دل نهادم به صبوری، که جز این چاره ندارم :(
🥲۱
۱۴۳
۲۰:۳۷
شب؟ تو ، روز؟ تو ، من؟ تو ، بهار؟ تو ، زمستون؟ تو ، من؟ تو ، اشک؟ تو ، لبخند؟ تو ، من؟ تو ، سرما؟ تو ، گرما؟ تو ، من؟ تو ، شادی؟ تو ، غم؟ تو ، من؟ تو ، وجود؟ تو ، پناه؟ تو ، من؟ تو ، بارون؟ تو ، برف؟ تو ، من؟ تو ، خورشید؟ تو ، ماه؟ تو ، من؟ تو ، تکیه گاه؟ تو ، حامی؟ تو ، من؟ تو ، رز؟ تو ، یاس؟ تو ، من؟ تو ، دریا؟ تو ، جنگل؟ تو ، من؟ تو ، اطرافیانم؟ تو ، قلب؟ تو ، من؟ تو ، ستاره؟ تو ، کهکشان؟ تو ، من؟ تو ، امید؟ تو ، آرزو؟ تو ، من؟ تو ، هدف؟ تو ، نور؟ تو ، من؟ تو ، نفس؟ تو ، معجزه؟ تو ، من؟ تو..همه چیز تو . هرچیزی که هست و نیست ، تو !
دوستت دارم دخترک من :)
دوستت دارم دخترک من :)
۱۴۷
۱۱:۵۰
ولی یکی هنوزم به امید پرستیدنت نفس میکشه.
۱۴۵
۱۱:۵۰
چه کسی باور کردجنگل جان مراآتش عشق تو خاکستر کرد؟
۱۴۸
۱۱:۵۰
دستم نمیرسد که در آغوش گیرمتای ماه با که دست در آغوش میکنی؟!
۱۴۹
۱۱:۵۰
نمی دانم از دل تنگی عاشقترم یا از عاشقی دل تنگ تر! فقط می دانم در آغوش منی بی آن که باشی و رفتهای بی آن که نباشی … نه زمین شناسم نه آسمان پرداز گرفتارم گرفتار چشمهای تو ؛ یک نگاه به زمین یک نگاه به زمان زندگی من از همین گرفتاری شروع میشود…
۱۴۶
۱۱:۵۰
او میخندید و نمیدانست پشت دیوار کسی برای لبخندش جان میدهد .
۱۴۶
۲۰:۰۴
مپرس از من چرا در پیلهی مهر تو محبوسم.. که عشق از پیلههای مرده هم پروانه میسازد؛
۱۴۵
۲۰:۰۴
۱۵۲
۲۰:۰۵
۱۵۲
۲۰:۰۶