بازارسال شده از ☫ Mnouri
بله میتونید از ابزارهای مخصوص مثل سینوواش یا حتی سرنگ بدون سوزن هم استفاده کنید کار باهاش راحت ترهنمکش هم به قول شما تنظیمه
۱
۴:۱۷
بازارسال شده از اکبری
خدا من ببخشه من هم با سرم شست و شو قرقره و استنشاق می کنم یک زمانی خانوم بودم اسپری بینی بچه ها خالی می کردم با آب جوشیده و نمک دریا جایگزین می کردم
۱
۴:۱۷
بازارسال شده از ☫ Mnouri
همینم خیلی خوبه
و قابل اجرا ترسرم ها بخاطر ترکیبات جانبی و مواد نگهدارنده توصیه نمیشن ولی خیلی خیلی بهتر از هیچکار نکردنه
و اینکه یک ماه بعد از باز کردن سرم باید بقیشو بریزید بره
۱
۴:۱۷
بازارسال شده از اکبری
خیلی تو شدت بیماری و حتی مریض شدن موثرهدکتر طب ایرانی می گفتن ویروس چند روز تو بینی تکثیر میشه وقتی قدرتمند شد حمله می کنه خوب شما و خانواده تون دعوت می کنم به قرقره و استنشاق همون دو سه بار قرقرقر موثره
۳
۴:۱۷
بازارسال شده از ☫ Mnouri
دقیقا همینطورهحتما پیشنهاد میدم امتحان کنیدهم برای بچه ها و هم بزرگتر هاشستشوی بینی خیلی تو شدت سرماخوردگی تاثیر داره
برای بچه ها اسپری نرمال سالین هم میتونید استفاده کنید که اذیت نشن و راحت اعماق پاکسازی شه
برای بچه ها اسپری نرمال سالین هم میتونید استفاده کنید که اذیت نشن و راحت اعماق پاکسازی شه
۱
۴:۱۷
بازارسال شده از ف.خداوردیان/خاجی
ببخشید برای بچه ها چطور میشه کبد رو پاکسازی کرد؟
چون پسر من اصلا عرقیجات نمیخوره
و دایم چند تا لیوان آب پشت هم میخوره
ده سالشه
چون پسر من اصلا عرقیجات نمیخوره
و دایم چند تا لیوان آب پشت هم میخوره
ده سالشه
۱
۴:۱۷
بازارسال شده از ☫ Mnouri
مجموعه ای از تدابیر اصلاح مزاج و مقویات کبد باید رعایت بشنپیشنهاد میکنم حتما حضوری ببریدش پیش پزشک طب سنتی تا بهش راهکار بده ولی به عنوان چند تا توصیه دمنوش باردنجبویه شربت سرکنگبین طبیزیتون و روغن زیتونپرهیز از غذاهای غلیظ و فست فود ها و سرخ کردنی و سس هاخوب جویدن غذاپرهیز از مصرف ماست و سالاد همراه غذا
https://tabaye.ir/cleanses-and-strengthens-the-liver/
این لینک رو حتما مطالعه کنید
https://tabaye.ir/cleanses-and-strengthens-the-liver/
این لینک رو حتما مطالعه کنید
۱
۴:۱۷
بازارسال شده از ☫ Mnouri
موضوع پیشگیری از سرماخوردگی و تدابیر فصل پاییزهدرمورد بادکش ریه هم توضیح میدن
۱
۴:۱۸
بایگانی کارگاهها و ارائههای شمال شرق
خدا من ببخشه من هم با سرم شست و شو قرقره و استنشاق می کنم یک زمانی خانوم بودم اسپری بینی بچه ها خالی می کردم با آب جوشیده و نمک دریا جایگزین می کردم
عزیزجان نمک عادی، چه دریا چه غیرش روهیچوقت برای اسپری بینی استفاده نکنید، خصوصا بچه ها!ترکیباتش مخصوصا یدش به مخاط بینی آسیب میزنهباید حتما از نرماسالین یا سینوس واش استفاده کنید.
۲۶۴
۴:۱۸