بازارسال شده از معیار🚩
رامین رضاییان میگه «مردم ایران ما خیلی دوستتون داریم شرمندهایم» ما ۹٠میلیون ایرانی هم دوستتون داریم دشمناتون شرمنده پسر، درد و بلاتون بخوره تو سر وطنفروشای بیشرف
۱
۵:۲۰
۲۵
۷:۴۳
۲۴
۷:۵۹
هرکجا عکس شما رو میبینم چند دقیقهای میایستم و ناباورانه نگاه میکنم. هنوز هم وقتی کنار اسمتون شهید میاد باورم نمیشه. من هنوز امید دارم به دیدنتون. باورم نمیشه که دیگه قرار نیست همچین اتفاقی بیوفته. دلم میخواد یه نفر بیاد و بگه که تمام این صد و اندی روز دروغ بوده. هرچی که روزها میگذرند نبود شما نه تنها واقعی تر نمیشه بلکه باورش هم آسون تر نمیشه. مگه میشه، کسی اینهمه روز نباشه و انقدر زیاد حضورش حس بشه؟
برازجان، تیر1405
@lenz_man
@lenz_man
۲۳
۱۱:۰۰
۲۳
۱۲:۴۶
به فرموده ی آقای شهیدمون : اگر همه دنیا هم [رابطهشان را] با شما قطع کردند، به خدا اگر متصل باشید، وحشتی ندارید. به خدا متصل باشیم، مرتبط باشیم،از قطع دیگران، از دشمنی دیگران،هراس نداشته باشیم.🤍
@lenz_man
@lenz_man
۲۶
۱۴:۰۹
۲۱
۱۵:۵۸
يُؤْتِكُمْ خَيْرًا مِمَّا أُخِذَ مِنْكُمْبهتر از آنچه از شما گرفته شده به شما عطا میکند.🩵|انفال ٧٠|
@lenz_man
@lenz_man
۱۱
۱۸:۲۳