#اطلاعیه
السلام علیک یا اباعبدالله
سلام علیکم
به عرض محترم دوستان سید و سالار شهیدان میرسانیم
مکتب رضای فاطمه سلام الله علیهما و حسینیه رایه الحسین علیه السلام در دهه اول محرم الحرام هیچ گونه برنامه ای نخواهند داشت
جلسات بعدی از همین طریق اطلاع رسانی میگردد.
السلام علیک یا اباعبدالله
سلام علیکم
به عرض محترم دوستان سید و سالار شهیدان میرسانیم
مکتب رضای فاطمه سلام الله علیهما و حسینیه رایه الحسین علیه السلام در دهه اول محرم الحرام هیچ گونه برنامه ای نخواهند داشت
جلسات بعدی از همین طریق اطلاع رسانی میگردد.
۱۳۷
۵:۰۴
●مراسم هفتگی صبح های جمعه
زیارت عاشورا: حاج سید حسین حسینی مجد
دعای ندبه: حاج امیرکاتوزیان
سخنران: حجتالاسلام والمسلمین خوشی
مداح: حاج جواد حیدری
۵۰۰
۱۴:۳۳
⸻
⸻
⸻
⸻
۵۸۹
۱۷:۰۱
بسم الله الرحمن الرحیم
إِنَّمَا يُرِيدُ اللَّهُ لِيُذْهِبَ عَنكُمُ الرِّجْسَ أَهْلَ الْبَيْتِ وَيُطَهِّرَكُمْ تَطْهِيراً /سوره احزاب ۳۳
مدتی به صبر برای تامل بیشتر و فرصتی برای واکنش بیت معظم شهدا در مورد هجو و توهین به مقام حضرت عصمة الله الكبرى و حجة الله علي الحجج، صِدِّیقَة شَهِیدَة، سَیّدَةُ نِساءِ الْعالَمین فاطمه زهرا (سلام الله علیها) صبوری نمودم که از این صبر از محضر پروردگارم عذر تقصیر دارم.
اولا این توهین، هیچ ارتباطی با بیت شهدای بزرگ جبهه انقلاب ندارد و بدون هماهنگی و توسط میهمان برنامه مطرح شد و این شکوائیه برای آن گوینده ی هتاک به رشته ی تحریر در می آید.
ثانیا مقام والای رهبر شهید این امت که جانهای ناقابل چون منی فدای جایگاهش و فدای خانواده شهید و مظلوم ایشان و فدای خلف بر حقش، جان امت، علامه ی حکیم حضرت آیت الله سید مجتبی حسینی خامنه ای(حفظه الله) بی نیاز از عباراتی است که هم با سیره رهبر شهید و رهبر عزیزمان ناسازگاری دارد.
اما بعد....
(۱) امیرالمومنین علیه السلام در خطبه دوم نهج البلاغه می فرمایند:لاَ يُقَاسُ بِآلِ مُحَمَّدٍ صلىاللهعليهوآله مِنْ هَذِهِ اَلْأُمَّةِ أَحَدٌ وَ لاَ يُسَوَّى بِهِمْ مَنْ جَرَتْ نِعْمَتُهُمْ عَلَيْهِ أَبَداًترجمه: كسى را با خاندان رسالت نمىشود مقايسه كرد و آنان كه پروردۀ نعمت هدايت اهل بيت پيامبرند با آنان برابر نخواهند بود.
یعنی هیچ قیاسی چه در مقام و چه شباهت در احوال ، حتی برای پرورش یافتگان مکتب اهل بیت پذیرفته و مقبول نیست.
(۲) در حکمت ۳۴۷ نهج البلاغه امیرالمومنین علیه السلام علل این اقدامات را بیان می فرمایند:
اَلثَّنَاءُ بِأَكْثَرَ مِنَ اَلاِسْتِحْقَاقِ مَلَق....
ترجمه:ستودن بيش از آنچه كه سزاوار است نوعى چاپلوسى است.
(۳)سیره ی رهبر شهید حتی قیاس وجود مبارکشان را با رهبر کبیر انقلاب قیاس مع الفارق می دانستند و نسبت به برخی شعارها در این مورد واکنش علنی داشتند.
(۴) اینگونه هجویات جز خدمت به بدخواهان و بد اندیشان به آرمان بلند انقلاب اسلامی حاصل دیگر ندارد. و برای ناقل خاطی ، اگر به توبه مناسب منجر نشود خسارت ابدی به دنبال دارد.
