اسمش *مرضیه بود…
روی همین صندلی نشسته بود.
یادمه اولین جملهای که گفت این بود:
«خانم دکتر این دستگاها واقعاً معجزه میکنه یا همهاش تبلیغه؟»*
«آخه من *هر راهی که شما بگید رو امتحان کردم…
از دمنوشهای لاغری
تا رژیمهای کتوژنیک
ولی هیچ کدوم نتیجه نداشت.
وسط راه خسته میشدم، رژیمو ول میکردم
و دوباره روز از نو، روزی از نو…
تو رو خدا بهم بگید با دستگاه واقعاً میشه لاغر شد؟*این سوال مرضیه احتمالاً *سوال خیلی از شماها هم هست.
توی پست بعدی* دقیقاً همون توضیحی که به مرضیه دادم رو براتون *توی یک ویس کوتاه* گفتم 
@mahdiehdiet
روی همین صندلی نشسته بود.
یادمه اولین جملهای که گفت این بود:
«آخه من *هر راهی که شما بگید رو امتحان کردم…
از دمنوشهای لاغری
تا رژیمهای کتوژنیک
ولی هیچ کدوم نتیجه نداشت.
وسط راه خسته میشدم، رژیمو ول میکردم
و دوباره روز از نو، روزی از نو…
تو رو خدا بهم بگید با دستگاه واقعاً میشه لاغر شد؟*این سوال مرضیه احتمالاً *سوال خیلی از شماها هم هست.
۱۲۷
۱۶:۴۸
دستگاه های کمک لاغری چطور عمل میکنند؟.m4a
۰۳:۳۸-۵.۹۱ مگابایت
•
دستگاههای لاغری چطور کار میکنن؟
- این دستگاهها بیشتر برای *کم کردن سایز یه قسمت از بدن هستن، نه اینکه چند کیلو وزن کم کنن.
-
برای چربیهای زیرپوستی بهتر جواب میدن.
-
برای چربیهای عمقی شکم (احشایی) معمولاً خیلی مؤثر نیستن.
• روش کارشون
-
بعضیها با گرما (RF) چربی و پوست رو گرم میکنن و باعث سفتتر شدن پوست میشن.
-
بعضیها با امواج اولتراسوند روی سلولهای چربی اثر میذارن.
- 🧊 بعضیها هم با سرما (فریز چربی) سلولهای چربی رو از بین میبرن.
• نکته مهم
- این دستگاهها معجزه نمیکنن.
- بهترین نتیجه وقتی میاد که کنارش رژیم و تحرک هم داشته باشین*.
@mahdiehdiet
- این دستگاهها بیشتر برای *کم کردن سایز یه قسمت از بدن هستن، نه اینکه چند کیلو وزن کم کنن.
-
-
• روش کارشون
-
-
- 🧊 بعضیها هم با سرما (فریز چربی) سلولهای چربی رو از بین میبرن.
• نکته مهم
- این دستگاهها معجزه نمیکنن.
- بهترین نتیجه وقتی میاد که کنارش رژیم و تحرک هم داشته باشین*.
۹۴
۱۷:۰۶
سوال مرضیه رو یادتونه ؟
«واقعاً با دستگاه میشه لاغر شد یا فقط تبلیغه؟»
این تصویر
نتیجه یکی از مراجعین آقای ماست. نه جراحی
نه دارو
نه رژیمهای عجیب و سخت
ترکیب دستگاه + برنامه غذایی اصولی + پیگیری منظم
نتیجه؟
کاهش سایز کاملاً قابل اندازهگیری
کاهش چربی موضعی شکم
بدون افتادگی و شل شدن پوست
دستگاه معجزه نیست… اما وقتی بدن همکاری کنه، نتیجه واقعی میده.
اگه دوست داری بدنت بررسی بشه و بدونی برای تو جواب میده یا نه، کلمه «مشاوره»رو بفرست
@mahdiehalizadeh
یه
ریاکت کن ببینم چند نفر آماده تغییرن؟ 
@mahdiehdiet
این تصویر
نتیجه؟
دستگاه معجزه نیست… اما وقتی بدن همکاری کنه، نتیجه واقعی میده.
اگه دوست داری بدنت بررسی بشه و بدونی برای تو جواب میده یا نه، کلمه «مشاوره»رو بفرست
یه
۱۶۳
۱۷:۱۲
توی این گرما هیچی مثل یک نوشیدنی خنک حال آدم رو جا نمیآره، اما نه نوشیدنیهای پر از شکر بازار! بیا خودمون یه «موهیتو رژیمی» بسازیم.
