لوگوی پیام رسان بلهدانلود «بله»
عکس پروفایل ستاد امربه معروف و نهی از منکر اداره کل امور مالیاتی استان سیستان و بلوچستانس
۱۲۰ عضو

ستاد امربه معروف و نهی از منکر اداره کل امور مالیاتی استان سیستان و بلوچستان

مشاهده در اپلیکیشن بلهمشاهده در وب بله
۱ دی ۱۴۰۴
thumbnail
گیف
0
همین تعبیر قشنگ از نماز و اذان درک بشه ،هیچ وقت ترک نمیشه ...
ستاد امربه معروف و نهی از منکر اداره کل امور مالیاتی استان سیستان و بلوچستان undefined undefined
@mahrouf_sbtax

۱۸۷

۱۸:۳۵

thumbnail
گیف
0
undefinedundefined
🟣حـق‌النـاس عــاطفی
undefinedتو فکر کردی هرجور بگردی سر خودت نمیاد؟
#دکتر_سعید_عزیزی
#حجاب#امربه_معروف_مجازی
undefinedChannel : @mahrouf_sbtax

۲۰۱

۱۸:۵۷

۳ دی ۱۴۰۴
thumbnail
گیف
0
نماز خوندن جسم و روح رو سالم نگه میداره! :)))من نمیگما، یه جراح ارتوپد میگه.
undefinedستاد امربه معروف و نهی از منکر اداره کل امور مالیاتی استان سیستان و بلوچستان
undefined @mahrouf_sbtax

۱۸۶

۵:۰۹

thumbnail
گیف
0
زیارت جامعۀ کبیره بیانگر مقام عظیم انسان است. این زیارت ابزاری است برای شناخت خود و معصوم ع آگاهی و علم امام به غیبت و نبود فیزیکی معصوم ع در آینده در میان مردم، سبب شد که ایشان به تربیت وکلا و مبلغین کارآمد بپردازند و برای ظهور امام زمان(ع) زمینه‌سازی کنند.#امام_هادی
undefinedستاد امربه معروف و نهی از منکر اداره کل امور مالیاتی استان سیستان و بلوچستان@mahrouf_sbtax

۲۳۱

۶:۲۱

۶ بهمن ۱۴۰۴
thumbnail
undefined عکس رهبری در اتاق استاد دانشگاه فرانسه!undefined سر منو چسبوند به عکس آقای خامنه ای و گفت چی میبینی ؟؟
undefinedداستان از این قراره که این خانوم بی‌حجاب بوده و درباره حجاب قانع نمی‌شده، ولی بعد از این که 20 کشور دنیارو می‌بینه متوجه می‌شه «حجاب داشتن» و «ایرانی بودن» ارزشش خیلی بیشتر از اون چیزیه که فکر می‌کرده!

خاطرات زیبای دوران دانشجویی این خانم در فرانسه رو در کتاب "خاطرات سفیر" بخوانید
undefined @mahrouf_sbtaxستاد امربه معروف و نهی از منکر اداره کل امور مالیاتی استان سیستان و بلوچستان
undefined۱

۲۱۵

۲۰:۰۱

۲۳ فروردین
قابل توجه همکاراناجتماع پای کار ایرانامشب ساعت 19:45بلوار معلماداره دادرسیو پس از آن (ساعت 20)رژه خودروییبه سمت تقاطع خیابان دانشگاه و دانشجومحل مراسم