کسی از سر بزرگی نباشد به چیز
کدو سربزرگ است و بیمغز نیز!
(۵)اقدام به محکوم کردن بر همگان و دلسوزان لازم است از جهت دفاع از حریم آل الله(علیهم السلام) و هم از جهت دور کردن طعن، نسبت به شهدای والا مقام نهضت خمینی کبیر(ره)
در آخرین روزهای ماه ذی الحجة و ایام با عظمت مباهله و همچنین نزول آیه تطهیر و آیه ولایت و نزول سوره هل اتی از خداوند عزیز حکیم، نصرت جبهه مقاومت و پیروزی بر جبهه استکبار و صهیون را خواستارم.
وَالسَّلَامُ عَلَي مَنِ اتَّبَعَ الْهُدَيعلیرضا خوشی خوانساری
إِنَّمَا يُرِيدُ اللَّهُ لِيُذْهِبَ عَنكُمُ الرِّجْسَ أَهْلَ الْبَيْتِ وَيُطَهِّرَكُمْ تَطْهِيراً /سوره احزاب ۳۳
مدتی به صبر برای تامل بیشتر و فرصتی برای واکنش بیت معظم شهدا در مورد هجو و توهین به مقام حضرت عصمة الله الكبرى و حجة الله علي الحجج، صِدِّیقَة شَهِیدَة، سَیّدَةُ نِساءِ الْعالَمین فاطمه زهرا (سلام الله علیها) صبوری نمودم که از این صبر از محضر پروردگارم عذر تقصیر دارم.
اولا این توهین، هیچ ارتباطی با بیت شهدای بزرگ جبهه انقلاب ندارد و بدون هماهنگی و توسط میهمان برنامه مطرح شد و این شکوائیه برای آن گوینده ی هتاک به رشته ی تحریر در می آید.
ثانیا مقام والای رهبر شهید این امت که جانهای ناقابل چون منی فدای جایگاهش و فدای خانواده شهید و مظلوم ایشان و فدای خلف بر حقش، جان امت، علامه ی حکیم حضرت آیت الله سید مجتبی حسینی خامنه ای(حفظه الله) بی نیاز از عباراتی است که هم با سیره رهبر شهید و رهبر عزیزمان ناسازگاری دارد.
اما بعد....
(۱) امیرالمومنین علیه السلام در خطبه دوم نهج البلاغه می فرمایند:لاَ يُقَاسُ بِآلِ مُحَمَّدٍ صلىاللهعليهوآله مِنْ هَذِهِ اَلْأُمَّةِ أَحَدٌ وَ لاَ يُسَوَّى بِهِمْ مَنْ جَرَتْ نِعْمَتُهُمْ عَلَيْهِ أَبَداًترجمه: كسى را با خاندان رسالت نمىشود مقايسه كرد و آنان كه پروردۀ نعمت هدايت اهل بيت پيامبرند با آنان برابر نخواهند بود.
یعنی هیچ قیاسی چه در مقام و چه شباهت در احوال ، حتی برای پرورش یافتگان مکتب اهل بیت پذیرفته و مقبول نیست.
(۲) در حکمت ۳۴۷ نهج البلاغه امیرالمومنین علیه السلام علل این اقدامات را بیان می فرمایند:
اَلثَّنَاءُ بِأَكْثَرَ مِنَ اَلاِسْتِحْقَاقِ مَلَق....
ترجمه:ستودن بيش از آنچه كه سزاوار است نوعى چاپلوسى است.
(۳)سیره ی رهبر شهید حتی قیاس وجود مبارکشان را با رهبر کبیر انقلاب قیاس مع الفارق می دانستند و نسبت به برخی شعارها در این مورد واکنش علنی داشتند.
(۴) اینگونه هجویات جز خدمت به بدخواهان و بد اندیشان به آرمان بلند انقلاب اسلامی حاصل دیگر ندارد. و برای ناقل خاطی ، اگر به توبه مناسب منجر نشود خسارت ابدی به دنبال دارد.
کسی از سر بزرگی نباشد به چیز
کدو سربزرگ است و بیمغز نیز!
(۵)اقدام به محکوم کردن بر همگان و دلسوزان لازم است از جهت دفاع از حریم آل الله(علیهم السلام) و هم از جهت دور کردن طعن، نسبت به شهدای والا مقام نهضت خمینی کبیر(ره)
در آخرین روزهای ماه ذی الحجة و ایام با عظمت مباهله و همچنین نزول آیه تطهیر و آیه ولایت و نزول سوره هل اتی از خداوند عزیز حکیم، نصرت جبهه مقاومت و پیروزی بر جبهه استکبار و صهیون را خواستارم.
