشه.
شکرگزاری امروز
خدایا، شکرت...برای آن لحظههایی که نفهمیدم، اما تو میدانستی؛برای آن چیزهایی که فکر کردم ضرر است، اما نجاتم بود؛برای آن دعاهایی که مستجاب نشدند، چون چیز بهتری در راه بود.
شکرت که نه آنچه خواستم، بلکه آنچه نیاز داشتم را دادی.و شکرت که حتی وقتی ناسپاسی کردم، دستت را از من برنداشتی.https://ble.ir/kaminoor
تو دعاهای امروز، من فراموش نکنید
روزی برای آرامش گرفتن، دل دادن و در سکوت، با خدایِ مهربان همصحبت شدن.
امیدوارم امروز، آرامشی پربرکت ، در دلِ همهی شما جاری بشه.
شکرگزاری امروز
خدایا، شکرت...برای آن لحظههایی که نفهمیدم، اما تو میدانستی؛برای آن چیزهایی که فکر کردم ضرر است، اما نجاتم بود؛برای آن دعاهایی که مستجاب نشدند، چون چیز بهتری در راه بود.
شکرت که نه آنچه خواستم، بلکه آنچه نیاز داشتم را دادی.و شکرت که حتی وقتی ناسپاسی کردم، دستت را از من برنداشتی.https://ble.ir/kaminoor
تو دعاهای امروز، من فراموش نکنید
۴۳
۳:۴۵
عبادت فقط خواندن نماز و دعا و ایات قران نیست حواسمان باشد
مراقـــب باشيم . صــدايمان ديــوار صوتي قلبـــي را نشکند
عيـــب آدمهــا رو داد نــزنید
اول شخصــيت خودتان را تــرور مي کنيدبعد آبـــروي انا ن را
خـــداوند صـــداي تــرک دلهــا رو زودتر از فريـــاد زبانهـــا مي شـــنود
https://ble.ir/kaminoor بهتـــرين درســـها را در زمان سختـــي آموختـــم، و دانستم صبـــور بودن يک ايـــمان است و خويشـــتن داري يک نــوع عبــــادت،
فهميـــدم نـــاکامي به معني تـــاخير است نه شکـــست
و شایـــد خنديـــدن يک نيـــايش باشـــد
عيـــب آدمهــا رو داد نــزنید
خـــداوند صـــداي تــرک دلهــا رو زودتر از فريـــاد زبانهـــا مي شـــنود
۳۹
۸:۵۳
این شما و این سحابی 


۴۲
۱۰:۰۶
پروردگارا! آن كه تو را نيافت، چه يافت و آن كه تو را يافت، چه از دست داد؟
امام حسین (ع)
https://ble.ir/kaminoor
امام حسین (ع)
https://ble.ir/kaminoor
۳۲
۱۸:۱۲
همراهان عزیز کمی نور شبتون خوش
روز پنجم خودشناسی:
بیرون ز تو نیست هرچه در عالم هست در خود بطلب هر آنچه خواهی که تویی
گاهی ما فکر میکنیم آرامش، خوشبختی، معنا یا حتی خدا رو باید بیرون از خودمون پیدا کنیم... توی آدمها، توی پول، توی مقام، توی اتفاقات.
ولی این بیت داره آروم بهمون میگه: دنبال هرچی میگردی، یه جایی توی خودت هست. خیلی چیزها که فکر میکنیم گم شدن، در واقع توی لایههای عمیقِ وجود خودمون پنهانن.
یعنی اون چیزی که دنبالش میگردی، آخرش خود واقعی توئه... همون بخش نورانی و عمیقی که همیشه همراهته، فقط شاید یادت رفته بهش برگردی.
https://ble.ir/kaminoorخودشناسیِ واقعی یعنی همین... اینکه کمکم بفهمی، خیلی از جوابها از بیرون نمیان، از درون میان.
پروانه

روز پنجم خودشناسی:
بیرون ز تو نیست هرچه در عالم هست در خود بطلب هر آنچه خواهی که تویی
گاهی ما فکر میکنیم آرامش، خوشبختی، معنا یا حتی خدا رو باید بیرون از خودمون پیدا کنیم... توی آدمها، توی پول، توی مقام، توی اتفاقات.
ولی این بیت داره آروم بهمون میگه: دنبال هرچی میگردی، یه جایی توی خودت هست. خیلی چیزها که فکر میکنیم گم شدن، در واقع توی لایههای عمیقِ وجود خودمون پنهانن.
یعنی اون چیزی که دنبالش میگردی، آخرش خود واقعی توئه... همون بخش نورانی و عمیقی که همیشه همراهته، فقط شاید یادت رفته بهش برگردی.
https://ble.ir/kaminoorخودشناسیِ واقعی یعنی همین... اینکه کمکم بفهمی، خیلی از جوابها از بیرون نمیان، از درون میان.
پروانه
۴۱
۱۸:۱۹
تلهای به نام «فردا» 
خیلی وقتها کارهامون رو میذاریم برای فردامیگیم هنوز آماده نیستم… بذار بیشتر یاد بگیرم… بذار شرایط بهتر بشه، بعد شروع میکنم.اما یه حقیقت ساده هست: اون آمادگی کامل که منتظرشیم، بیشتر یه حسه تا یه واقعیت.اگر منتظر بمونیم تا همه چیز صددرصد آماده بشه، ممکنه یه روزی به خودمون بیایم و ببینیم زمان گذشته و انرژیِ شروع کردن هم کمتر شده.بیشتر آدمها وقتی شروع کردن که هنوز کامل آماده نبودن. در مسیر یاد گرفتن، اشتباه کردن، اصلاح شدن و جلو رفتن.بعضی چیزها فقط وقتی یاد گرفته میشن که وارد مسیر بشی.
برای همین شاید بد نباشه اینو به خودمون یادآوری کنیم: لازم نیست کامل باشم تا شروع کنم.https://ble.ir/kaminoorبهترین زمان برای شروع، همین الانه…و دومین زمان خوب هم، باز همین الان.
ناقص شروع کن، در مسیر بهتر میشی.
پروانه

خیلی وقتها کارهامون رو میذاریم برای فردامیگیم هنوز آماده نیستم… بذار بیشتر یاد بگیرم… بذار شرایط بهتر بشه، بعد شروع میکنم.اما یه حقیقت ساده هست: اون آمادگی کامل که منتظرشیم، بیشتر یه حسه تا یه واقعیت.اگر منتظر بمونیم تا همه چیز صددرصد آماده بشه، ممکنه یه روزی به خودمون بیایم و ببینیم زمان گذشته و انرژیِ شروع کردن هم کمتر شده.بیشتر آدمها وقتی شروع کردن که هنوز کامل آماده نبودن. در مسیر یاد گرفتن، اشتباه کردن، اصلاح شدن و جلو رفتن.بعضی چیزها فقط وقتی یاد گرفته میشن که وارد مسیر بشی.
برای همین شاید بد نباشه اینو به خودمون یادآوری کنیم: لازم نیست کامل باشم تا شروع کنم.https://ble.ir/kaminoorبهترین زمان برای شروع، همین الانه…و دومین زمان خوب هم، باز همین الان.
ناقص شروع کن، در مسیر بهتر میشی.
پروانه
۳۲
۱۵:۵۹