لوگوی پیام رسان بلهدانلود «بله»
عکس پروفایل کوثرخانوم؛ک
۶۸ عضو

کوثرخانوم؛

مشاهده در اپلیکیشن بلهمشاهده در وب بله
۲۲ خرداد
بازارسال شده از میم ر میم🚩
thumbnail
این صحبت‌های استاد کاشانی که در تاریخ یکِ خردادماه امسال ایراد شده رو احتمالا شنیده باشین. پیشنهادم اینه که فیلم کامل این صحبت رو از این لینک ببینید:https://www.aparat.com/v/ilmz83p
حتما خیریتی در این بوده که این صحبت‌ها دقیقا سه هفته بعد و در این روزها بازنشر داده بشه اما هم در این دو سه دقیقه هم در فیلم کامل، صحبت‌ها و نکاتی مطرح میشه که آقایون تقطیع‌کننده، نخواسته‌ن به اون زوایا دقت کنن. چیا؟
۱- جریان غرب‌گرا و جریان مسئولینِ به‌ظاهر انقلابی اما خسته، برخلاف ما که روی تفرقه متمرکزیم، روی هدفشون متحد و متمرکز، و همچنان فعالن.
۲- برخلاف تصویرِ به‌تواتر منعکس‌شده در تولید محتوای دوستان حزب‌اللهی و بر خلاف تصور و ذهنیتشون، رهبری قدرتمند و مقتدری پشت صحنه وجود داره که از حقوق مردم کوتاه نمیاد و برخی آقایون نمی‌تونن خواسته‌های نفس‌های ضعیفشون رو بهش غالب کنن.
۳- خیابان به اعتراف خود این آقایون مانع رسیدن به خواسته‌های پلیدشونه و حضور ما در خیابان، پشت رهبری رو گرم کرده و پشت این جماعت رو شکسته.
این‌ها نکاتیه که از همین فیلم میشه فهمید اما نکاتی که در فیلم کامل صحبت‌ها وجود داره و دوستان به هر دلیلی نخواستن بازنشر بدن:
۱- تصویر اتحاد، هنوز و همچنان مهم‌ترین و اصلی‌ترین تصویریه که باید از مردم مخابره بشه.
۲- به مسئولین میشه نقد کرد اما نمیشه بهشون برچسب خائن زد. (این تقریبا عین جملهٔ استاد کاشانیه)
۳- عده‌ای هنوز تو دعواهای انتخابات‌های قبلی گیر کرده‌ن و عده‌ای دارن برای انتخابات‌های بعدی کیسه می‌دوزن. این‌ها حتی بر میدان هم تاثیر منفی گذاشته‌ن و می‌ذارن، و تمرکز ما مردم رو هم از دشمن اصلی پرت می‌کنن.
۴- ما تمام و کمال مطیع اوامر و فرامین رهبری هستیم و هرچه استاد ازل بگه بگو، آن می‌گوییم.
۵- نهضت شعارها و پلاکاردها باید ادامه پیدا کنه اما نباید گزنده باشه. (این کلمه هم عینا توسط استاد به کار میره.)
۶- باید خیابان‌ها رو پرشورتر کنیم، گرم نگه داریم، خسته نشیم و به جمعیت خیابون‌ها اضافه کنیم.