وَالسَّلَامُ عَلَي مَنِ اتَّبَعَ الْهُدَيعلیرضا خوشی خوانساری
۳۶۴
۱۱:۲۵
استاد علیرضا خوشی خوانساری
بسم الله الرحمن الرحیم إِنَّمَا يُرِيدُ اللَّهُ لِيُذْهِبَ عَنكُمُ الرِّجْسَ أَهْلَ الْبَيْتِ وَيُطَهِّرَكُمْ تَطْهِيراً /سوره احزاب ۳۳ مدتی به صبر برای تامل بیشتر و فرصتی برای واکنش بیت معظم شهدا در مورد هجو و توهین به مقام حضرت عصمة الله الكبرى و حجة الله علي الحجج، صِدِّیقَة شَهِیدَة، سَیّدَةُ نِساءِ الْعالَمین فاطمه زهرا (سلام الله علیها) صبوری نمودم که از این صبر از محضر پروردگارم عذر تقصیر دارم. اولا این توهین، هیچ ارتباطی با بیت شهدای بزرگ جبهه انقلاب ندارد و بدون هماهنگی و توسط میهمان برنامه مطرح شد و این شکوائیه برای آن گوینده ی هتاک به رشته ی تحریر در می آید. ثانیا مقام والای رهبر شهید این امت که جانهای ناقابل چون منی فدای جایگاهش و فدای خانواده شهید و مظلوم ایشان و فدای خلف بر حقش، جان امت، علامه ی حکیم حضرت آیت الله سید مجتبی حسینی خامنه ای(حفظه الله) بی نیاز از عباراتی است که هم با سیره رهبر شهید و رهبر عزیزمان ناسازگاری دارد. اما بعد.... (۱) امیرالمومنین علیه السلام در خطبه دوم نهج البلاغه می فرمایند: لاَ يُقَاسُ بِآلِ مُحَمَّدٍ صلىاللهعليهوآله مِنْ هَذِهِ اَلْأُمَّةِ أَحَدٌ وَ لاَ يُسَوَّى بِهِمْ مَنْ جَرَتْ نِعْمَتُهُمْ عَلَيْهِ أَبَداً ترجمه: كسى را با خاندان رسالت نمىشود مقايسه كرد و آنان كه پروردۀ نعمت هدايت اهل بيت پيامبرند با آنان برابر نخواهند بود. یعنی هیچ قیاسی چه در مقام و چه شباهت در احوال ، حتی برای پرورش یافتگان مکتب اهل بیت پذیرفته و مقبول نیست. (۲) در حکمت ۳۴۷ نهج البلاغه امیرالمومنین علیه السلام علل این اقدامات را بیان می فرمایند: اَلثَّنَاءُ بِأَكْثَرَ مِنَ اَلاِسْتِحْقَاقِ مَلَق.... ترجمه:ستودن بيش از آنچه كه سزاوار است نوعى چاپلوسى است. (۳)سیره ی رهبر شهید حتی قیاس وجود مبارکشان را با رهبر کبیر انقلاب قیاس مع الفارق می دانستند و نسبت به برخی شعارها در این مورد واکنش علنی داشتند. (۴) اینگونه هجویات جز خدمت به بدخواهان و بد اندیشان به آرمان بلند انقلاب اسلامی حاصل دیگر ندارد. و برای ناقل خاطی ، اگر به توبه مناسب منجر نشود خسارت ابدی به دنبال دارد. کسی از سر بزرگی نباشد به چیز کدو سربزرگ است و بیمغز نیز! (۵)اقدام به محکوم کردن بر همگان و دلسوزان لازم است از جهت دفاع از حریم آل الله(علیهم السلام) و هم از جهت دور کردن طعن، نسبت به شهدای والا مقام نهضت خمینی کبیر(ره) در آخرین روزهای ماه ذی الحجة و ایام با عظمت مباهله و همچنین نزول آیه تطهیر و آیه ولایت و نزول سوره هل اتی از خداوند عزیز حکیم، نصرت جبهه مقاومت و پیروزی بر جبهه استکبار و صهیون را خواستارم. وَالسَّلَامُ عَلَي مَنِ اتَّبَعَ الْهُدَي علیرضا خوشی خوانساری
واکنش استاد خوشی خوانساری به توهین به ساحت مقدس و مبارک صدیقه طاهره سلام الله علیها در پخش زنده تلوزیونی
