۴۲۱
۱۴:۰۳
بازارسال شده از پایه جدید هفتم
در حال حاضر نمایش این پیام پشتیبانی نمیشود.
بازارسال شده از معصومی لاری نهم
۴
۹:۴۲
بازارسال شده از پایه جدید هفتم
۱
۹:۴۲
اولیای محترم ودانشآموزان پایه ی هشتم
با سلام و احترام
بدینوسیله به اطلاع میرساند جهت دریافت کارنامه ، روز شنبه ۱۴۰۵/۳/۳۰از ساعت ۹:۰۰ الی ۱۱:۰۰ به مدرسه مراجعه فرمایید.(حضور یکی از اولیا با دانش آموز الزامیست)
با توجه به اینکه سامانه ثبت و بررسی نمرات حداکثر تا ۴۸ ساعت آینده بسته خواهد شد، خواهشمند است در زمان مقرر برای دریافت کارنامه و بررسی نمرات اقدام نمایید. بدیهی است پس از پایان مهلت مذکور، هیچگونه اعتراض یا درخواست تجدیدنظر نسبت به نمرات قابل پذیرش نخواهد بود. در ضمن یادآوری میگردد که دانش آموز با فرم مدرسه وپوشش مناسب مراجعه نماید در غیر اینصورت علاوه بر کسر نمره انضباطی از دادن کارنامه هم معذوریمبا تشکرمدیریت مدرسه
با سلام و احترام
بدینوسیله به اطلاع میرساند جهت دریافت کارنامه ، روز شنبه ۱۴۰۵/۳/۳۰از ساعت ۹:۰۰ الی ۱۱:۰۰ به مدرسه مراجعه فرمایید.(حضور یکی از اولیا با دانش آموز الزامیست)
با توجه به اینکه سامانه ثبت و بررسی نمرات حداکثر تا ۴۸ ساعت آینده بسته خواهد شد، خواهشمند است در زمان مقرر برای دریافت کارنامه و بررسی نمرات اقدام نمایید. بدیهی است پس از پایان مهلت مذکور، هیچگونه اعتراض یا درخواست تجدیدنظر نسبت به نمرات قابل پذیرش نخواهد بود. در ضمن یادآوری میگردد که دانش آموز با فرم مدرسه وپوشش مناسب مراجعه نماید در غیر اینصورت علاوه بر کسر نمره انضباطی از دادن کارنامه هم معذوریمبا تشکرمدیریت مدرسه
۳۱۲
۹:۴۳
بازارسال شده از معصومی لاری نهم
در حال حاضر نمایش این پیام پشتیبانی نمیشود.
بازارسال شده از معصومی لاری نهم
در حال حاضر نمایش این پیام پشتیبانی نمیشود.
بازارسال شده از مهدیه
سلام خانم شاکری عزیز وقت بخیریک متنی درباره بازنشتگی خانم افتخاری آماده کردیم گفتم خدمتتون ارسال کنم
۱
۹:۴۳
بازارسال شده از مهدیه
خانم افتخاری عزیزم...
بعضی آدمها شبیه فصلهای معمولی زندگی نیستند؛شبیه بهارند...میآیند و بیآنکه متوجه باشیم، در گوشهگوشه قلبمان شکوفه میکارند.
امروز که قرار است قلم از وصف سالهای معلمی شما بنویسد، واژهها کم میآورند.چگونه میتوان سی سال عشق، صبوری، صداقت و مهربانی را در چند خط خلاصه کرد؟شما برای ما فقط معلم ادبیات نبودید...شما خودِ ادبیات بودید؛شبیه شعری که هرچه بیشتر میخوانیم، بیشتر دوستش داریم.شبیه کتابی که هیچوقت از ورق زدنش خسته نمیشویم.
سه سال کنار شما گذشت؛سه سالی که با لبخندهایتان خندیدیم،از سختگیریهایتان درس گرفتیم،و پشت نگاه مهربانتان، قلبی مادرانه را دیدیم که بیصدا نگران آینده ما بود.شاید خیلی وقتها از نظم و جدیت شما گلایه کردیم،شاید گاهی از تذکرهایتان دلخور شدیم،اما امروز که به پشت سر نگاه میکنیم،میفهمیم تمام آن لحظهها، شکل دیگری از دوست داشتن بود.
خانم افتخاری عزیز...
مدرسه بدون شما همان مدرسه است،راهروها همان راهروها هستند،کلاسها همان کلاسها...اما چیزی کم خواهد بود کم خواهد بود صدایی که شعرها را جان میبخشید،لبخندی که خستگی روز را از دل بچهها میبرد،و حضوری که به مدرسه حسِ خانه میداد.میگویند معلمها بازنشسته میشوند،اما حقیقت این است که معلمهای واقعی هیچوقت از قلب شاگردانشان بازنشسته نمیشوند.شما در دفتر حضور و غیاب مدرسه شاید دیگر اسمی نداشته باشید،اما در دفتر خاطرات ما،نامتان همیشه با خطی پررنگ نوشته خواهد شد.روزی که از این مدرسه رفتیم،شاید خیلی از درسها را فراموش کنیم،شاید خیلی از نمرهها از یادمان بروند،اما آدمهایی را که با مهربانی در قلبمان جا گرفتند، هرگز فراموش نخواهیم کرد.و شما...بیشک یکی از ماندگارترین خاطرات روزهای نوجوانی ما خواهید بود.