۱

۲۳:۲۳

بازارسال شده از میم ر میم🚩
فضا شدیدا به فضای بعد از حملهٔ آذر ۱۴۰۳ اسرائیل به ایران شباهت داره که مردم همه منتظر اجرای عملیات وعدهٔ صادق ۳ بودن و آقایون مدام می‌گفتن عملیات وعدهٔ صادق ۳ در زمان و شرایط مناسب اجرا خواهد شد.
ما مدت‌ها بعد فهمیدیم که چرا وعدهٔ صادق ۳ در زمانی که انتظارشو داشتیم اجرا نشد، چرا مسئولین ما این‌طوری مصاحبه می‌کردن و اتفاقا حق رو هم به مسئولین مربوطه دادیم، و دیدیم همهٔ اون حرف‌ها که پزشکیان تو جلسهٔ شعام رای منفی داده و شهید باقری فلانه و شهید رشید بهمانه و حرف‌هایی از این قبیل، اشتباه بود.
دشمن دست گذاشته رو تاب‌آوری ما و تاب‌آوری فقط در مقابل مشکلات معیشتی و... نیست بلکه شاید مهم‌ترین جنس تاب‌آوری، تاب‌آوری فکری و تحلیلی و ایمانی باشه. از همون جنس تاب‌آوری‌ها که می‌گفت خرمشهر اگه سقوط کرد پس‌ش می‌گیریم ولی مراقب ایمانتون باشین.
من میگم حسن ظن کامل داشته باشیم؟ نه، اما حواسمون به این هم باشه که ما تحت شدیدترین حملات و فشارهای رسانه‌ای قرار داریم. مدام توضیح‌خواستن از مسئولین، باعث میشه که برخی نکات فاش بشه و فاش‌شدن برخی نکات باعث فاش‌شدن نکات بعدی میشه (چون ما باز هم توضیح می‌خوایم) و در نهایت هم باعث جمع‌آوری دیتا توسط دشمن، و هم باعث تغییر موقعیت ما از برتر به کِهتر میشه.
چیزی که ما داریم می‌بینیم اینه که دشمن داره برای تفاهم یا توافق دست و پا می‌زنه اما از صرافتش نمیفته و مدام میگه اصلنم درد نداشت؛ دشمنی که با هر حملهٔ نظامی‌ای که می‌کنه نه‌تنها شکست بلکه هربار تودهنی‌های شدیدتر و بدتری هم می‌خوره، حتما در موضع ضعفه، و کشوری که بارها چه بخاطر لبنان چه بخاطر مسئلهٔ پول نقد چه بخاطر دلایل دیگه وسط مذاکره میز مذاکره رو رها کرده، حتما در موضع قدرته.
تنگهٔ احد ما رسانه است. نمیگم حسن ظن داشته باشیم و نگران نباشیم، اما حواسمون به حملات رسانه‌ایِ شدید دشمن باشه و نذاریم بازی‌ای که تا الان برده‌یم تبدیل به باخت بشه. این رو هم بگم که تنها تاریخی که تکرار میشه تاریخ صدر اسلام نیست، همین تاریخِ نزدیکِ زمستان ۱۴۰۳ هم ممکنه تکرار بشه.

۱

۲۳:۲۳

به اندازه‌ کافی تو تلگرام غر زدمخلاصه و مفید همین پیامای بالایی .

۱۶۲

۲۳:۲۳

۲۵ خرداد
کتابای نشرانقلاب اسلامی رو زیرقیمتِ سایت موجود کردمبفرمایید خرید کنید و از عبارات آقای شهیدمون نوش‌جان کنیدundefined:@immirzaketab

۱۲۶

۱۰:۲۷

محرم ، تسکینِ قلب‌های تکه پاره شده‌مان ..و یادآور اینکه هرچه از سر گذشت و هرچه بار بر دوشمان آمد و هرچه شکستیم باز هم لا یوم کیومک یا اباعبدالله !

۱۳۰

۱۸:۳۱

که مرد بود رهبرم فرار از خطر نکرد ..

۱۴۴

۲۱:۳۵

۲۷ خرداد
بازارسال شده از منتظرنویس | شادروان🏴
thumbnail
ترامپ:ما فردی به‌نام سلیمانی را از میان برداشتیم. فکر می‌کنید اگر او زنده بود، اتفاقات فعلی برای ایران رخ می‌داد؟او یک نابغه بود. مردم این را فراموش می‌کنند.
حاج قاسم...

۳

۱۵:۵۹

۳۰ خرداد
بازارسال شده از منتظرنویس | شادروان🏴
دیشب یه جناب سرهنگ وقتی دید که هیچ مغازه‌ای قبول نمیکنه موبایلمو به شارژ بزنم، بهم گفت بیا توی کیوسک پلیس بزن به شارژ که کارت راه بیفته. و من برای nامین بار بهم ثابت شد که پلیسای ایران بهترین پلیسای دنیان.