انشالله دوستان اهل بیت جهت تبیین مسئله و جدا کردن صف شیعیان امیرالمؤمنین ؛ مدافعان کشور و نظام اسلامی
از سالوسان منافق که قصد ضربه زدن به پیکره ی تشیع و انقلاب را دارند
این پیام را در گروه ها و کانال ها منتشر کنند
انشالله دوستان اهل بیت جهت تبیین مسئله و جدا کردن صف شیعیان امیرالمؤمنین ؛ مدافعان کشور و نظام اسلامی
از سالوسان منافق که قصد ضربه زدن به پیکره ی تشیع و انقلاب را دارند
این پیام را در گروه ها و کانال ها منتشر کنند
۳۵۴
۱۱:۲۸
بسم الله الرحمن الرحیم
كَيْفَ وَإِن يَظْهَرُوا عَلَيْكُمْ لاَ يَرْقُبُواْ فِيكُمْ إِلاًّ وَلاَ ذِمَّةً يُرْضُونَكُم بِأَفْوَاهِهِمْ وَتَأْبَى قُلُوبُهُمْ وَأَكْثَرُهُمْ فَاسِقُونَ
ترجمه: (چگونه [براى آنان عهدى است] با اينكه اگر بر شما دست يابند درباره شما نه خويشاوندى را مراعات مىكنند و نه تعهدى را؛ شما را با زبانشان راضى مىكنند و حال آنكه دلهايشان امتناع مىورزد و بيشترشان منحرفند)
این ایام یکی از لیالی قدر ایران و نظام اسلامی است، لحظهای به افراط و تفریط در موضع گیری و اقدام دچار شویم مسیر دشمن به اهدافش را هموار کردیم.
باید برخاست؛مردم در خیابان،اهل تفسیر با قلم،اهل سیاست با اقدام،
مسئولین امر نه سازشکار هستند و نه خائن، بلکه دچار اشتباه محاسبه شده اند و تحلیل و تهدید دشمن را امر واقع دیده اند.[رهبر شهیدمان در تفسیر مکر آمریکا می فرمود: شیطان از یک طرف با تهدید، انسانها را می ترساند و از طرف دیگر با وعده های فریبنده، آینده ای دروغین و خیالی همچون سراب در مقابل چشمان آنها قرار می دهد.]
در این لحظات تاریخ ساز صدا و سیما بدون ایجاد حساسیت کاذب، اصل متن مذاکره را صریح و بدون لکنت از مسئولین مطالبه کند.والله العلی العظیمپایان این توافق ادعایی، نه گشایش و رفاه برای مردم است و نه پایان دهنده جنگ، بلکه آغازی برای فروپاشی اقتصادی و جنگ بی پایان است.
(قدح چون دور ما باشد به هشیاران مجلس ده)
وَالسَّلَامُ عَلَي مَنِ اتَّبَعَ الْهُدَي علیرضا خوشی خوانساری
كَيْفَ وَإِن يَظْهَرُوا عَلَيْكُمْ لاَ يَرْقُبُواْ فِيكُمْ إِلاًّ وَلاَ ذِمَّةً يُرْضُونَكُم بِأَفْوَاهِهِمْ وَتَأْبَى قُلُوبُهُمْ وَأَكْثَرُهُمْ فَاسِقُونَ
ترجمه: (چگونه [براى آنان عهدى است] با اينكه اگر بر شما دست يابند درباره شما نه خويشاوندى را مراعات مىكنند و نه تعهدى را؛ شما را با زبانشان راضى مىكنند و حال آنكه دلهايشان امتناع مىورزد و بيشترشان منحرفند)
این ایام یکی از لیالی قدر ایران و نظام اسلامی است، لحظهای به افراط و تفریط در موضع گیری و اقدام دچار شویم مسیر دشمن به اهدافش را هموار کردیم.
باید برخاست؛مردم در خیابان،اهل تفسیر با قلم،اهل سیاست با اقدام،
مسئولین امر نه سازشکار هستند و نه خائن، بلکه دچار اشتباه محاسبه شده اند و تحلیل و تهدید دشمن را امر واقع دیده اند.[رهبر شهیدمان در تفسیر مکر آمریکا می فرمود: شیطان از یک طرف با تهدید، انسانها را می ترساند و از طرف دیگر با وعده های فریبنده، آینده ای دروغین و خیالی همچون سراب در مقابل چشمان آنها قرار می دهد.]
