بازارسال شده از
کاش حانی رو برنگردونن یزد ، از اینی که هستم غمگین تر میشم
۱۶
۱۰:۲۴
در حال حاضر نمایش این پیام پشتیبانی نمیشود.
فردوس. فردوسِ ارزشی.
۲۵۴
۱۹:۵۱
با لحن تند به من انتقاد میکنه و میگه تند برخورد نکن. یاد اون دوستم افتادم که با جیغ میگفت جیغ نزنید بچهها.
۲۳۵
۲۳:۵۱
ممنون که دست مارا به محرمت رساندی. تروخدا دستمونو به اربعینهم برسون.
۲۲۷
۲۳:۳۱
نه مرا طاقتِ غربت، نه تو را خاطرِ قربتدل نهادم به صبوری، که جز این چاره ندارم.
۲۰۶
۷:۳۶
امیرحسین من دوماهه تهرانم بابامم نمیگه کجایی ولمکن
۱۴۰
۱۹:۰۵
واسطِ امشب من و ابوفاضل، شهید صدرزادهست.
۱۰۲
۷:۳۸
،، منِفیالحال
ناشناس، با شناس.
خیلی زشته که ناشناس پیام نمیدید امیدوارم بهتون قیمهی هیئت نرسه.
۸۱
۱۸:۴۷
«دارم عَ شهرِ تو میرم»
۴۶
۲۲:۱۱