لوگوی پیام رسان بلهدانلود «بله»
عکس پروفایل لنزِمن📸ل
۱۲۴ عضو

لنزِمن📸

حَسْبُنَا اللهُ وَنِعْمَ الْوَكِيلُ ..ـ جهانُ از لنز دوربینِ من ببین undefinedundefined..کپی؟! فوروارد لطفا..ناشناس حرفت بگو: ble.ir/HrfBot?start=16a005671723f4
مشاهده در اپلیکیشن بلهمشاهده در وب بله
۶ تیر
بازارسال شده از معیار🚩
رامین رضاییان میگه «مردم ایران ما خیلی دوستتون داریم شرمنده‌ایم» ما ۹٠میلیون ایرانی هم دوستتون داریم دشمناتون شرمنده پسر، درد و بلاتون بخوره تو سر وطن‌فروشای بی‌شرف

۱

۵:۲۰

thumbnail
غیرت ایرانی رو کشورش اگر تصویر بود:)undefined
@lenz_man
undefined۳

۲۶

۵:۳۰

thumbnail
گفتم سرمربی مصر رو قبلا یک‌جا دیده بودم؟undefined
@lenz_man
undefined۲

۲۵

۷:۴۳

thumbnail
undefined۲

۲۵

۷:۴۳

+ نگرانی؟!- آره:)))+پس زیاد بگو:- چی!+ حسبنا الله و نعم الوکیل . . .undefined
@lenz_man
undefined۱

۲۴

۷:۵۹

thumbnail
هرکجا عکس شما رو می‌بینم چند دقیقه‌ای می‌ایستم و ناباورانه نگاه می‌کنم. هنوز هم وقتی کنار اسمتون شهید میاد باورم نمی‌شه. من هنوز امید دارم به دیدنتون. باورم نمیشه که دیگه قرار نیست همچین اتفاقی بیوفته. دلم می‌خواد یه نفر بیاد و بگه که تمام این صد و اندی روز دروغ بوده. هرچی که روزها می‌گذرند نبود شما نه تنها واقعی تر نمی‌شه بلکه باورش هم آسون تر نمی‌شه. مگه می‌شه، کسی اینهمه روز نباشه و انقدر زیاد حضورش حس بشه؟
undefinedبرازجان، تیر1405
@lenz_man
undefined۲

۲۳

۱۱:۰۰

فکر میکنی سال کنکورت سخت بوده تا اینکه با چیزی به نام تموم شدن کارشناسی مواجه میشی...

@lenz_man
undefined۳

۲۳

۱۲:۴۶

thumbnail
به فرموده ی آقای شهیدمون : اگر همه دنیا هم [رابطه‌شان را] با شما قطع کردند، به خدا اگر متصل باشید، وحشتی ندارید. به خدا متصل باشیم، مرتبط باشیم،از قطع دیگران، از دشمنی دیگران،هراس نداشته باشیم.🤍undefined
@lenz_man
undefined۵

۲۶

۱۴:۰۹

وقت نمازundefined
@lenz_man

۲۱

۱۵:۵۸

يُؤْتِكُمْ خَيْرًا مِمَّا أُخِذَ مِنْكُمْبهتر از آنچه از شما گرفته شده به شما عطا می‌کند.🩵|انفال ٧٠‌|
@lenz_man

۱۱

۱۸:۲۳