همه ازش نالانن...
۱۲۲
۱۸:۳۵
♡{ بے تو هر لحظـہ مرا بیم ؋ـرو ریختن است... ......
|فاضل نظری
۱۲۶
۱۸:۳۵
یا مثلا
۱۲۵
۱۸:۳۶
♡{جگرم آب شـدُ از تو نیامـد خبری!.
|مهدیمیری
۱۲۷
۱۸:۳۸
•°{ما نه از رفتن آنهـا که از ماندن خویش ناراحتیم.........-مرتضیٰآوینی
----¤♡@manyanything♡¤----
----¤♡@manyanything♡¤----
۱۱۱
۷:۵۲
•°{اگر مقصد پـرواز است قفس ویـران بهتـر.........-مرتضیٰآوینی
----¤♡@manyanything♡¤----
----¤♡@manyanything♡¤----
۷۲
۸:۴۳
۷۶
۸:۵۳
گلگلی💮🌱
تصویر
واقعا قصه دلبری بود...🫀..
۰۴٫۰۵٫۲۰----¤♡@manyanything♡¤----
۰۴٫۰۵٫۲۰----¤♡@manyanything♡¤----
۸۶
۸:۵۳
•°{ما قَتلِمان به دست جنابِ فـراق بود..
......
#كربلا----¤♡@manyanything♡¤----
......
#كربلا----¤♡@manyanything♡¤----
۸۹
۵:۲۲
منزل پدری...
نجف...----¤@manyanything♡¤----
۴۴
۱۶:۱۹