جامِ شراب…در فصل اول که با نام جام تهی نوشته شده دختری نوزده ساله که نامش نویدِ مستی و رهایی بود. اما تقدیرش، هوشیاریِ دردناک و تنهاییِ مطلق شد. در چهاردیواریِ استخوانیِ اتاقش، در میانِ هندسهیِ حبس، جامِ وجودش از استرس و حسرت لبریز است.
درهایی که به رویِ دنیا بستهاند و پنجرههایی که فقط دلتنگیِ ستارهها را نشان میدهند. آیا او محکوم به این سکوتِ تلخ و ترسِ عمیق است؟ یا در اعماقِ این (جامِ تهی)، جرقهای از تغییری ناگزیر، منتظرِ درخشیدن است؟ سفری به ژرفایِ اندوه، جایی که هر نفس، دردی تازه و هر سکوت، فریادی خاموش است… سفری که شاید، تو را نیز با خود همراه کند...
@ketabjamsharab
درهایی که به رویِ دنیا بستهاند و پنجرههایی که فقط دلتنگیِ ستارهها را نشان میدهند. آیا او محکوم به این سکوتِ تلخ و ترسِ عمیق است؟ یا در اعماقِ این (جامِ تهی)، جرقهای از تغییری ناگزیر، منتظرِ درخشیدن است؟ سفری به ژرفایِ اندوه، جایی که هر نفس، دردی تازه و هر سکوت، فریادی خاموش است… سفری که شاید، تو را نیز با خود همراه کند...
۳۸۷
۹:۰۸
بازارسال شده از ربات پیام ناشناس
سلام به نویسنده جام شراب
نوشته های قلمت بر روی کاغذ اثری خلق می کند به زیبایی نقاشی شب پر ستاره وقتی می خوندم انگار کلمات باهام حرف میزدند و در خیال خود آن دختر را نقاشی کرده بودم و با هر لحظه زندگی می کردم.امیدوارم در آینده نزدیک بدرخشی مانند ماه درشب آرزوی موفقیت برات دارم.

۱
۱۲:۲۲
در حال حاضر نمایش این پیام پشتیبانی نمیشود.
۱۹۶
۱۹:۵۵
پروکسی براتون بفرستم؟؟
۱۳۶
۲۰:۳۱
در حال حاضر نمایش این پیام پشتیبانی نمیشود.
@saqarb
۶۶
۱۳:۱۲
4_6039394299362155512.m4a
۰۳:۲۸-۳.۲۱ مگابایت
۵۸
۹:۰۰
۵۳
۹:۰۳
The End
۵۳
۹:۰۴