لوگوی پیام رسان بلهدانلود «بله»
عکس پروفایل ❥︎مَفٺوڼ‌‌الزَّهرآMαғтoɴ αlzαнrα❥
۴۵ عضو

❥︎مَفٺوڼ‌‌الزَّهرآMαғтoɴ αlzαнrα

undefined⃟undefined¦°•°
مارا‌به‌سخت‌جانی‌خود‌این‌گمان‌نبود!
که‌روضه‌مادر‌شنیدیم‌و‌زنده‌ایم‌هنوز :))'undefinedundefined
ڊࢪگوشیامۅݩ...↓undefined
https://harfeto.timefriend.net/16808652616137
آیدی‌مدیرکانالundefined:@yamahdi3136
ۅࢪود‌آقایۅטּ‌‌پیگردآخروێ‌دارכundefined
کپی؟حلالت رفیق!
مشاهده در اپلیکیشن بلهمشاهده در وب بله
۲۷ مهر ۱۴۰۲
این شعر، حرف‌ِدل‌ترین چیزیه که امروز می خونی
شيطان،اندازه‌ی يک حبّه قند است؛گاهی مي‌افتد توی فنجانِ دلِ ما،حل می‌شود آرام آرامبی آن‌که اصلاً ما بفهميم!و روحمان سر می‌کشد آن را،آن چای شيرين را،شيطانِ زهرآگينِ ديرين را!آن وقت اوخون می‌شود در خانه‌ی تن،می‌چرخد و می‌گردد و می‌ماند آن‌جااو می‌شود من!
طعم دهانم، تلخِ تلخ است...انگار سمّی، قطره‌قطره،رفـته مـيان تار و پودماين لـکّـه‌هـا چيست؟بر روحِ سر تا پا کبودم!ای وای! پيش از آن‌که از اين سم بميرم،بايد که از دسـت خودت دارو بگـيرم...ای آن‌که داروخانه‌ات،هـر موقـع باز است!من ناخوشـم؛داروی من، راز و نياز است...چشمان من ابر است و هی باران می‌آيد،اما بگو؛کِـی می‌رود اين درد و کِـی درمان می‌آيد؟
شـب بود، اماصبح آمده اين دور و برهااين ردّ پای روشـنِ اوستاين بال و پرها...
لطفت، برايم نسخه پيچيد:يک شيشه شربت آسمان،يک قرصِ خورشيد،يک استکان، يادِ خدا بايد بنوشممعجونی از نور و دعا بايد بنوشم...
undefined<img style=" />undefined عرفان نظرآهاری
#کبوتر_حرم
undefined۲

۲۴۳

۸:۰۹

۱ آبان ۱۴۰۲
undefinedافتاده بود زندان.شکنجه‌ها امانش را بریده بود.به خودش گفت: "بگذار نامه بنویسم برای امام،
هم برای آزادی‌ام دعا کند،
هم از آقا پول بخواهم."

نامه نوشت.اما خجالت کشید پول بخواهد.
خیلی زود جواب نامه به دستش رسید:ظهر امروز، نمازت را در خانه‌ات خواهی خواند!
همان شد که امام فرموده بود.آزادش کردند.به خانه که رسید نامه‌ای دید، همراه صد دینار طلا.نامه را باز کرد. دستخط امام عسکری علیه‌السلام بود:
هر وقت نیازی داشتی از من خجالت نکش!

undefined الكافي (ط - الإسلامية)، ج۱، ص۵۰۸.
#داستانک_مهدوی #امام_حسن_عسکری علیه السلام
@Elteja_com
undefined۵

۲۷۴

۲۰:۲۴

۲۱ آبان ۱۴۰۲

1492_1.mp3

۰۷:۴۹-۱۸.۰۱ مگابایت
_زیارت امام زمان عج الله بعد نماز صبحundefined

۲۷۸

۲:۳۹

۵ آذر ۱۴۰۲
thumbnail
undefined به مناسبت هفته بسیج؛undefinedپنج توصیه حاج قاسم سلیمانی به بسیجیان
«بسم الله الرحمن الرحیمبرادران و عزیزان بسیجی‌ام سلام علیکمخداوند شما را برای‌ خدمت‌ به اسلام حفظ‌ بفرماید.
عزیزانم!
undefinedاولاً؛ بزرگترین امانت سپرده شده به ما جمهوری اسلامی است که امام عارفمان فرمود: حفظ آن از اوجب واجبات است در حفظ این امانت از هر کوششی دریغ نفرمایید.
undefinedثانیاً؛ به حلال خداوند و حرام آن، توجه خاص خاص بفرمائید.
undefinedثالثاً؛ پدر و مادرتان را آنچنان بزرگ بشمارید که شایسته آن باشد که خداوند و ائمه معصومین توصیه فرمودند.
undefinedرابعاً؛ دوستی و رفاقت ارزش بزرگی است اما مهم این است که با چه کسی رفاقت و برای چه راهی می‌کنید.
undefinedخامساً؛ نماز شب نماز شب نماز شب کلید تمام عزت‌هاست.»

