لوگوی پیام رسان بلهدانلود «بله»
عکس پروفایل خلوت 🌱خ
۵.۳ هزار عضو

خلوت 🌱

خوش است خلوت اگر یار، یار من باشدundefined🤍
undefinedکپی فقط با لینک کانال مجازهundefined

undefinedخلوت ble.ir/join/MjRlZDlmOD
مشاهده در اپلیکیشن بلهمشاهده در وب بله
۲۶ خرداد
اونی که وقتی
خودت از خودت ناامیدی
دست از سرت برنمیداره رو
باید قاب گرفتundefinedundefined

‎‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌undefinedخلوت
ble.ir/join/MjRlZDlmOD
undefined۳

۵۴۵

۱۱:۴۱

یه جایي آدم وایمـیسه دستشو میگیره به زانوش،
یه جایي آدم به آسمون نگا میکنه سرشو میندازه پاییـن،
یه جایی آدم چشماشو میبنده و بغضشو قورت میده،
یه جایي آدم درو محکم میبنده و همونجا میشینه زمین،
یه جایي آدم خودکارو میذاره لای دفتر و می بندتش، سرشو میذاره رو میز..
یه جایي آدم خیلی خسته ست، خیلی درمونـدست ، 
یه جایی آدم میگه: دیگه کم آوردم!!!
یه جایی برای یك بار فقط این آدمارو بغل کنین!undefined🪐

‎‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌undefinedخلوت
ble.ir/join/MjRlZDlmOD
undefined۳

۵۸۰

۱۱:۴۱

undefinedهیچ "مدرسه ای" و "دانشگاهی"
بالاتر از "تجربه" نیست!

افسوس که..."شهریه" آن
به گرانی "عمر" است.undefined


undefinedخلوت
ble.ir/join/MjRlZDlmOD
undefined۳

۵۹۵

۱۱:۴۲

قالیچه سوخته چقدر بها دارد؟

مردی ﺑﺪﻫﮑﺎﺭ ﺷده بود، يك ﻗﺎﻟﯿﭽﻪ توی خونه ﺩﺍﺷﺖ،
ﮔﻮﺷﻪ ﻗﺎﻟﯿﭽﻪ ﺳﻮﺧﺘﻪ ﺷﺪﻩ ﺑﻮﺩ.
مجبور بود، همون رو برداشت برد بازار برای فروش.
ﻫﺮ ﻣﻐﺎﺯﻩ‌ﺍﯼ كه می‌رﻓﺖ، می‌گفتن: ﺍﯾﻦ ﻗﺎﻟﯿﭽﻪ ﺍﮔﻪ ﺳﺎﻟﻢ ﺑﻮد ۵۰۰ تومن ﻣﯽﺍﺭﺯﯾﺪ،
ﺍﻣﺎ ﺣﺎﻻ ﮐﻪ ﺳﻮﺧﺘﻪ ﻣﺎ ١٠٠ ﯾﺎ ۱۵۰ تومن ﺑﯿﺸﺘﺮ نمی‌خریم.
ﮔﺮﻓﺘﺎﺭ ﺑﻮﺩ و به ﺍﻣﯿﺪ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺑﺨﺮﻥ ﺍﺯ اﯾﻦ ﻣﻐﺎﺯﻩ ﺑﻪ ﺍﻭﻥ ﻣﻐﺎﺯﻩ می‌رفت.

داخل ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﻣﻐﺎﺯﻩ‌ﻫﺎ، حاج جواد فرشچی از منصف‌های بازار و از ارادتمندان اهل بیت(علیهم السلام) پرﺳﯿﺪ:
قالی خوبیه، چرا ﻗﺎﻟﯽ ﺑﻪ ﺍﯾﻦ ﺧﻮﺑﯽ ﺭﻭ ﻣﺮﺍﻗﺒﺖ ﻧﮑﺮﺩﯾﺪ؟
ﮔﻔﺖ: ﻣﻨﺰﻟﻤﻮﻥ ﺭﻭﺿﻪ ﺩﺍﺷﺘﯿﻢ،
ﻣﻨﻘﻞ ﭼﺎﯾﯽ ﺭﻭﯼ ﺍﯾﻦ ﻗﺎﻟﯽ ﺑﻮﺩ، ﺫﻏﺎلها ﺭﯾﺨﺖ و ﻗﺎﻟﯽ ﺳﻮﺧﺖ.

