بسم الله
امشب، #صدمین_شب تجمعات مردمی علیه رژیم آمریکای جنایتکار و سگ هار منطقه هست.
همگی سعی کنیم به صورت #خانوادگی با #پرچم_حزبالله، ساعات بیشتری را در خیابانها و میادین حضور داشته باشیم.
پیام حضور ما میتونه قوت قلب امام امت و مسئولان نظام باشه انشاءالله 
@kootahvasarih
@kootahvasarih
۷.۳K
۱۱:۵۳
بسم الله
نه امشب، بلکه چندینساله ما با آمریکای جنایتکار، درحال #مبارزه هستیم.برای مردم ایران اسلامی مخصوصاً #جنوب_کشور دعا کنیم.برای توفیق خدمت و موفقیت بیشتر #رزمندگان_اسلام هم دعا کنیم.
#شب_قدر_انقلاب_اسلامی@kootahvasarih
نه امشب، بلکه چندینساله ما با آمریکای جنایتکار، درحال #مبارزه هستیم.برای مردم ایران اسلامی مخصوصاً #جنوب_کشور دعا کنیم.برای توفیق خدمت و موفقیت بیشتر #رزمندگان_اسلام هم دعا کنیم.
#شب_قدر_انقلاب_اسلامی@kootahvasarih
۱.۹K
۲۲:۳۵
بسم الله
سید روحالله ره فرمود:
«من اميدوارم كه خداى تبارك و تعالى ما را #بيدار كند و افراد ملت ما را بيدار كند. آنهايى كه در خواب هستند، آنهايى كه باز هم خواب مىبينند، آنهايى كه #خواب_آمريكا را مىبينند، خدا #بيدارشان كند.»
صحیفه امام؛ ج19؛ ص230@kootahvasarih
سید روحالله ره فرمود:
۱.۸K
۲۳:۰۷
بسم الله«مسلماً #فریادهای_مردم در میادین،در نتیجهی #مذاکرات،#مؤثر است.»حضرت امام سید مجتبی خامنهای حفظهالله.
فصلالخطاب، نظر مکتوب #ولی_فقیه_زمان است. ایشان به شعارها و خواستههای مردم، دقت نظر دارند.
ما وظیفه داریم همهی شروط دهگانه مصوب شعام را - که رهبری معظم هم تأیید کردند- هر شب، #تکرار کنیم و از مسئولان مذاکرهکننده بخواهیم همهی این شروط را درنظر بگیرند.@kootahvasarih
۱.۷K
۲۱:۴۹
بسم الله
چه کشوری شروعکنندهی جنگ بود؟ آمریکای جنایتکار!چه کشوری ادعای تغییر نظامِ جمهوری اسلامی داشت؟ آمریکای ملعون!چه کشوری به مدرسهی شجرهی طیبهی میناب حمله کرد؟ آمریکای وحشی!چه کشوری قرار بود تمدّن ما را دوران گذشته برگرداند؟ آمریکای متمدّن!چه کشوری مدام پیگیرِ آتشبس بود؟ آمریکای صلحجو!چه کشوری مدام تهدید میکرد که توافق را بپذیریم؟ آمریکای خبیث!چه کشوری مدام این و آن را برای رسیدن به توافق با ما، تشویق و تحریک میکرد؟ آمریکای منحوس!...
آمریکایی که ادعای قویترین ارتش دنیا دارد و خود را برتر از همه میداند، اینطوری #ذلیلانه در مقابل ایران اسلامیِ تربیتشده به دستان مبارکِ رهبر شهید زانو زد....
به #قله نزدیک میشویم انشاءالله.
#ناامیدی اصلاً مناسبِ امروزِ جامعه نیست.
#قله_پیروزی#عدم_اعتماد_به_شیطان_بزرگ@kootahvasarih
چه کشوری شروعکنندهی جنگ بود؟ آمریکای جنایتکار!چه کشوری ادعای تغییر نظامِ جمهوری اسلامی داشت؟ آمریکای ملعون!چه کشوری به مدرسهی شجرهی طیبهی میناب حمله کرد؟ آمریکای وحشی!چه کشوری قرار بود تمدّن ما را دوران گذشته برگرداند؟ آمریکای متمدّن!چه کشوری مدام پیگیرِ آتشبس بود؟ آمریکای صلحجو!چه کشوری مدام تهدید میکرد که توافق را بپذیریم؟ آمریکای خبیث!چه کشوری مدام این و آن را برای رسیدن به توافق با ما، تشویق و تحریک میکرد؟ آمریکای منحوس!...
#قله_پیروزی#عدم_اعتماد_به_شیطان_بزرگ@kootahvasarih
۱.۵K
۱۲:۳۴
بسم الله
در جایی خوندم که قاتل حاجقاسم عزیز، بعد از حدود ۷ سال، مجدداً بهش توهین کرده؛
️تا حالا ندیدم کسی از #مقامات، جواب محکمی به این بیشرف بدهند.
لذا مینویسم: لعنت بر #شرور_جهانی که هرجا پا گذاشت، قتل و غارت و نسلکشی راه انداخت!
