.5
شاید فکر کنی قیمت عسل نسبت به شکر یا شیرینیهای بستهبندی بالاست؛ اما اگر حــــساب کــــنی، با خــــرید یک شیشه عسل
اصل، در واقـــع داری روی سلامتی و انرژی
واقعی خانوادهات سرمایهگذاری میکنی.
بهجای اینکه پولت رو صرف چیزهایی کنی که فــــقط کــــالری خــــالی و مــــواد افــزودنی هستــــن،
بــــا یــــک هــزینه اندک، یک
منبع انرژی خالص داری.
.
اصل، در واقـــع داری روی سلامتی و انرژی
واقعی خانوادهات سرمایهگذاری میکنی.
بهجای اینکه پولت رو صرف چیزهایی کنی که فــــقط کــــالری خــــالی و مــــواد افــزودنی هستــــن،
منبع انرژی خالص داری.
۵۳
۱۶:۳۱
.لازم نیست عاشق عسل باشی؛ فقط
کافیه بــــخوای طــــعم صبحانه، چای یا
میانوعدهات خوشمزهترین بشه.
تقویت کننده سیستم ایمنی
عصاره ای از دل طبیعت 
وزن :نیم تا یک کیلویی
قیمت: یک کیلویی ۱۲۰۰ ت
قیمت نیم کیلویی: ۹۰۷ ت
موجودی محدود
اگر کیفیت برایت اولویت است،
همین حالا پیام بده
@MelahMelochjoin: @malachmuluchh
کافیه بــــخوای طــــعم صبحانه، چای یا
میانوعدهات خوشمزهترین بشه.
تقویت کننده سیستم ایمنی
وزن :نیم تا یک کیلویی
موجودی محدود
همین حالا پیام بده
۲۶۰
۱۶:۴۷
ملچ ملوچ | محلّیجات🇮🇷
. لازم نیست عاشق عسل باشی؛ فقط کافیه بــــخوای طــــعم صبحانه، چای یا میانوعدهات خوشمزهترین بشه.
تقویت کننده سیستم ایمنی
عصاره ای از دل طبیعت
وزن :نیم تا یک کیلویی
قیمت: یک کیلویی ۱۲۰۰ ت
قیمت نیم کیلویی: ۹۰۷ ت
موجودی محدود
اگر کیفیت برایت اولویت است، همین حالا پیام بده
@MelahMeloch join: @malachmuluchh
۸۱
۱۹:۳۹
•نـمـیدم پـیـرهـنـتُ مـال مـنـه...!
🩹
اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللَّهِ 🥺•
→@malachmuluchh←
•
اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللَّهِ 🥺•
۴۷
۲۰:۵۵
::تاسوعا و عاشورای حسینی رو به همه
شما عزیزان تسلیت عرض میکنم
توی این شبها ما رو از دعای خیر خودتون بی نصـیـب نکنید

→@malachmuluchh←
::
شما عزیزان تسلیت عرض میکنم
توی این شبها ما رو از دعای خیر خودتون بی نصـیـب نکنید
۵۴
۲۰:۵۶
.بسم الله الرحمن الرحیم
سلام عزیزای دلم
عزاداری هاتون قبول باشه
.
سلام عزیزای دلم
عزاداری هاتون قبول باشه
۲۸
۱۶:۱۵
.این هم خورشت لوبیا سبز 
دیشب نذری برای امروز که روز تاسوعـا هـسـت درسـت کـردیم ! 🥲.پای دیگ یاد همه شما دوستان خوبم بودم
.
دیشب نذری برای امروز که روز تاسوعـا هـسـت درسـت کـردیم ! 🥲.پای دیگ یاد همه شما دوستان خوبم بودم
۳۱
۱۶:۱۶
.امروز هم بسته بندی کردیم و پخش کردیم بین مردم 

خداروشکر میکنم که امسال هم تونستم یه قدم کوچــیــکــی بــرای اباعبدالله « علیه السلام » برداریم .
.جاتون خیلی سبز بود
.
خداروشکر میکنم که امسال هم تونستم یه قدم کوچــیــکــی بــرای اباعبدالله « علیه السلام » برداریم .
۳۱
۱۶:۱۸
•گفتی : ای "ایران" بخوان
و امسال، یک "ایران" برایت میخواند!
••جای آقای شهیدمون امـسـال محرم واقعا خیلی خالیه
•
@malachmuluchh•
۲۰
۲۱:۱۰