بازارسال شده از هیئت سیدالشهداء(ع)
«بسمه تعالی»
با سلام و احترام؛ بدین وسیله انتصاب جناب آقای عباس غریبی به عنوان «مسئول جدید هیئت سیدالشهدا (ع) دانشگاه صنعتی مالک اشتر» را تبریک عرض نموده و برای ایشان در انجام مسئولیتهای محوله، توفیق، سربلندی و موفقیت روزافزون را از درگاه خداوند متعال مسئلت داریم.
همچنین از زحمات و تلاشهای صادقانه جناب آقای دکتر حافظ جانیزاده در دوران تصدی این مسئولیت، صمیمانه تقدیر و تشکر مینماییم. بیتردید خدمات و همراهی ایشان در مسیر پیشبرد اهداف هیئت، شایسته قدردانی و احترام است.
امید است با همدلی، همکاری و بهرهگیری از تجربیات گذشته، شاهد تداوم مسیر رشد، تعالی و موفقیت هیئت باشیم.
با آرزوی توفیقوالسلام علیکم و رحمهالله و برکاته┄┄┅┅┅❅❁❅┅┅┅┄┄
هیئت سیدالشهدا دانشگاه صنعتی مالک اشتر تهران
@heyat_mut
با سلام و احترام؛ بدین وسیله انتصاب جناب آقای عباس غریبی به عنوان «مسئول جدید هیئت سیدالشهدا (ع) دانشگاه صنعتی مالک اشتر» را تبریک عرض نموده و برای ایشان در انجام مسئولیتهای محوله، توفیق، سربلندی و موفقیت روزافزون را از درگاه خداوند متعال مسئلت داریم.
همچنین از زحمات و تلاشهای صادقانه جناب آقای دکتر حافظ جانیزاده در دوران تصدی این مسئولیت، صمیمانه تقدیر و تشکر مینماییم. بیتردید خدمات و همراهی ایشان در مسیر پیشبرد اهداف هیئت، شایسته قدردانی و احترام است.
امید است با همدلی، همکاری و بهرهگیری از تجربیات گذشته، شاهد تداوم مسیر رشد، تعالی و موفقیت هیئت باشیم.
با آرزوی توفیقوالسلام علیکم و رحمهالله و برکاته┄┄┅┅┅❅❁❅┅┅┅┄┄
۸
۱۷:۲۹
۱۳۱
۱۴:۳۰
اعمال مهم شب و روز عرفه
تشکل مهدویت|دانشگاه صنعتی مالک اشتر
۱۵۰
۷:۲۳
بازارسال شده از بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی مالک اشتر
بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی مالک اشتر به مسئولان و هیأت مذاکره کننده بدین شرح است.
بسم الله الرحمن الرحیم
مسئولین محترم مذاکره کننده ضمن قدرانی از تلاشهای صورت گرفته، لازم است دلسوزانه توصیههایی را نسبت به شما بیان کنیم:
درحالیکه هنوز پیکر مطهر امام شهید امت دفن نشده است، و تهدیدهای روز افزون دشمن بر امنیت جان رهبر انقلاب سایه افکنده است، زیر بار فشار، تهدید و تحریم به مذاکره با دشمن پلید آمریکایی نشستید که تاریخچه بدعهدیها و بدقولیهایش بر تمام جهان به اثبات رسیده است.این مذاکرات در حالی صورت میگیرد که در زمان به اصطلاح آتشبس این رژیم منحوس و اذناب خطاکارش بارها به طرق مختلف دست به نقض آتشبس زدهاند و شروط دهگانه و چهاردهگانه ایران را صراحتا نقض کرده و دست به محاصره دریایی کشور زدهاند.
حملات مکرر به حزبالله در لبنان و تعرضات گاه و بیگاه در خلیجفارس و تنگه هرمز که امام شهید بارها اشاره کردند (*خلیجفارس خانهی ماست*) این سئوال را در ذهن ایجاد میکند با این همه قانونشکنی چطور به ادامه تلهی مذاکرات با کسانی که به خانه شما تجاوز کردهاند ادامه میدهید؟
مردمی که به مدد الهی از فتنه و شبهکودتای دیماه، چهل روز جنگ و پساجنگ با شیاطین اپستینی، و فشارهای اقتصادی دست و پنجه نرم کرده و سربلند بیرون آمدهاند اینک از سوی مسئولین به نامحرمانی تبدیل شدهاند که باید مفاد مذاکرات را از بلندگوها و رسانههای دشمن بشنوند! آیا این نحوه خبررسانی به امتی که به فضل خدا مبعوث شدهاند شایسته است؟ اطلاع رسانیهای ضعیف و دیرهنگام حتی صدای برخی از نمایندگان را نیز در آورده است!
چگونه میتوان با کسانی که دست به دزدی دریایی میزنند و به آن افتخار نیز میکنند، درباره کنترل تنگههرمز که مدیریت آن صرفا برعهده دو کشور ساحلی آن است مذاکره کرد؟آیا هنوز تجربه تلخ توافق برجام که چیزی جز خسارت محض و فرصتسوزی برای کشور نداشت درس عبرتی برایتان نشده است؟آیا تصمیم گیران هنوز به شیطان بزرگ و خدعه و نیرنگبازیهایش خوشبین هستند؟بارها و به دفعات امام شهید به غیر عقلانی بودن و غیر شرافتمندانه بودن مذاکره با آمریکا اشاره کردند و در تبیین همین راه به شهادت رسیدند.
