خودشناسی کات
واقعا قربونمون رفت! ref: https://khodshenasi.me/lessons/others-203 @KhodshenasiCut
۵۹۹
۱۲:۰۷
c1034.mp3
۰۲:۰۰-۱۰۲۰.۷۵ کیلوبایت
۵۰۲
۱۶:۳۱
«یک دِلهی صد دله»السلام علیک یا اباعبدالله
خود امام حسینه که دارهدلهای عزادارانشو به هم نزدیک میکنهنزدیکی دلها مهمه؛ نه نزدیکی بدنها ...دلها چی میشه که از هم جدا میشه؟برای اینکه خواستهها با هم متفاوته...خواستههایی که ناآرامی میاره...
Ref: https://khodshenasi.me/lessons/others-207
@khodshenasiCut
خود امام حسینه که دارهدلهای عزادارانشو به هم نزدیک میکنهنزدیکی دلها مهمه؛ نه نزدیکی بدنها ...دلها چی میشه که از هم جدا میشه؟برای اینکه خواستهها با هم متفاوته...خواستههایی که ناآرامی میاره...
Ref: https://khodshenasi.me/lessons/others-207
@khodshenasiCut
۴۱۹
۱۱:۵۸
c1035.mp3
۰۱:۳۹-۱.۱۳ مگابایت
«یک دِلهی صد دله»السلام علیک یا اباعبدالله
Ref: https://khodshenasi.me/lessons/others-207
@khodshenasiCut
Ref: https://khodshenasi.me/lessons/others-207
@khodshenasiCut
۱۸۳
۸:۵۳
«خودمونم نمیدونیم چی میخوایم!»
...نمیدونیم که هدف از خلقت همینه! کل عالم خلقت هدفش همین آرامشه که شما برات حاصل شد که دیگه نه از چیزی میترسی نه غصهی چیزی رو میخوری همین یکدله شدنه ...
استاد حسین نوروزی#محرم
Ref: https://khodshenasi.me/lessons/others-207
@khodshenasiCut
...نمیدونیم که هدف از خلقت همینه! کل عالم خلقت هدفش همین آرامشه که شما برات حاصل شد که دیگه نه از چیزی میترسی نه غصهی چیزی رو میخوری همین یکدله شدنه ...
استاد حسین نوروزی#محرم
Ref: https://khodshenasi.me/lessons/others-207
@khodshenasiCut
۴۲۱
۹:۱۸
c1036.mp3
۰۱:۱۰-۸۴۱.۸۷ کیلوبایت
۲۷۴
۹:۱۹
«اشک حقیقی بر امام حسین(ع)»
هزار و چهارصد ساله دارن روضه میخونن؛ داریم روضه میخونیم؛ داریم گریه میکنیم برای امام حسین؛ اما امام زمانمون غایبه!همهی امامان بعد از امام حسین رو به کشتن دادیم؛ امام زمانمونم غایب کردیم! کجای کاریم؟!چرا امام حسینِ زمانمون باید غایب باشه؟
مرتبهی گریههای ما و عزاداریهای ما هنوز به اون مرتبهی گریهای نرسیده که امام زمان علیه السلام منتظره تا به اونجا برسه که ظهور کنه...
... اشک حقیقی بر اباعبدالله(ع)، تلاش برای هدایت انسانهاست. هر کی بیشتر داره تلاش میکنه برای اینکه انسانها رو هدایت کنه، او بیشتر داره گریه میکنه بر مصیبت امام حسین(ع)
استاد حسین نوروزی#محرمRef: https://khodshenasi.me/lessons/others-211
@khodshenasiCut
هزار و چهارصد ساله دارن روضه میخونن؛ داریم روضه میخونیم؛ داریم گریه میکنیم برای امام حسین؛ اما امام زمانمون غایبه!همهی امامان بعد از امام حسین رو به کشتن دادیم؛ امام زمانمونم غایب کردیم! کجای کاریم؟!چرا امام حسینِ زمانمون باید غایب باشه؟
مرتبهی گریههای ما و عزاداریهای ما هنوز به اون مرتبهی گریهای نرسیده که امام زمان علیه السلام منتظره تا به اونجا برسه که ظهور کنه...
... اشک حقیقی بر اباعبدالله(ع)، تلاش برای هدایت انسانهاست. هر کی بیشتر داره تلاش میکنه برای اینکه انسانها رو هدایت کنه، او بیشتر داره گریه میکنه بر مصیبت امام حسین(ع)
استاد حسین نوروزی#محرمRef: https://khodshenasi.me/lessons/others-211
@khodshenasiCut
۶۶۰
۱۰:۳۳
«نگاه عاشقانهی امام حسین»السلام علیک یا علی اکبر
امام حسین وقتی نگاه به علی اکبر میکرد،چجوری نگاه میکرد؟با نگاه به اونای دیگه فرق داشت یا نداشت؟یه جور دیگه نگاه میکرد به علی اکبربا یه عشق دیگهای نگاه میکرد به علی اکبرمیگفت میخوام جلو من راه بری فقط من تو رو تماشات کنمعاشق چی علی اکبر بود؟الانم امام زمان علیه السلام داره به همهی ما نگاه میکنهمیشه ما هم یه جوری بشیم که وقتی به ما نگاه میکنه، عاشقانه نگاه کنه؟نتونه از ما چشم بردارههر جا میریم فقط ما رو ببینهما باید تو عاشورای امام حسین، خودمونو پیدا کنیم، ما کجاییم؟
Ref: https://khodshenasi.me/lessons/others-211
@khodshenasiCut
امام حسین وقتی نگاه به علی اکبر میکرد،چجوری نگاه میکرد؟با نگاه به اونای دیگه فرق داشت یا نداشت؟یه جور دیگه نگاه میکرد به علی اکبربا یه عشق دیگهای نگاه میکرد به علی اکبرمیگفت میخوام جلو من راه بری فقط من تو رو تماشات کنمعاشق چی علی اکبر بود؟الانم امام زمان علیه السلام داره به همهی ما نگاه میکنهمیشه ما هم یه جوری بشیم که وقتی به ما نگاه میکنه، عاشقانه نگاه کنه؟نتونه از ما چشم بردارههر جا میریم فقط ما رو ببینهما باید تو عاشورای امام حسین، خودمونو پیدا کنیم، ما کجاییم؟
Ref: https://khodshenasi.me/lessons/others-211
@khodshenasiCut
۳۳۶
۱۲:۳۰