#مناسبتی #هفته_بسیج#منتظر
undefined۱

۲۸۱

۱۶:۲۱

۱۹ آذر ۱۴۰۲
کربلایی احمد تهرانی (ره) :
یکی از علّت‌هایی که ما توفیق #سحرخیزی نداریم و در وقت آن سنگین هستیم و گویا گوش‌هایمان صدای مَلَک منادی را که همه‌ی اولیاء الله را بیدار می‌کند نمی‌شود....
این است که روح و قلب ما به خاطر دو مسأله سنگین می‌شود...و به وقت سحر نمی‌تواند برخیزد و به ملاقات یار پر بزند‌و لذّت عبادت را نمی‌چشد:
یکی از آن دو عامل ،
۱.لغو و لهو و زیاد حرف زدن است؛ ۲.و دیگری که خیلی انسان را سنگین می‌کند، غیبت کردن است.
من عیناً دیدم که #غیبت روز ، توفیق سحرخیزی را از انسان سلب می‌کند.
پندهای آسمانی ، ص ۱۸۸‌
‌‌https://eitaa.com/komeil_312
undefined۵

۲۷۶

۱۵:۰۷

۶ دی ۱۴۰۲
امروز چی خوردم؟ undefined
آیت الله کوهستانی درباره‌ی تأثیر غذا در انسان می‌فرمود: اثر غذا در انسان بسیار زیاد است. انسان وقتی غذا می‌خورد بخشی تبدیل به خون می‌شود و به مغز می‌رسد، در نتیجه اگر غذا طیب و طاهر نباشد، بر افکار انسان اثر می‌گذارد
undefined و این فکرهای شیطانی ناشی از تأثیر آن غذای ناپاک است. من خود گاهی که می‌نشینم اگر فکرهایی به ذهنم بیاید، بلافاصله می‌اندیشم که امروز چه چیزی خورده‌ام.
undefined بر قله‌ی پارسایی، ص 113
‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌#منتظر

۲۶۴

۱۱:۴۰

۲۳ دی ۱۴۰۲
آیت الله العظمی عبدالله جوادی آملیآیت الله العظمی جوادی آملی اظهار می دارند: ماه پربرکت رجب در پیش است، تا می‌توانید در ماه رجب روزه بگیرد، مخصوصا کسانی که قدرت جوانی دارند، از روزه‌های این ایام و مبعث و ایام اعتکاف فراموش نشود، درس و بحث گوشه‌ای از کار است، اساس کار جای دیگر است، اگر این اساس کار را رعایت بکنیم، آن وقت لذت علم و طهارت را می‌چشیم، اگر لذت طهارت را بچشیم هیچ چیزی جای آن را نمی‌گیرد، اگر عالم را به وی بدهیم، برایش گزنده است.همچنین حضرت آیت الله جوادی آملی در ماه رجب سفارش می کند: درست است که بعضی از کارهای بدی که کردیم از ما ظرفیت را گرفته است ولی ظرفیت‌ده همچنان بخشنده است از او ظرفیت طلب کنید, استحقاق طلب کنید, لیاقت طلب کنید و بعد از خداوند مسئلت کنید که به این ظرفیت, پاسخ مثبت بدهد و مظروف را عطا کند
undefined۲

۲۷۴

۱۹:۴۵

۱ بهمن ۱۴۰۲
وای بر فرزند آدم!اسیر گرسنگی،گرفتار سیری،در تیر رس بلاها،و جانشین مردگان است؛پس به چه #مغرور میشود؟!
_علی‌بن‌ابی‌طالب‌علیه‌السلام
@alaviaat | غررالحکم،حدیث۱۰۵‌۵۰

۲۷۵

۲۰:۴۳

۱۴ تیر ۱۴۰۳
هوالهادیundefined سامانه آنلاین کمک معنوی
«غیر دعا، نیست بشر را سپر»همه‌مون مشتاقِ رخ‌دادنِ بهترین‌هاییم؛همه‌مون آرزو داریم دل‌ها به انتخابی مایل بشه که مسیر ظهور رو هموارتر کنه و سایه‌ی دشمن رو از روی کشورمون، کم و کمتر؛ و دل‌ها دست خداست...
undefinedبزرگان برای دور کردن شیاطین و رفع کردن مانع‌ها، ذکر «لا حَولَ وَ لا قُوَّةَ الّا بِاللّٰه» رو توصیه کرده‌ن و برای جذب رحمت و برکت، ذکر «صلوات» رو؛ دو بالِ نیرومند برای کبوترِ دعاهای ازته‌ِدل‌مون...
undefined از همین لحظه تا آخرین لحظاتِ جمعه ۱۵ تیر، تک‌تک‌ ما می‌تونیم با این کلمات نورانی، در نتیجه‌ی این امتحان بزرگ اثرگذار باشیم! پس بسم‌اللّٰه رفیق...
سهم تو چندتاست؟ انتخاب کن!
سریع بزن روی شمارندهundefinedundefinedp.javanan.org/zekr
#ارسال_به_همه

۲۰۱

۲۱:۱۷