عکسُ باز کن با دقت ببین
من بخاطر بچههام خودم میرم یا تیمم رو تو موسسات آزمونی میذارم که صفر تا صد زیر نظرم باشن
فشار روی من نیست؟قطعا هستولی من سپر این فشار میشم چون دانشآموز من باااید تو اکوسیستم رتبهساز قرار بگیره و درگیر حواشی نشه
🫂
من بخاطر بچههام خودم میرم یا تیمم رو تو موسسات آزمونی میذارم که صفر تا صد زیر نظرم باشن
فشار روی من نیست؟قطعا هستولی من سپر این فشار میشم چون دانشآموز من باااید تو اکوسیستم رتبهساز قرار بگیره و درگیر حواشی نشه
🫂
۶۹
۱۷:۰۷
بازارسال شده از ربات پیام ناشناس
چی شد سما ظرفیت پر شد؟من منتظرم لینک برام بیاد

۱
۱۷:۵۰
پیامک لینک با سیستمه فردا ۹ صبح ارسال میشه
۷۳
۱۷:۵۲
یه قاب داغ که ناظر الان فرستاد از کد_یکی ها دمتون گرماین رفاقت اصالت داره
با تموم انرژیم دورهها رو جلو میبرم و گزارشهایی که بوی رتبه برتر میده خستگی رو از تنم میبرهدوستتون دارم🫂
با تموم انرژیم دورهها رو جلو میبرم و گزارشهایی که بوی رتبه برتر میده خستگی رو از تنم میبرهدوستتون دارم🫂
۷۰
۱۰:۰۰
#کد_یکی ها از طوفان جلسه هفتم بگید
ble.ir/payamresanimbot?start=WxIPxVdv7mxbM51L6b0rqHldF
۵۸
۱۷:۱۹
مژده به اونی که برا آیندهش این وایبُ میخواد؛هم ظرفیت فرهنگیان افزایش پیدا کردهم شرط معدل برداشته شد
🤍
۸۱
۱۷:۲۴
۶۴
۱۴:۰۰
یه خبر دیگه
۵۶
۱۶:۱۶
۶۴
۱۶:۱۷
همیشه گفتم بهت؛درد جزوی از زندگیه اما انتخاب اینکه این درد بابت چی باشه و باهاش چی بدست بیاری دست خودته 🫵
پس انتخاب کنقبل از اینکه دنیا جای تو انتخاب کنه
۵۲
۷:۴۴