امروز نه برای خداحافظی،بلکه برای قدردانی مینویسیم.برای زنی که سی سال از عمرش را صرف ساختن رویاهای دیگران کرد...برای معلمی که گاهی سختگیر بود، اما هیچوقت بیمهری نکرد...برای قلب مهربانی که پشت تمام جدیتهایش، عشق به شاگردان پنهان بود...امیدواریم روزهای پیش رویتان،به زیبایی شعرهای حافظ،به لطافت غزلهای سعدی،و به آرامش لبخندی باشد که همیشه بر لب داشتید.و هر وقت از کنار مدرسهای عبور کردید،یادتان باشد که در گوشهای از این دنیا،شاگردانی هستند که هنوز هم با شنیدن نام «خانم افتخاری»،لبخند میزنند و با افتخار میگویند:«ما روزی شاگرد ایشان بودیم...»
با تمام عشق، احترام و دلتنگی
از طرف دانشآموزانی که خوششانس بودند روزی شاگرد شما باشند و همکارانی که هیچگاه شما را فراموش نخواهند کرد.
🤍
بعضی آدمها شبیه فصلهای معمولی زندگی نیستند؛شبیه بهارند...میآیند و بیآنکه متوجه باشیم، در گوشهگوشه قلبمان شکوفه میکارند.
امروز که قرار است قلم از وصف سالهای معلمی شما بنویسد، واژهها کم میآورند.چگونه میتوان سی سال عشق، صبوری، صداقت و مهربانی را در چند خط خلاصه کرد؟شما برای ما فقط معلم ادبیات نبودید...شما خودِ ادبیات بودید؛شبیه شعری که هرچه بیشتر میخوانیم، بیشتر دوستش داریم.شبیه کتابی که هیچوقت از ورق زدنش خسته نمیشویم.
سه سال کنار شما گذشت؛سه سالی که با لبخندهایتان خندیدیم،از سختگیریهایتان درس گرفتیم،و پشت نگاه مهربانتان، قلبی مادرانه را دیدیم که بیصدا نگران آینده ما بود.شاید خیلی وقتها از نظم و جدیت شما گلایه کردیم،شاید گاهی از تذکرهایتان دلخور شدیم،اما امروز که به پشت سر نگاه میکنیم،میفهمیم تمام آن لحظهها، شکل دیگری از دوست داشتن بود.
خانم افتخاری عزیز...
مدرسه بدون شما همان مدرسه است،راهروها همان راهروها هستند،کلاسها همان کلاسها...اما چیزی کم خواهد بود کم خواهد بود صدایی که شعرها را جان میبخشید،لبخندی که خستگی روز را از دل بچهها میبرد،و حضوری که به مدرسه حسِ خانه میداد.میگویند معلمها بازنشسته میشوند،اما حقیقت این است که معلمهای واقعی هیچوقت از قلب شاگردانشان بازنشسته نمیشوند.شما در دفتر حضور و غیاب مدرسه شاید دیگر اسمی نداشته باشید،اما در دفتر خاطرات ما،نامتان همیشه با خطی پررنگ نوشته خواهد شد.روزی که از این مدرسه رفتیم،شاید خیلی از درسها را فراموش کنیم،شاید خیلی از نمرهها از یادمان بروند،اما آدمهایی را که با مهربانی در قلبمان جا گرفتند، هرگز فراموش نخواهیم کرد.و شما...بیشک یکی از ماندگارترین خاطرات روزهای نوجوانی ما خواهید بود.
امروز نه برای خداحافظی،بلکه برای قدردانی مینویسیم.برای زنی که سی سال از عمرش را صرف ساختن رویاهای دیگران کرد...برای معلمی که گاهی سختگیر بود، اما هیچوقت بیمهری نکرد...برای قلب مهربانی که پشت تمام جدیتهایش، عشق به شاگردان پنهان بود...امیدواریم روزهای پیش رویتان،به زیبایی شعرهای حافظ،به لطافت غزلهای سعدی،و به آرامش لبخندی باشد که همیشه بر لب داشتید.و هر وقت از کنار مدرسهای عبور کردید،یادتان باشد که در گوشهای از این دنیا،شاگردانی هستند که هنوز هم با شنیدن نام «خانم افتخاری»،لبخند میزنند و با افتخار میگویند:«ما روزی شاگرد ایشان بودیم...»
با تمام عشق، احترام و دلتنگی
از طرف دانشآموزانی که خوششانس بودند روزی شاگرد شما باشند و همکارانی که هیچگاه شما را فراموش نخواهند کرد.
۲
۹:۴۳
بازارسال شده از پایه جدید هفتم
تاسوعا و عاشورای حسینی تسلیت باد
فرا رسیدن سالروز شهادت سید وسالار شهیدان ،حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و۷۲ تن از یاران باوفایش، تسلیت وتعزیت باد.@farhangian120
۳
۲۱:۰۸