بازارسال شده از the unsent ²
گلوم درد میکنه
۱
۱۵:۵۲
منممم وایامروز صبح یه بیشعوری با شیلنگ آب سرتاپا مو خیس آب کرد بعد رفتم جلو کولر .-وین
۳۱
۱۵:۵۳
نمیدونم چی برای ایران صلاحه ولی حداقل امیدوارم نسل های آینده مونم که شده یه کوچه یا خیابون یا اتوبان به اسم دیانا بهادر/مهرداد مشتاقی/آرنیکا دباغ/نیکا شاکرمی/مهسا امینی/مانی صفر پور/علی نوری و ... ببینن :)-وین
۲۸
۱۸:۳۷
M4>>>>-وین
۲۶
۱۹:۰۴
داره به سرم میزنه کل گالریم حذف کنم .-وین
۲۶
۱۹:۰۴
امشب ماهو ببینین خیلی قشنگه.
۲۶
۱۹:۰۶
در حال حاضر نمایش این پیام پشتیبانی نمیشود.
چقدر از تو راه بودن بدم میاد وای .
۱۶
۲۰:۴۶
چرا باید انقد ترافیک باشه .
۱۶
۲۰:۴۶
بریم بخوابیم بتونیم ۶ پاشیم واسه جام-وین
۴
۲۲:۰۳