در این لحظات تاریخ ساز صدا و سیما بدون ایجاد حساسیت کاذب، اصل متن مذاکره را صریح و بدون لکنت از مسئولین مطالبه کند.والله العلی العظیمپایان این توافق ادعایی، نه گشایش و رفاه برای مردم است و نه پایان دهنده جنگ، بلکه آغازی برای فروپاشی اقتصادی و جنگ بی پایان است.
(قدح چون دور ما باشد به هشیاران مجلس ده)
وَالسَّلَامُ عَلَي مَنِ اتَّبَعَ الْهُدَي علیرضا خوشی خوانساری
۱۹۵
۱۸:۰۲
استاد علیرضا خوشی خوانساری
بسم الله الرحمن الرحیم كَيْفَ وَإِن يَظْهَرُوا عَلَيْكُمْ لاَ يَرْقُبُواْ فِيكُمْ إِلاًّ وَلاَ ذِمَّةً يُرْضُونَكُم بِأَفْوَاهِهِمْ وَتَأْبَى قُلُوبُهُمْ وَأَكْثَرُهُمْ فَاسِقُونَ ترجمه: (چگونه [براى آنان عهدى است] با اينكه اگر بر شما دست يابند درباره شما نه خويشاوندى را مراعات مىكنند و نه تعهدى را؛ شما را با زبانشان راضى مىكنند و حال آنكه دلهايشان امتناع مىورزد و بيشترشان منحرفند) این ایام یکی از لیالی قدر ایران و نظام اسلامی است، لحظهای به افراط و تفریط در موضع گیری و اقدام دچار شویم مسیر دشمن به اهدافش را هموار کردیم. باید برخاست؛ مردم در خیابان، اهل تفسیر با قلم، اهل سیاست با اقدام، مسئولین امر نه سازشکار هستند و نه خائن، بلکه دچار اشتباه محاسبه شده اند و تحلیل و تهدید دشمن را امر واقع دیده اند. [رهبر شهیدمان در تفسیر مکر آمریکا می فرمود: شیطان از یک طرف با تهدید، انسانها را می ترساند و از طرف دیگر با وعده های فریبنده، آینده ای دروغین و خیالی همچون سراب در مقابل چشمان آنها قرار می دهد.] در این لحظات تاریخ ساز صدا و سیما بدون ایجاد حساسیت کاذب، اصل متن مذاکره را صریح و بدون لکنت از مسئولین مطالبه کند. والله العلی العظیم پایان این توافق ادعایی، نه گشایش و رفاه برای مردم است و نه پایان دهنده جنگ، بلکه آغازی برای فروپاشی اقتصادی و جنگ بی پایان است. (قدح چون دور ما باشد به هشیاران مجلس ده) وَالسَّلَامُ عَلَي مَنِ اتَّبَعَ الْهُدَي علیرضا خوشی خوانساری
موضع گیری صریح و دعوت از از افراد ذی نفوذ برای اقدام عاجل توسط استاد خوشی خوانساریدرمورد مذاکرات اخیر و توافق ادعایی
۱۰۴
۱۸:۰۵
بازارسال شده از استاد علیرضا خوشی خوانساری
⸻
⸻
⸻
⸻
۷
۷:۴۰
⸻
⸻
⸻
⸻
التماس دعا
@khoshi_khansari
۱۹۲
۱۶:۴۰
استاد علیرضا خوشی خوانساری
برنامه جلسات استاد علیرضا خوشی خوانساری – دهه دوم محرم الحرام ۱۴۴۸
صبحها
از ۱۳ تا ۲۰ محرم سرچشمه، خیابان امیرکبیر حسینیه بنیفاطمه
ساعت ۷:۴۵ ⸻
از ۱۴ تا ۱۸ محرم خیابان آیتالله سعیدی مسجد موسی بن جعفر(ع)
ساعت ۶:۳۰ ⸻
شبهای دهه دوم
یافتآباد بلوار مدائن، خیابان برادران اسماعیلی حسینیه حضرت فاطمه زهرا(س)
ساعت ۲۰:۴۵ ⸻
نبرد شمالی خیابان لشگر حسینیه مکتبالصادق(ع)
ساعت ۲۲:۱۵ ⸻ التماس دعا @khoshi_khansari
جلسات شب ها از امشب (شام غریبان ) برقرار میباشد
تسلای دل نازنین امام عصر ارواحنا فداه صلوات
تسلای دل نازنین امام عصر ارواحنا فداه صلوات
۴۵
۱۶:۴۱