۱۴۸

۱۰:۴۵

۴ اردیبهشت
undefined شفای فرزند و #نماز_اول_وقتبربالین دوست بیماری عیادت رفته بودیم. پیرمرد شیک وکراوات زده ای هم آنجا حضور داشت. چند دقیقه بعد از ورود ما اذان مغرب گفتند.
آقای پیرکراواتی، با شنیدن اذان، درب کیف چرم گرانقیمتش را بازکرد و سجاده اش را درآورد و زودتر از سایرین مشغول خواندن نمازشد.!!
برای من جالب بود که یک پیرمرد شیک و صورت تراشیده کراواتی این طور مقید به نماز اول وقت باشد.
بعد ازاینکه همه نمازشان را خواندند، من از او دلیل نمازخواندن اول وقتش را پرسیدم!
undefinedو او هم قضیه نماز و مرحوم شیخ و رضاشاه را برایم تعریف کرد:
─ در جوانی مدتی ازطرف سردار سپه (رضاشاه) مسئول اجرای طرح تونل کندوان درجاده چالوس بودم. از طرفی پسرم مبتلا به سرطان خون شده بود و دکترهای فرنگ هم جوابش کرده بودند و خلاصه هر لحظه منتظر مرگ بچه ام بودم.!!
روزی خانمم گفت که برای شفای بچه، مشهد برویم و دست به دامن امام رضا(ع) بشویم...
آن موقع من این حرفها را قبول نداشتم اما چون مادر بچه خیلی مضطرب و دل شکسته بود قبول کردم...
رسیدیم مشهد و بچه را بغل کردم و رفتیم وارد صحن حرم که شدیم خانمم خیلی آه و ناله و گریه می کرد...
گفت برویم داخل که من امتناع کردم گفتم همینجا خوبه
بچه را گرفت و گریه کنان داخل ضریح آقا رفت
در این حال پیرمردی توجه ام را به خودش جلب کرد که روی زمین نشسته بود و سفره کوچکی که مقداری انجیر و نبات خُرد شده در آن دیده می شد مقابلش پهن بود و مردم صف ایستاده بودند و هر کسی مشکلش را به پیرمرد می گفت و او چند انجیر یا مقداری نبات درون دستش می گذاشت و طرف خوشحال و خندان تشکر می کرد و می رفت.!
به خودم گفتم ما عجب مردم احمق و ساده ای داریم پیرمرد چطور همه را دلخوش کرده آن هم با انجیر و تکه ای نبات..!!
حواسم ازخانم و پسرم پرت شده بود و تماشاگر این صحنه بودم که پیرمرد نگاهی به من انداخت و پرسید: حاضری با هم شرطی بگذاریم؟
گفتم: چه شرطی و برای چی؟
شیخ گفت : قول بده در ازاء سلامتی و شفای پسرت یک سال نمازهای یومیه را سر وقت اذان بخوانی.!
متعجب شدم که او قضیه مرا ازکجا می دانست!؟ کمی فکر کردم دیدم اگر راست بگوید ارزشش را دارد...
خلاصه گفتم : باشه قبوله و با این که تا آن زمان نماز نخوانده بودم و اصلا قبول نداشتم گفتم: باشه.!
همین که گفتم قبوله آقا، دیدم سر و صدای مردم بلند شد و در ازدحام جمعیت یکدفعه دیدم پسرم از لابلای جمعیت بیرون دوید و مردم هم به دنبالش، چون شفاء گرفته و خوب شده بود.!!
من هم از آن موقع طبق قول و قرارم با مرحوم "حسنعلی نخودکی" نمازم را دقیق و سروقت می خوانم.!

