لوگوی پیام رسان بلهدانلود «بله»
عکس پروفایل محمد امین نخعیم
۲ هزار عضو

محمد امین نخعی

یک طلبۀ معمولیاستاد دوره «روایت انسان»علاقه مند به «تربیت تمدنی»
راه ارتباطی و تعامل با کانالundefined
@Na_Pasokhgoo
مشاهده در اپلیکیشن بلهمشاهده در وب بله
۳ تیر
thumbnail
undefined سابقه «علی الاصول در کربلا»
undefinedچرا علی الاصول، تفاهم‌نامه‌ای بین امام حسین(ع) و یزید شکل نمی‌گیردundefined
[قسمت سوم]
undefinedحجت‌الاسلام نخعیundefinedبرنامه زمانه | شبکه دو
#علی_الاصول
@maminnakhaei
undefined۱۱
undefined۸

۱.۳K

۲۲:۴۴

۴ تیر
thumbnail
متاسفانه داریم برمیگردیم به عهد غیبت صغریباید اجازه نداد، غیبت امام و امنیت نداشتن امام بشود قاعده
@maminnakhaei
undefined۸۶
undefined۶
undefined۲
undefined۱
undefined۱

۱.۶K

۱:۱۹

ذکر شیعیان در روز عاشورا چه باید باشدundefined
امام باقر عليه السلام ، در حديث زيارت حسين عليه السلام در روز عاشورا از مسافت دور، فرمود : سپس، براى حسين عليه السلام گريه و زارى كند و به كسانى كه در خانه اش هستند و از آنها تقيه نمى كند دستور دهد كه براى او بگريند، و در سوگ حسين عليه السلام به يكديگر تسليت گويند. عرض كردم: چگونه به همديگر تسليت بگوييم؟ حضرت فرمود: بگوييد:
undefined أعظَمَ اللّه ُ اُجورَنا بِمُصابِنا بِالحُسَينِ ، و جَعَلَنا و إيّاكُم مِنَ الطّالِبينَ بِثارِه مَعَ وَلِيِّهِ الإمامِ المَهدِيِّ مِن آلِ مُحَمَّدٍ عليهم السلام
خداوند اجر ما را به سبب مصيبتى كه از حسين به ما رسيده بزرگ گرداند و ما و شما را از كسانى قرار دهد كه در كنار ولىّ دم او، امام مهدى از خاندان محمد عليهم السلام ، به خونخواهى او بر مى خيزند!!
الإمامُ الباقرُ عليه السلام ـ في حديثِ زِيارَةِ الحُسَينِ عليه السلام يَومَ عاشوراءَ مِن بُعدٍ ـ : ثُمَّ ليَندُبِ الحسينَ عليه السلام و يَبكيهِ ، و يأمُرُ مَن في دارِهِ مِمَّن لا يَتَّقيهِ بِالبُكاءِ عَلَيهِ ··· و لِيُعَزِّ بَعضُهُم بَعضا بِمُصابِهِم بِالحُسَينِ عليه السلام ··· قُلتُ : فكَيفَ يُعَزّي بَعضُنا بَعضا ؟ قالَ : تَقولونَ : أعظَمَ اللّه ُ اُجورَنا بِمُصابِنا بِالحُسَينِ ، و جَعَلَنا و إيّاكُم مِنَ الطّالِبينَ بِثارِه مَعَ وَلِيِّهِ الإمامِ المَهدِيِّ مِن آلِ مُحَمَّدٍ عليهم السلام .
undefinedمصباح المتهجّد
#خونخواهی#روز_عاشورا
@maminnakhaei
undefined۲۲

۶۶۵

۷:۵۳

14.ماجرای حسین علیه السلام قسمت چهاردهم_01.mp3

۳۴:۳۵-۱۹.۸۲ مگابایت
امامی که تک و تنهاست،
میجنگد،
خطبه میخواند،
با اهل خیمه وداع میکند...
محاصره اش میکنند...