مواد لازم:- آب گازدار (سودا) یا آب خنک: ۱ لیوان
طرز تهیه:نعنا و لیمو رو ته لیوان کمی بکوبید تا عطرشون آزاد بشه. تخم شربتی خیس خورده رو اضافه کنید و در آخر آب و یخ!
چرا این نوشیدنی عالیه؟
۱۴۳
۱۱:۴۷
این یکی از رایجترین نگرانیها قبل از شروع رژیمه. چون معمولاً *اولین جایی که کاهش وزن رو نشان میدهد صورته،
بهخصوص وقتی کاهش وزن خیلی سریع و غیر اصولی باشد.
اما خبر خوب اینه که
راهکارهایی هست که کمک میکنه تو رژیم صورت کمتر آسیب ببینه.*
اگر ریاکتها زیاد باشه، تو پست بعدی این راهکارها رو کامل میگم.
۱۷۶
۱۰:۵۲
🟣 آب کافی بنوشید (اگر تهوع دارید جرعهجرعه* بنوشید)
🟢 پروتئین کافی دریافت کنید*مقدار پروتئین باید متناسب با بدن هر فرد محاسبه شود
به همین دلیل در رژیم اصولی :
بهتر است از دوز پایین شروع کنید
۸۰
۱۱:۵۵
🟡میشه وزن کم کرد بدون اینکه صورت خالی و شکسته بشهبه شرطی که:
کاهش وزن تدریجی و اصولی باشد
بدن به طور منظم آنالیز و پایش شود.
تمام مراحل رژیم و فرایند لاغری تحت نظر متخصص تغذیه باشهاگر میخواهی بدونی چه برنامهای برای بدنت مناسبهاز طریق آیدی زیر با من در تماس باش
@mahdiehalizadeh
@mahdiehdiet
۱۱۴
۱۲:۰۲
در حال حاضر نمایش این پیام پشتیبانی نمیشود.
اگه ورزش می کنید حتما باید خطرکمآبی یا هیدراته نبودن بدن رو جدی بگیرید
تو ورزش، آب فقط برای رفع تشنگی نیست، بلکه بخشی از فرآیند رشد عضله است.
در اینجا ضررهای اصلی بیآبی را به صورت یک پست کاربردی براتون آماده کردهام:
خطر: بدنِ بیآب، عضله نمیسازد! 

خیلیها فکر میکنند فقط مکمل و پروتئین برای رشد لازمه، اما اگر بدنتون کمآب باشد، تمام زحماتتون در باشگاه هدر میره. چرا؟
۱. افت شدید قدرت و استقامت
تنها ۲٪ کاهش در منابع آب بدن، باعث افت ۲۰ درصدی عملکرد ورزشی میشه. یعنی وزنههایی که همیشه میزدید، ناگهان سنگینتر به نظر میرسن.
۲. کوچکی و تخریب عضلات
حدود ۷۵٪ بافت عضلانی از آب تشکیل شده. وقتی کمآب هستید، عضلات دم (Pump) نمیکنند، تخت به نظر میرسند و بدن برای جبران، سراغ تخریب پروتئینهای عضله میروه.
۳. گرفتگی و آسیب دیدگی مفاصل 🦴آب نقش روانکننده مفاصل رو دارد. بیآبی یعنی اصطکاک بیشتر مفاصل و افزایش ریسک آسیبدیدگیهای جدی در حرکتهای سنگین.
۴. کند شدن ریکاوری و دفع سموم
بدن برای دفع اسید لاکتیک و سموم ناشی از تمرین، به آب نیاز داره. کمآبی یعنی درد عضلانی طولانیتر و خستگی مفرط.
نشانه ساده برای تست:اگر رنگ ادرار شما زرد تیره است، یعنی همین حالا در وضعیت خطر هستید! ادرار یک ورزشکار باید همیشه شفاف یا لیمویی روشن باشه.
در اینجا ضررهای اصلی بیآبی را به صورت یک پست کاربردی براتون آماده کردهام:
خیلیها فکر میکنند فقط مکمل و پروتئین برای رشد لازمه، اما اگر بدنتون کمآب باشد، تمام زحماتتون در باشگاه هدر میره. چرا؟
۱. افت شدید قدرت و استقامت
۲. کوچکی و تخریب عضلات
۳. گرفتگی و آسیب دیدگی مفاصل 🦴آب نقش روانکننده مفاصل رو دارد. بیآبی یعنی اصطکاک بیشتر مفاصل و افزایش ریسک آسیبدیدگیهای جدی در حرکتهای سنگین.
۴. کند شدن ریکاوری و دفع سموم
۶۰
۸:۵۱