حال آنکه تصویب کرده اید مذاکره کنید، باید شروط دهگانه رهبر در هر توافقی عینا رعایت شودخواست امروز آحاد مردم جامعه از تمام مسئولان و مذاکرهکنندگان چیزی جز پاسداشت خون شهیدان، شفافیت و راستگویی و دفاع از حقوق حقهی کشور و ملت نیست به یاد داشته باشید هیچ انسان عاقلی روی نقاط قوت خود مذاکره نمیکند!
در آخر یادآور میشویم هزینه سازش با دشمن از هزینه مقاومت بیشتر است و فریاد های مردم در خیابان در نتیجه مذاکرات موثر خواهد بود. دشمن به شما امان میدهد تا مقاومت شما را درهم بشکند، مبادا خود را شرمنده خون شهیدان و مجاهدان کشور کنید!
┄┅═══✼✾✼═══┅┄
حوزه بسیج دانشجویی سیدالشهدا (ع)دانشگاه صنعتی مالک اشتر تهران
@basij_mut
بسم الله الرحمن الرحیم
مسئولین محترم مذاکره کننده ضمن قدرانی از تلاشهای صورت گرفته، لازم است دلسوزانه توصیههایی را نسبت به شما بیان کنیم:
درحالیکه هنوز پیکر مطهر امام شهید امت دفن نشده است، و تهدیدهای روز افزون دشمن بر امنیت جان رهبر انقلاب سایه افکنده است، زیر بار فشار، تهدید و تحریم به مذاکره با دشمن پلید آمریکایی نشستید که تاریخچه بدعهدیها و بدقولیهایش بر تمام جهان به اثبات رسیده است.این مذاکرات در حالی صورت میگیرد که در زمان به اصطلاح آتشبس این رژیم منحوس و اذناب خطاکارش بارها به طرق مختلف دست به نقض آتشبس زدهاند و شروط دهگانه و چهاردهگانه ایران را صراحتا نقض کرده و دست به محاصره دریایی کشور زدهاند.
حملات مکرر به حزبالله در لبنان و تعرضات گاه و بیگاه در خلیجفارس و تنگه هرمز که امام شهید بارها اشاره کردند (*خلیجفارس خانهی ماست*) این سئوال را در ذهن ایجاد میکند با این همه قانونشکنی چطور به ادامه تلهی مذاکرات با کسانی که به خانه شما تجاوز کردهاند ادامه میدهید؟
مردمی که به مدد الهی از فتنه و شبهکودتای دیماه، چهل روز جنگ و پساجنگ با شیاطین اپستینی، و فشارهای اقتصادی دست و پنجه نرم کرده و سربلند بیرون آمدهاند اینک از سوی مسئولین به نامحرمانی تبدیل شدهاند که باید مفاد مذاکرات را از بلندگوها و رسانههای دشمن بشنوند! آیا این نحوه خبررسانی به امتی که به فضل خدا مبعوث شدهاند شایسته است؟ اطلاع رسانیهای ضعیف و دیرهنگام حتی صدای برخی از نمایندگان را نیز در آورده است!
چگونه میتوان با کسانی که دست به دزدی دریایی میزنند و به آن افتخار نیز میکنند، درباره کنترل تنگههرمز که مدیریت آن صرفا برعهده دو کشور ساحلی آن است مذاکره کرد؟آیا هنوز تجربه تلخ توافق برجام که چیزی جز خسارت محض و فرصتسوزی برای کشور نداشت درس عبرتی برایتان نشده است؟آیا تصمیم گیران هنوز به شیطان بزرگ و خدعه و نیرنگبازیهایش خوشبین هستند؟بارها و به دفعات امام شهید به غیر عقلانی بودن و غیر شرافتمندانه بودن مذاکره با آمریکا اشاره کردند و در تبیین همین راه به شهادت رسیدند.
حال آنکه تصویب کرده اید مذاکره کنید، باید شروط دهگانه رهبر در هر توافقی عینا رعایت شودخواست امروز آحاد مردم جامعه از تمام مسئولان و مذاکرهکنندگان چیزی جز پاسداشت خون شهیدان، شفافیت و راستگویی و دفاع از حقوق حقهی کشور و ملت نیست به یاد داشته باشید هیچ انسان عاقلی روی نقاط قوت خود مذاکره نمیکند!
در آخر یادآور میشویم هزینه سازش با دشمن از هزینه مقاومت بیشتر است و فریاد های مردم در خیابان در نتیجه مذاکرات موثر خواهد بود. دشمن به شما امان میدهد تا مقاومت شما را درهم بشکند، مبادا خود را شرمنده خون شهیدان و مجاهدان کشور کنید!
┄┅═══✼✾✼═══┅┄
۱
۱۰:۲۷
حلول عید سعید قربان و آغاز دهه نورانی ولایت و امامت را به محضر حضرت ولیعصر ارواحنالهالفدا و تمامی محبان و دوستداران امیرالمؤمنین علیهالسلام تبریک و تهنیت عرض میکنیم
این روزها، روزهای امیر عوالم وجود است…روزهایی که شیعیان، یک سال چشمانتظارش بودهاند تا بار دیگر نام و پرچم مولای مظلومشان را بر بلندای عالم برافراشته ببینند.
بیایید برای غدیر امسال سنگ تمام بگذاریم؛ با نشر معارف ولایت، شادی مؤمنانه و زنده نگه داشتن نام امیرالمؤمنین علیهالسلام.
#غدیر۱۴۰۵
۱۴۸
۱۶:۰۴
۹۰
۵:۲۸
۱۲۱
۵:۲۸
#غدیر#غدیر_مهدوی
۷۸
۲۰:۳۰
۹۴
۸:۳۶
تاسوعای حسینی تسلیت باد
تشکل مهدویت|دانشگاه صنعتی مالک اشتر
۱۱
۶:۳۱