+چرا از امام حسین کمک نمیخوای؟
@maryamyavari75
۱۰۶
۶:۴۱
خدایا شکرت برای این ۳۰ سال زندگی؛ برای همه تجربهها، درسها، لبخندها و حتی سختیهایی که من را ساختند. شکر برای فرصتی که دادی تا رشد کنم، یاد بگیرم و آدمهای خوبی را در مسیرم داشته باشم.
و یک تشکر ویژه از خواهر همسرم که با غافلگیری قشنگش حسابی خوشحالم کرد. ممنون از این همه توجه و محبت.
واقعاً ممنونم از آدمهای باکیفیتی که کنارم هستند و زندگی را قشنگتر میکنند.🥹
:::
@maryamyavari75
و یک تشکر ویژه از خواهر همسرم که با غافلگیری قشنگش حسابی خوشحالم کرد. ممنون از این همه توجه و محبت.
واقعاً ممنونم از آدمهای باکیفیتی که کنارم هستند و زندگی را قشنگتر میکنند.🥹
@maryamyavari75
۱۱۲
۱۴:۴۱
در هنگام بحران بهترین کار چیه؟
وقتی بچهتون شروع میکنه به جیغ و داد و قشقرق به پا کردن، بدترین کار اینه که برای ساکت کردنش بهش باج بدید (مثلاً سریع گوشی رو بدید دستش یا اون چیزی که میخواد رو براش بخرید). اینجوری بچه پیش خودش میگه: «آها! پس راه رسیدن به خواستههام همین جیغ و داد کردنه!» و این رفتار بد تو وجودش ثبت میشه.
بهترین کار چیه؟ خودتون کاملاً خونسرد و آروم بمونید و فقط محیط رو عوض کنید. مثلاً دستشو بگیرید ببرید تو یه اتاق دیگه، حیاط یا بالکن تا هوا بخوره و آروم بشه. اینطوری هم بهش باج ندادید، هم بهش یاد دادید چطوری تو شرایط سخت، خودش و احساساتش رو کنترل کنه.
این نکته به خصوص برای این روزها و شبها خیلی به کارمیاد.چون میریم هیئت بچه مون ممکنه با بچه های دیگه به مشکل بخورن.
روزمرگیهای یک مادر علاقهمند به حوزه تربیت
@maryamyavari75
وقتی بچهتون شروع میکنه به جیغ و داد و قشقرق به پا کردن، بدترین کار اینه که برای ساکت کردنش بهش باج بدید (مثلاً سریع گوشی رو بدید دستش یا اون چیزی که میخواد رو براش بخرید). اینجوری بچه پیش خودش میگه: «آها! پس راه رسیدن به خواستههام همین جیغ و داد کردنه!» و این رفتار بد تو وجودش ثبت میشه.
@maryamyavari75
۸۷
۸:۴۰
"اه اعصابم خورد شد"کجا ریختی اعصابت رو؟ من الان جارو زدم! چرا اعصابت رو ریختی روی فرش؟
بچه ها آدم بزرگ نیستن که جدی باهاشون حرف بزنیم. زبان طنز باعث میشه بچه ها بیشتر باهامون ارتباط بگیرن.
البته زیاده روی هم نکنیم چون ممکنه حرصشون در بیاد
@maryamyavari75
@maryamyavari75
۹۰
۱۴:۰۵
نمیدونم چرا این عکس رو دیدم بغضم گرفتشاید چون بعضی ها در زمان حیات شون در تیررس انواع تهمت ها قرار می گیرن ولی وقتی میرن جای خالی شون حس میشه
شادی روح همه شهدا صلوات
@maryamyavari75
شادی روح همه شهدا صلوات
@maryamyavari75
۶۲
۱۳:۵۴
قفل کرده روی لباسی که من هنوز اتیکتش رو نکنده بودم می گفت میخوام بپوشمش.می گفتم بذار مهمونی بریم بپوش.آخه همینجوری بدون مناسبت توی خونه؟!یاد حرف دکتر عزیزی افتادم که می گفت یکی همین اتفاق براش افتاده بوده.چند روز بعد بچه توی تصادف از بین میره.
اگه بچه های میناب الان بودن با خانواده هاشون می رفتن هیئت.
راستی الان ماکان کجاست؟!مامانش حتما امسال روضه ها براش بیشتر مجسم میشه
امان از دل مادر شیر خواره کربلا
@maryamyavari75
@maryamyavari75
۶۰
۲۰:۱۷
آخرش هم قسمتم نشد برم مراسم زینبیه بیتپریشب که رفتیم خیلی شلوغ بود چون بچه ها باهامون بودن گفتیم اذیت میشنامیدوارم هرچه زودتر بتونم برم و حسرت به دل نشم🥲
@maryamyavari75
@maryamyavari75
۶
۲۰:۳۷