وقتی میگن تنگه هرمزو ما نبستیم، اما کسی جرات نداره رد بشه،هی یاد مامانم میوفتم که با دمپایی وامیستاد دم در میگفت بیا کاریت ندارم.🩴@khandestan1380
۱۱۹
۱۵:۱۸
پیام دریادار تنگسیری:کشورهای دنیا اگر نفت میخواهند و میخواهند از تنگه هرمز عبور کنند باید در سامانه ی "نفت من" ثبت نام کنند. :))



@khandestan1380
۱۱۹
۱۵:۲۳
سر صبحی تو تا کسی نشسته بودیمیارو داشت سیگار میکشیدبهش گفتم :هیچ میدونی 30 درصد ضررش به تو میرسه 70 درصدش به منگفت :خب بیا تو بکشتا حالا تو عمرم اینجوری قانع نشده بودم@khandestan1380
۱۰۵
۱۹:۰۰
ﺩﺧﺘﺮﺍ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺍﻣﺘﺤﺎﻥ :ﺑﭽﻪ ﻫﺎ X ﺭﻭ ﭼﻨﺪ ﺑﻪ ﺩﺳﺖ ﺁﻭﺭﺩﯾﺪ؟ﻧﺎﺯﯼ : 23.5ﮔﻠﯽ : 23.5ﻣﻬﻨﺎﺯ : 23.54ﭘﺴﺮﺍ ﺑﻌﺪ ﺍﻣﺘﺤﺎﻥ :ﺑﭽﻪ ﻫﺎ X ﺭﻭ ﭼﻨﺪ ﺑﻪ ﺩﺳﺖ ﺁﻭﺭﺩﯾﺪ؟ﻏﻼﻡ :1000ﯾﻮﺳﻒ : 60ﻣﺤﻤﻮﺩ :138-ممد: x داشتيم مگه؟جعفر : حاجي مگه اون ضربدر نبود؟؟




عاشق اين جعفرم @khandestan1380
۱۰۹
۱۱:۰۹
طوطیه بی ادب بود ، همیشه فحش میدادصاحبش یه پارچه روی قفس گذاشت...دو روز گذشت و صدایی در نیومد نگران شدگوشه پارچه رو کنار زد و طوطی گفت:دیدی خودت خارش داری 


@khandestan1380
۱۰۷
۷:۰۸