۱

۲۱:۲۷

کوثرخانوم؛
دیشب یه جناب سرهنگ وقتی دید که هیچ مغازه‌ای قبول نمیکنه موبایلمو به شارژ بزنم، بهم گفت بیا توی کیوسک پلیس بزن به شارژ که کارت راه بیفته. و من برای nامین بار بهم ثابت شد که پلیسای ایران بهترین پلیسای دنیان.
امامزاده‌علی‌اکبر‌چیذر واقعا خیلی بد مسیره واسه کسی که ماشین نداشته باشه و بخواد پیاده سوار بره و مخصوصا از سمت خونه ما خیلی هم دور و طولانیه و پیاده سوار یه چیزی حدود ۱ و نیم ساعت طول می‌کشه ، اونم اگر فاصله بین مترو تا ورودیِ امامزاده رو ماشین بگیری ؛منم گوشیم این جوریه که تند تند باطری خالی می‌کنه .پایانِ مراسمِ حاج محمود کریمی غروبه ، حساب کنید هم شلوغیِ غروب و هم ترافیکِ پذیرش اسنپ توی اون منطقه بخاطر سیل جمعیت رو .توی کوچه پس کوچه‌ها که اصلا کسی قبول نمی‌کرد ، گوشیِ من هم ۱۰ درصد بیشتر شارژ نداشت .تا رسیدیم سر خیابون دیدم ۳ درصد داره و الانه که خاموش بشه .دیدم کنارمون یه کیوسک پلیسه ، با کلی خجالت و اضطراب در زدم گفتم « ببخشید گوشیم داره خاموش می‌شه ، باید اسنپ بگیرم می‌شه یه چند دقیقه داخل برام بزنیدش شارژ؟»خدا شاهده انقدر قشنگ و مهربون برخورد کردن که کلی دعاشون کردم .تمام طول مدتی هم که بیرونِ کیوسک نشسته بودیم تا گوشی شارژ شه آقای پلیس میومد می‌گفت ببین گوشیت فلان قدر شارژ شده ، ولی هرچقدر می‌خوای بزار بمونه شارژ شه ، اگه من اون‌ور تر بودم هم به اون آقا ( اشاره می‌کرد به همکارش ) بگو گوشی رو بهت بده نگرانم نباش »واقعا پلیسامون خیلی شریفن ، خداحفظشون کنه و روز به روز خوش‌اخلاق‌ترشون کنه🤍 .
undefined۵۸
undefined۴
undefined۱

۷۷۱

۲۱:۵۹

۳ تیر
thumbnail
قبل تر هم خیلی از کتاب‌های ایشون شنیده بودم اما رغبتی به خوندنش نداشتم ، تا اینکه مرتبه آخر به پیشنهاد دوستم که هزاربار با آب و تاب ازش تعریف کرده بود ازش قرض گرفتم و طی دو مرحله تمومش کردم .اصولا با این فرم و قالبی که برای نوشتن انتخاب کرده بود ارتباط نمی‌گرفتم و همین باعث شد که بین دفعه اول که ۳۰ صفحه ازش خوندم و دفعه دوم که تمومش کردم فاصله زیادی افتاد .با توجه به یادداشت‌هایی که از نویسنده توی صفحه‌های مجازی‌شون خونده بودم توقع خیلی بیشتری داشتم و دوست داشتم متن و داستان قوی‌تری ببینم اما خب این اتفاقی بود که حداقل تو این کتابشون تجربه نکردم و احتمالا به همین دلیل فعلا سراغ کتابِ دیگه‌شون نخواهم رفت . ریتم به شدت تند و تلاش برای تعلیق پشتِ تعلیق آوردن و شعاری بودن متن و شخصیت‌پردازی‌های ناقص عواملی بود که توی متن اذیت می‌کرد و عجیب‌ترین قسمت داستان هم پایانش بود که اصلا نفهمیدم چرا حسین جاسوس شناخته شد ؟ و حتی معنیِ عجیبی که از غیرت ارائه داد ؟ .انگار نویسنده تلاش می‌کرد با تکرار مدامِ اینکه پیش‌زمینه‌ی شخصیتیِ حسین به جاسوسا نمی‌خوره و فلان شده این سوال کم رنگ کنه .
undefined۱

۲۷

۱۵:۳۶