بازارسال شده از % Ɠᦅ𝖽 ╴𝖲︎𝗇︎𝗂𝗉ᥱ𝗋 ﹖
از این به بعد هرکی اولیو اولیو کنه بقران میخورمش
۱
۱۴:۵۸
بازارسال شده از % Ɠᦅ𝖽 ╴𝖲︎𝗇︎𝗂𝗉ᥱ𝗋 ﹖
یه دنده شدم از همه جا رفتم
۱
۱۴:۵۸
بازارسال شده از % Ɠᦅ𝖽 ╴𝖲︎𝗇︎𝗂𝗉ᥱ𝗋 ﹖
Pov : تصمیم گرفتی فضای بله رو خیلی ترتمیز تر و خلاصه تر کنی ولی یهو از دم همه چیو دیل زدی و تعداد محدودی نگر داشتی.
۱
۱۴:۵۸
بازارسال شده از % Ɠᦅ𝖽 ╴𝖲︎𝗇︎𝗂𝗉ᥱ𝗋 ﹖
من خیلی یه دنده ام ، ببخشینا
۱
۱۴:۵۸
بازارسال شده از % Ɠᦅ𝖽 ╴𝖲︎𝗇︎𝗂𝗉ᥱ𝗋 ﹖
بله ام کسوت شده
۱
۱۴:۵۸
بازارسال شده از % Ɠᦅ𝖽 ╴𝖲︎𝗇︎𝗂𝗉ᥱ𝗋 ﹖
وای چقدر خوبه که اینقدر خلاصه ست بله ام
۱
۱۴:۵۸
بازارسال شده از % Ɠᦅ𝖽 ╴𝖲︎𝗇︎𝗂𝗉ᥱ𝗋 ﹖
دوست عزیزی که فکر کردی واسه خودت چه عنی ای ، خواستم یادآوری کنم تا دیروز الگوت بودم حالا گل به خودی نزن
۱
۱۳:۳۲
بازارسال شده از % Ɠᦅ𝖽 ╴𝖲︎𝗇︎𝗂𝗉ᥱ𝗋 ﹖
خانوم ایکس تا دیروز خایه حرف زدن حتی با یکی از اعضای تسارو نداشت ، حالا برای ما شده ببر وحشی

۱
۱۹:۴۹
برید دیلی اولیو تو ایتا @snixxper
۹۷۷
۱۲:۵۹
سلاماینجا مالکیتش دست اکانت دیل خوردهی من یعنی لانیژاست، میتونید لفت بدید ولی اینجا نه کسی ازش ریم میشه، نه اجباری برای موندتون هست
یه یادگاری سادهست:)
یه یادگاری سادهست:)
۷۶۱
۱۱:۲۲