همه ماجرا دربارۀ این دو جمله است:

امامی در گودال قتلگاه است؛
و خواهری که از تل زینبیه همه چیز را می‌بیند
undefined


آخرین قسمت از «ماجرای حسین» بر اساس کتاب لهوف اثر سیدبن طاووس
قسمت چهاردهم: عرش بر زمین افتادundefined️
#ماجرای_حسین#قصة_الحسین#قسمت_چهاردهم#پایان
@maminnakhaei
undefined۱۴
undefined۱

۶۶۱

۱۰:۰۸

محمد امین نخعی
undefined undefined هرشب حوالی ساعت ۲۴ undefinedundefined ویژه برنامه دهه اول محرم الحرام حسینیه زمانه* ازشب ششم محرم الحرام تا شام غریبان میهمان زمانه هستم #زمانه #شبکه_دو undefinedundefined با موضوع: خونخواهی و انتقام شب ششم (۳۰ خرداد) شب هفتم (۳۱ خرداد) شب هشتم ( ۱ تیر ) شب نهم ( ۲ تیر) شب عاشورا ( ۳تیر) شب یازدهم (۴ تیر) @maminnakhaei
امشب شب آخر برنامه هست

۶۸۸

۱۰:۴۸

۵ تیر

�خنرانی - حجت الاسلام نخعی.mp3

۲۶:۱۶-۱۸.۶۶ مگابایت
undefined سخنرانی | ماجرای یک خون🩸
بر اساس قواعد دیپلماتیک، امام حسین یک شورشیِ نظم خراب کُن بود؛خیلی ها نصیحت می‌کردند که جنگ را کنار بگذار و مذاکره کن...undefined

undefinedهیأت حدّاث الحسین تهرانundefinedسخنران: حجت الاسلام نخعی
شب هفتم محرم ۱۴۰۵
#ماجرای_یک_خون#خونخواهی#سخنرانی
@maminnakhaei
undefined۴
undefined۲

۵۴۴

۸:۲۳

۶ تیر
thumbnail
undefined سابقه «علی الاصول در کربلا»
undefinedحتی بعضی از نزدیکان حسین بن علی هم معنای «علی الاصول» را نمی‌فهمیدند undefined
[قسمت چهارم]
undefinedحجت‌الاسلام نخعیundefinedبرنامه زمانه | شبکه دو
#علی_الاصول
@maminnakhaei
undefined۱

۳۸۱

۱:۱۱

�خنرانی - حجت الاسلام نخعی.mp3

۴۳:۲۰-۱۷.۹۸ مگابایت
undefined سخنرانی | ماجرای یک خون🩸
بزرگترین دشمن خونخواهی اباعبدالله الحسین کیستundefined
undefinedهیأت حدّاث الحسین تهرانundefinedسخنران: حجت الاسلام نخعی
شب هشتم محرم ۱۴۰۵
#ماجرای_یک_خون#خونخواهی#سخنرانی
@maminnakhaei

۲۲۳

۱۵:۵۹

پیام مهم ۶۳ نفر از اعضای خبرگان رهبری به نقل از تسنیم به نظرم کمی دیر اما بسیار خوب و بجاست
undefined۲
undefined۲