#شرور_جهان#آمریکای_خبیث@kootahvasarih
#شرور_جهان#آمریکای_خبیث@kootahvasarih
۱.۲K
۱:۳۶
بسم الله
رهبر معظم انقلاب اسلامی نوشتند:
«بنده علیالاصول [درباره تفاهمنامه] نظر دیگری داشتم، ولی از باب #تعهدی که رئیسجمهور محترم بهعنوان رئیس شورای عالی امنیت ملی از طرف #خود و #اعضا در پاسداشت حقوق ملت ایران و جبهه مقاومت به بنده دادند و تصریح به #قبول_مسئولیت آن نمودند، اجازه آن را صادر کردم.»
فارغ از اینکه برای همه مردم مشخص شد نظر رهبری معظم با متن تفاهمنامهی بین رؤسای جمهور ایران اسلامی و آمریکای جنایتکار، یکی نبوده؛
به نظر میرسد متن تعهدنامهی رئیسجمهور به مقام رهبری که مسئولیت آن را پذیرفته است، باید منتشر شود تا ملت هم در جریان آن باشند. این، چیز محرمانهای نیست که #مخفی بماند.
اگر هم بهصورت #لفظی تعهد دادند، الآن باید #مکتوب کنند و معلوم باشد چه ضمانت اجرایی برای آن درنظر گرفتند.
باید دید چه تعهدی داده شده که توانستند اجازهی مذاکرات با شیطان بزرگ را از مقام رهبری، بگیرند!
#مذاکرات#تعهد_رئیسجمهور@kootahvasarih
رهبر معظم انقلاب اسلامی نوشتند:
#مذاکرات#تعهد_رئیسجمهور@kootahvasarih
۱.۹K
۲۲:۰۸
بسم الله
اجازه بدهید دوباره پیام دقیق، ظریف و بسیار هوشمندانهی رهبری معظم انقلاب اسلامی را مرور کنیم.
فرمودند که رییسجمهور #تعهد داده، بعد #تصریح کرده که در صورت زیادهخواهی آمریکای جنایتکار، زیر بار آن نخواهد رفت!
پس یعنی #گفتگویی (کم یا زیاد) بین ایشان و رییسجمهور صورت گرفته یا #مکتوباتی رد و بدل شده و نظرشان به همهی اعضای شعام منتقل شده است.
پس یعنی رهبری معظم همچنان بر مواضع صریح و انقلابی رهبر شهید و خودشان، تأکید داشتند، ولی رییسجمهور همچنان در پی تغییر نظر رهبری بوده و تلاش میکرده توافقی حاصل بشود.
پس یعنی با توجه به تجربیات گذشته و چندبار از یک سوراخ، گزیدهشدن، #مجدداً با شیطان بزرگ تفاهمنامهای امضا شد!
معتقدم در تجمعات شبانه همچنان باید بر اجراییشدن شروط تأییدشده توسط مقام رهبری معظم، تأکید کنیم و هر شب، شعار بدهیم و تا آخر، در خیابانها و میادین بمانیم.
@kootahvasarih
اجازه بدهید دوباره پیام دقیق، ظریف و بسیار هوشمندانهی رهبری معظم انقلاب اسلامی را مرور کنیم.
@kootahvasarih
۱.۵K
۲۲:۲۵
بسم الله
شب عاشورا نزدیک است؛شبی که لحظهی وداع با سالار شهیدان، اباعبدالله الحسین فرا میرسد و فردای آن روز، مصیبت اعظم اهل بیت علیهمالسلام شروع میشود.
اما شب عاشورای سال ۱۴۰۴؛ آخرین شب عاشورای رهبر شهیدهمان شبی که حضرت آقای شهیدمان، بعد از تهدید رژیم صهیونسیتی، در حین صحبتهای سخنران، به بیت رهبری تشریف آوردند و واقعاً غوغایی در دلهای ما برپا شد.
بیایید شب عاشورای امسال بیاد آن شب بیادماندنی، در هیئات مذهبی، مساجد، حسینیهها، خیابانها و میادین شهر، نوای «#ای_میهن_خدایی» را زمزمه کنیم.
https://kashoob.com/audio/y9odq/ای-میهن-خدایی
#پویش_همخوانی#ای_میهن_خدایی@kootahvasarih
https://kashoob.com/audio/y9odq/ای-میهن-خدایی
#پویش_همخوانی#ای_میهن_خدایی@kootahvasarih
۲.۵K
۰:۳۵
بسم الله
#علیالأصول، حسینبنعلی، نظر دیگری داشت.
به #خیرخواهی_نزدیکان هم اعتنایی نداشت.
اطرافیان هم نتوانستند نظرشان را بر او #تحمیل کنند!
کربلا را برگزید و فدای اسلام شد.
#شب_عاشورا_۱۴۴۸
@kootahvasarih
#علیالأصول، حسینبنعلی، نظر دیگری داشت.
به #خیرخواهی_نزدیکان هم اعتنایی نداشت.
اطرافیان هم نتوانستند نظرشان را بر او #تحمیل کنند!
کربلا را برگزید و فدای اسلام شد.
#شب_عاشورا_۱۴۴۸
@kootahvasarih
۸۴۵
۱۵:۱۲