undefinedاما روزی محل اجرای تونل کندوان مشغول کار بودیم که گفتند سردار سپه جهت بازدید در راهه و ترس و اضطراب عجیبی همه جا را گرفت چرا که شوخی نبود رضاشاه خیلی جدی و قاطع برخورد می کرد.!
در حال تماشای حرکت کاروان شاه بودیم که اذان ظهرشد مردّد بودم بروم نمازم را بخوانم یا صبر کنم بعد از بازدید شاه نمازم را بخوانم.
چون به خودم قول داده بودم و به آن پایبند بودم اول وضو گرفتم و ایستادم به نماز..
رکعت سوم نمازم سایه رضاشاه را کنار خود دیدم و خیلی ترسیده بودم..!!
اگر عصبانی می شد یا عمل منو توهین تلقی می کرد کارم تمام بود...
نمازم که تمام شد بلند شدم دیدم درست پشت سرم ایستاده، لذا عذرخواهی کردم و گفتم :
قربان! در خدمتگذاری حاضرم.
شرمنده ام اگر وقت شما گرفته شد و...
undefinedرضاشاه هم پرسید : مهندس همیشه نماز اول وقت می خوانی!؟
گفتم : قربان از وقتی پسرم شفا گرفت نماز می خوانم چون در حرم امام رضا(ع) شرط کردم
رضاشاه نگاهی به همراهانش کرد و با چوب تعلیمی محکم به یکی زد و گفت:
مرتیکه پدرسوخته، کسی که بچه مریضشو امام رضا شفا بده، و نماز اول وقت بخوانه دزد و عوضی نمیشه.!
اونیکه دزده تو پدرسوخته هستی، نه این مرد.!
بعدها متوجه شدم،آن شخص زیرآب منو زده بود و رضاشاه آمده بود همانجا کارم را یکسره کند، اما نمازخواندن من، نظرش را عوض کرده بود و جانم را خریده بود.!!
undefinedاز آن تاریخ دیگر هر جا که باشم اول وقت نمازم را می خوانم و به روح مرحوم" #حسنعلی_نخودکی! فاتحه و درود می فرستم....در پیام رسان بلهundefined @mahrouf_sbtax ستاد امربه معروف و نهی از منکر اداره کل امور مالیاتی استان سیستان و بلوچستان