حاج جواد یک تکونی به خودش داد: گفتی ﺗﻮ ﺭﻭﺿﻪ ﺳﻮﺧﺘﻪ؟
گفت: بله.
گفت: ﺍﯾﻦ ﺍﮔﻪ ﺳﺎﻟﻢ ﺑﻮد ۵۰۰ تومن ﻣﯽ‌ﺍﺭﺯﯾﺪ، ﺍﻣﺎ ﺣﺎﻻ ﮐﻪ ﺑﺮﺍی اﺭﺑﺎﺏ ﻣﻦ ﺳﻮﺧﺘﻪ ﻣﻦ یه ﻣﯿﻠﯿﻮﻥ ﺍﺯﺕ می‌خرﻡ.
قالیچه رو خرید و روی میزش پهن کرد و تا آخر عمرش روی قسمت سوخته قالیچه که به اندازه کف دست بود، گل محمدی پرپر می‌کرد و دوستان صمیمی و همکارانش همه به نیت تبرک یک پر از گل را برداشته تو چایی‌شون می‌ریختند.

اوﻥ ﻗﺎﻟﯿﭽﻪ تو روضه سوخته ﺑﻮﺩ، قیمت گرفت.
کاش دل ما هم تو روضه‌ها بسوزه.
اون‌ وقت بگیم: یا امام حسین(علیه السلام) دل سوخته رو چند می‌خری؟!

undefinedصلی الله علیک یا اباعبدالله الحسین


undefinedخلوت
ble.ir/join/MjRlZDlmOD

۱.۸K

۱۳:۰۲

بازارسال شده از خلوت 🌱
زندگی را آن‌قدر جدی گرفتیم که یادمان رفت زندگی کنیم،تمام عمر نگرانِ فردایی بودیم که وقتی رسید،شبیه دیروز بود.🫠🫰

‎‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌undefinedخلوت
ble.ir/join/MjRlZDlmOD

۲۴

۲۱:۰۳

بازارسال شده از خلوت 🌱
ᴀɴʏ ᴛʜɪɴɢ ᴛʜᴀᴛ ᴄᴏꜱᴛꜱ ʏᴏᴜʀ ᴘᴇᴀᴄᴇ ɪꜱ ᴛᴏᴏ ᴇxᴘᴇɴꜱɪᴠᴇ."ʟᴇᴛ ɪᴛ ɢᴏ..."
هر چیزی که به قیمت آرامشت تموم بشه،
خیلی گرونه.
رهاش کن...

‎‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌undefinedخلوت
ble.ir/join/MjRlZDlmOD

۲۵

۲۱:۰۳

بازارسال شده از خلوت 🌱
بهترین جمله‌ای که امروز خوندم این بود :
بیشترِ پشیمونی ها به خاطر انجامِ
کار اشتباه نیست، به خاطر انجام کارِ درست
برای آدمای اشتباهه!‌

‎‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌undefinedخلوت
ble.ir/join/MjRlZDlmOD

۲۷

۲۱:۰۳

بازارسال شده از خلوت 🌱
اونی که وقتی
خودت از خودت ناامیدی
دست از سرت برنمیداره رو
باید قاب گرفتundefinedundefined

‎‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌undefinedخلوت
ble.ir/join/MjRlZDlmOD

۲۷

۲۱:۰۳

بازارسال شده از خلوت 🌱
یه جایي آدم وایمـیسه دستشو میگیره به زانوش،
یه جایي آدم به آسمون نگا میکنه سرشو میندازه پاییـن،
یه جایی آدم چشماشو میبنده و بغضشو قورت میده،
یه جایي آدم درو محکم میبنده و همونجا میشینه زمین،
یه جایي آدم خودکارو میذاره لای دفتر و می بندتش، سرشو میذاره رو میز..
یه جایي آدم خیلی خسته ست، خیلی درمونـدست ، 
یه جایی آدم میگه: دیگه کم آوردم!!!
یه جایی برای یك بار فقط این آدمارو بغل کنین!undefined🪐

‎‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌undefinedخلوت
ble.ir/join/MjRlZDlmOD

۲۷

۲۱:۰۳

بازارسال شده از خلوت 🌱
undefinedهیچ "مدرسه ای" و "دانشگاهی"
بالاتر از "تجربه" نیست!

افسوس که..."شهریه" آن
به گرانی "عمر" است.undefined


undefinedخلوت
ble.ir/join/MjRlZDlmOD

۲۸

۲۱:۰۳