چند سوال درباره #توافق 14 ماده با آمریکا درباره خاتمه #جنگ
0. آیا این متن تحت نظر رهبر انقلاب تنظیم شده و بعد برای آمریکا ارسال شده؟ چرا آقای #عراقچی میگه بعد از امضای تفاهم جزئیات رو به مردم میگیم؟1. تضمین رفع محاصره دریایی چیه؟ 2. چرا حرف صریحی از حاکمیت ایران بر #تنگه_هرمز و سازوکار اداره نیست؟ #جنگ3. چرا تصریح به ممنوعیت ورود کشتی و تجهیزات جنگی بیگانه به تنگه نشده؟4. تضمین خروج نیروهای نظامی آمریکا از منطقه چیه؟5. چرا به جای لفظ «غرامت» که باعث اثبات تجاوزگری آمریکا میشه، از یه سازوکار مبهم «بازسازی 300 میلیارد دلاری» صحبت شده؟6. چرا باز هم بحث از موارد غنیشده مطرح شده و قراره سر موضوع هستهای مذاکره بشه؟ آیا برای هرگونه مذاکره در این حوزه منع نشده بودید؟!!!7. چرا آزادسازی منابع مسدود شده، به پیشرفت مذاکرات گره خورده؟8. چرا از آمریکا برای وضع تحریمهای جدید بعد از توافق تضمین گرفته نشده؟@koohyakh | ویراستی
0. آیا این متن تحت نظر رهبر انقلاب تنظیم شده و بعد برای آمریکا ارسال شده؟ چرا آقای #عراقچی میگه بعد از امضای تفاهم جزئیات رو به مردم میگیم؟1. تضمین رفع محاصره دریایی چیه؟ 2. چرا حرف صریحی از حاکمیت ایران بر #تنگه_هرمز و سازوکار اداره نیست؟ #جنگ3. چرا تصریح به ممنوعیت ورود کشتی و تجهیزات جنگی بیگانه به تنگه نشده؟4. تضمین خروج نیروهای نظامی آمریکا از منطقه چیه؟5. چرا به جای لفظ «غرامت» که باعث اثبات تجاوزگری آمریکا میشه، از یه سازوکار مبهم «بازسازی 300 میلیارد دلاری» صحبت شده؟6. چرا باز هم بحث از موارد غنیشده مطرح شده و قراره سر موضوع هستهای مذاکره بشه؟ آیا برای هرگونه مذاکره در این حوزه منع نشده بودید؟!!!7. چرا آزادسازی منابع مسدود شده، به پیشرفت مذاکرات گره خورده؟8. چرا از آمریکا برای وضع تحریمهای جدید بعد از توافق تضمین گرفته نشده؟@koohyakh | ویراستی
۶۴۵
۷:۲۳
کوهیخ ☫ پیگیری واو به واو تفاهم!
چند سوال درباره #توافق 14 ماده با آمریکا درباره خاتمه #جنگ 0. آیا این متن تحت نظر رهبر انقلاب تنظیم شده و بعد برای آمریکا ارسال شده؟ چرا آقای #عراقچی میگه بعد از امضای تفاهم جزئیات رو به مردم میگیم؟ 1. تضمین رفع محاصره دریایی چیه؟ 2. چرا حرف صریحی از حاکمیت ایران بر #تنگه_هرمز و سازوکار اداره نیست؟ #جنگ 3. چرا تصریح به ممنوعیت ورود کشتی و تجهیزات جنگی بیگانه به تنگه نشده؟ 4. تضمین خروج نیروهای نظامی آمریکا از منطقه چیه؟ 5. چرا به جای لفظ «غرامت» که باعث اثبات تجاوزگری آمریکا میشه، از یه سازوکار مبهم «بازسازی 300 میلیارد دلاری» صحبت شده؟ 6. چرا باز هم بحث از موارد غنیشده مطرح شده و قراره سر موضوع هستهای مذاکره بشه؟ آیا برای هرگونه مذاکره در این حوزه منع نشده بودید؟!!! 7. چرا آزادسازی منابع مسدود شده، به پیشرفت مذاکرات گره خورده؟ 8. چرا از آمریکا برای وضع تحریمهای جدید بعد از توافق تضمین گرفته نشده؟ @koohyakh | ویراستی
میگویند: «نیاز به تنفس داریم»؛ پس بریم برای یه توافق ننگین!ما مردم نفس داریم، میخواید به شماها هم تنفس مصنوعی بدیم؟!@koohyakh | ویراستی
۸۹
۱۰:۵۸
بازارسال شده از Mostaghelatu
«ندای بعثت، تریبون ملت مبعوث»#ندای_بعثت#انجمن_اسلامی_دانشجویان_مستقل#دانشگاه_علامه_طباطبائی
۱۰
۱۵:۰۸
بازارسال شده از Mostaghelatu
۷
۱۵:۰۸