۱۲۰

۱۱:۲۴

۱۴ اردیبهشت
undefinedبسیار مهمundefinedفورریundefinedدقیق بخوانید
سخنی با نخبگان و اثرگذاران انقلابی
undefined شیطان این شبها به ناچار حاضر است شعار "مرگ بر اسرائیل" شما را تحمّل کند. اما نمی‌تواند 《نهی‌از‌منکر کردن》 توسط شما را تحمّل کند!
undefined️خود اسرائیل، به عنوان نظام طاغوت، یک منکَر است؛ امّا از نگاه ابلیس، مهمترین منکری که همه باید مرتکبش بشویم، 《تَرک نهی از منکر》است.
undefined️آنجا که امام خامنه‌ای شهید فرمود 《مهمترین معروف، ایجاد و حفظ نظام اسلامی است》، خیلی‌ها ساده گرفتند و نفهمیدند ایشان چه گفت! یعنی اساسی ترین معروف، خودِ 《فریضه امر به معروف و نهی از منکر》 است؛ و مهمترین منکر، ترک آن است و انفعال.
undefined️دقت کنید عزیزان! امر به معروف و نهی از منکر، 《نظام جمهوری اسلامی》 می‌زاید.چنانکه امام خمینی(ره) یکی از مهمترین ادلّه فقهی وجوب تشکیل نظام را، فروع فقهی فریضتین دانست. و سکولاریسم، (دین‌داری منهای نهی از منکر)، رژیم امریکا و اسرائیل می‌زاید.
undefined اصلا حقیقت جنگ، بین این نظام مقدس و آن رژیم‌های منحوس نیست. بلکه بین مادران این دو است‌. جنگ، بین ناهیان از منکر است و ناهیان از معروف.
undefined️لذا می‌بینید که وقتی در تجمعات این شبها هرگونه تذکر صحیحی هم که می‌دهید ( چه مثلا به شخص مکشّفه چه به فلان وزیر اسبق غربزده یا...) ؛ شیطان برآشفته می‌شود و از حلقوم برخی خودی‌ها، به《نهی از منکر کردن شما》، حمله می‌کندundefined
undefined️چه زیبا فرمود آیت‌الله مطهری از عبارت 《بها ینتصف من‌الاعداء》در حدیث امام باقر(ع) که: برای نابود کردن اسرائیل، باید اوّل《امر به معروف و نهی از منکر》را ترویج کنید.
undefined فهمیده بود که محو کردن این مادر بدکاره (بیتفاوتی)، مهمتر و ریشه‌ای تر است از زدن فرزندان ناپاکش(صهیو‌نیزم و رژیم امریکا).
undefined️قبلا هم هشدار داده بودم که بعد از نابودی این دو رژیم منحوس، اگر اسلام امریکایی (سکولاریسم و ترک نهی از منکر) را ما مردم، جلوتر -با بی‌تفاوت‌زدایی- نابود نکرده باشیم، دوباره به راحتی و مثل آب خوردن، امریکا و اسرائیل خواهد زایید!
undefined️چطور اسلام امریکایی را نابود کنیم تا زمینه ظهور فراهم شود؟باید کاری کنید همه مردم، بیایند احکام و آداب این 《واجب فراموش شده》یعنی 《امر به معروف و نهی از منکر》را بیاموزند.
undefined️در واقع شیطان در تزاحم حفظ این مادر (بیتفاوتی مومنین و ترک‌نهی‌ازمنکر) و فرزندانش(امریکا و اسرائیل)، اگر ناچار به حفظ یکی شود، قطعا فقط فرزندان را رها خواهد کرد. چون با حفظ مادر، می‌تواند هزاران امریکا و دجال و ... بزاید؛ حتی بعد از ظهور.
undefined️به بیان دقیق‌تر: اگر شیطان نتواند جلوی نهی شما از منکر را بگیرد، طبیعتا آن منکَری که کم اهمیت‌تر است را به ناچار می‌دهد برود. شما میخواهی هم مرگ بر اسرائیل بگویی، هم دیگران را از بی‌تفاوتی و انفعال خارج کنی. دومی را شیطان مانع می‌شود. می‌گوید لااقل دیگران را دعوت و هدایت نکن.
undefined می‌دانی چه چیزی برای ابلیس، حکم ناموس را دارد؟ 《ترک نهی از منکر》
undefinedچه می‌خواهم بگویم؟اگر شیطان ناچار شود بین امریکا و اسلام‌امریکایی، یکی را نگه دارد و یکی را بدهد برود؛ قطعا امریکا را می‌دهد برود امّا اسلام امریکایی (اسلام بدون نهی از منکر =بی‌تفاوتی=سکولاریسم) را هرگز رها نمی‌کند و از آن دست بر نمی‌دارد.
undefined️شهید سید مرتضی آوینی گُل گفت که فرمود: اسلام امریکایی، از خود امریکا، دیرپا تر استundefinedو آخرین نبرد ما، پس از امریکا، با اسلام امریکایی خواهد بودundefinedپس، از حالا آنجا را نشانه بگیرید و جنگ بعدی را ببینید و برایش نیرو تربیت کنیدundefinedآن موشک را دیگر نظامی‌ها نمی‌توانند شلیک کنند. کار شماهاست. ناهیان از منکر را زیاد کنیدundefined
undefined️لُبّ کلام: نهی از منکر را چه چیزی خنثی می‌کند؟ نهی از معروف!
undefinedنهی از منکر، نور تولید می‌کند و نصرت خدا را جلب می‌کند. برای خنثی کردن این نور و تولید ظلمت، این شبها شیطان به برخی مومنین و تریبون‌داران، توصیه و وسوسه می‌کند که: این تذکردهنده‌ها را، نهی و ساکت کنیدundefined
حتما دوباره بخوانید. ۱۷فروردین ۱۴۰۵
برگرفته از سخنان ارزشمند استاد علی تقوی مولف ۵۲ عنوان اثر منتشره علوم اسلامیو موسس اندیشکده تخصصی فریضتین
در پیام رسان بلهundefined @mahrouf_sbtax [ستاد امربه معروف و نهی از منکر اداره کل امور مالیاتی استان سیستان و بلوچستان](https://Ble.ir/mahrouf_sbtax

۱۰۱

۱۱:۴۵

۲۶ خرداد
thumbnail

۴۰

۸:۵۰

thumbnail
روز اولانسجام ملی،قدرت پایدار#ایران_حسینی#اقتدار_جهانی

۴۰

۸:۵۳