بطور حتم باید حد اقل یکبار حضور و غیاب شما در محل کارورزی مثبت باشه.موارد منجر به غیبت موجب امتیاز منفی است.
۲۰۲
۱۰:۳۲
آقای سجاد قاسمی غایب از محل کارورزی 18 خرداد.
۲۳۶
۱۰:۳۳
خانم مهتاب شکر خواه غایب از محل کارورزی 18 خرداد.
۲۵۰
۱۰:۳۴
آقای فرید الدین قوام هاشمی غایب از کارورزی 18 خرداد.
۲۶۱
۱۰:۳۴
آقای قوام هاشمی فرم د رو ناقص پر کردین.شماره تلفن محل کارورزی و شماره سرپرست کارورزی نداره.
۲۷۰
۱۰:۳۶
آقای سجاد قاسمی غایب از محل کارورزی پنج شنبه 21 خرداد.(سومین غیبت..)
۱۹۲
۹:۵۶
غیبت بیش از سه بار موجب حذف درس میشه.لطفا توجه بفرمایید.
۱۹۱
۹:۵۷
خانم طلا تقدیسی غایب از کارورزی 28 خرداد.
۸۸
۱۰:۳۰
خانم زهره امینیان تلفن شما در تاریخ 28 خرداد پاسخگو نبود.
۸۸
۱۰:۳۱
لطفا حضور و غیاب را در کارورزی جدی بگیرید.
۸۸
۱۰:۳۱