۱۹۶

۱۷:۳۶

بسم الله الرحمن الرحیم
مردم بصیر و انقلابی ایران اسلامی
با عرض تسلیت ایام عزای سالار شهیدان و اصحاب باوفای آن حضرت و آرزوی سلامت و طول عمر با عزت رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله‌العالی) و پیروزی قاطع رزمندگان فداکار و آرزوی عزت و سربلندی بیشتر برای شما مردم حاضر در صحنه، پیرو پیام راهگشای رهبر حکیم انقلاب اسلامی(مدظله‌العالی) و حوادث اخیر نکات ذیل تقدیم می‌شود:
1. ضمن تشکر از مسئولان به‌ویژه مذاکره کنندگان محترم، که بنا بر تعبیر رهبری معظم از سر دلسوزی و حسن نظر به دنبال احقاق حقوق ملت ایران و جبهه مقاومت هستند انتظار داریم که با ملاحظۀ تجربه‌های مذاکرات خسارت‌بار گذشته کاملاً‌ مراقب ترفندهای دشمن فریبکار و بد سابقه باشند و توجه داشته باشند که رعایت خطوط قرمز رهبری واجب شرعی است و تخطی از آنها به هیچ وجه جایز نیست.
2. موضوع تعیین متجاوز و معرفی عاملان مهدورالدم جنایت‌های کم‌نظیر جنگ تحمیلی اخیر به‌ویژه رئیس جمهور جنایتکار آمریکا و نخست وزیر پلید رژیم صهیونیستی و مجازات آنها و انتقام خون امام شهید امت(رضوان‌الله‌تعالی‌علیه) به هیچ وجه مورد اغماض و بی‌توجهی قرار نگیرد و بر هر مکلفی که به آنها دسترسی پیدا کند واجب است که این جنایتکاران را به درک واصل کند.
3. مطابق تعهد مسئولان محترم به رهبری و مردم ، انتظار می‌رود که هرگونه پیمان شکنی و نقض بندهای تفاهم‌نامه سریعاً پاسخ داده شود.از این‌رو با توجه به استمرار تجاوزات و جنایات رژیم پلید صهیونیستی در لبنان و عدم عقب‌نشینی از مناطق اشغالی که نقض آشکار بند اول تفاهم نامه محسوب می‌شود بازگشایی تنگه هرمز خلاف تعهدات مسئولان است و خطایی راهبردی شمرده می‌شود و دشمن را در ادامۀ پیمان‌شکنی‌ها و نقض تعهداتش گستاخ‌تر خواهد کرد.
4. مجدداً یادآور می‌شویم که بنابر رهنمود واجب الاتباع رهبری معظم(مدظله‌العالی) حقوق هسته‌ای کشور نباید مورد بحث و مناقشه قرار گیرد و بایستی از دایره گفتگوها خارج شود.
5. تثبیت مدیریت تنگه هرمز و دریافت غرامت خسارت‌ها و بازگشت اموال بلوکه شده و رفع تحریم‌ها و خروج امریکا از منطقه از مطالبات تخلف ناپذیر رهبری و مردم است که لازم است با حفظ عزت و کرامت ملت ایران دنبال شود و هرگونه سهل انگاری در این زمینه قطعاً با عکس العمل ملت مواجه خواهد شد.
6. مسئولان بایستی از هر سخنی که موجب گستاخی دشمن و ایجاد توهم ناتوانی کشور و عدم تاب‌آوری ملت باشد اجتناب کنند و اینک که مقاومت جانانۀ رزمندگان جان‌فدای ما، آمریکای مستکبر را به استیصال کشانده نبایستی سخنانی گفته شود که ضعف و ناتوانی کشور از آن استشمام گردد.
7. همگان به‌ویژه مسئولان محترم می‌دانند که در نظام ولایی نظر و دیدگاه ولی‌امر فصل الخطاب است و پس از اطلاع از نظر قطعی ولی‌فقیه هیچ مسئولی نمی‌تواند و نباید بر خلاف نظر ایشان اقدام نماید.
8. از آنجا که بر اساس شواهد فراوان دشمن به دنبال کسب فرصت برای تجدید قوا و خرید زمان برای برخی برنامه‌های خود از جمله انتخابات آینده است و پس از آن احتمال حمله مجدد بسیار خواهد بود بایستی در مهلت مقرر 30 روزه و 60 روزه تکلیف موارد مطروحه در تفاهم‌نامه تعیین شود و از فرسایشی شدن این گفتگوها جداً پرهیز گردد.
9. از ملت عزیز تقاضا داریم که کماکان حضور آگاهانه و با صلابت خویش را در میدان ادامه دهند و ضمن حفظ اتحاد مقدس و پرهیز از هر اقدام مخل این اتحاد، به سخنان تفرقه‌افکنانۀ برخی ناآگاهان که به دنبال محدودسازی این بعثت‌الهی هستند اعتنایی نداشته باشند. حضور مردم تازمانی که رهبری معظم (مدظله‌العالی) مصلحت بدانند ضروری و تعیین کننده است.
10. خادمان ملت در مجلس خبرگان نیز به عنوان بخشی از مردم در کنار رهبری عزیز و قاطبۀ ملت ضمن آرزوی موفقیت برای مسئولان محترم منتظر تحقق شروط و وعده‌ها می‌مانند و عند اللزوم به تکلیف شرعی خود عمل خواهند کرد.
و السلام علیکم و رحمة الله و برکاته
@maminnakhaei
undefined۱۰
undefined۲
undefined۱
undefined۱
undefined۱

۲۱۱

۱۷:۳۹