و دیگر اینکه زیاد خسته و به همه چیز بیعلاقه هستم. فقط روزها را میگذرانم و هر شب خود را به خاک میسپارم و یک اَخ و تُف هم روی قبرم میاندازم. اما معجزه دیگرم این است که صبح باز بلند میشوم و راه میافتم.
- صادق هدایت@mimPlayList
- صادق هدایت@mimPlayList
۳۸۲
۱۱:۳۴
Outlaw & Moyan - Davay Davay.mp3
۰۲:۲۱-۵.۴۳ مگابایت
۳۹۱
۱۶:۴۵
نزار قبانی:"اولین نشانه عشق آن است که با دیدن نوشتههایش لبخند بزنی؛ پیش از آنکه آنها را بخوانی ...!"
#میم@mimPlayList
۴۰۴
۱۸:۰۴
حد وسطم رو گم کردم، نه با آدمها حس بهتری دارم، نه با تنهایی به توافق میرسم، نه حوصله شلوغی رو دارم، نه با سکوت خونه کنار میام، نه انرژی کافی برای حرف زدن دارم، نه با خودخوری حس راحتی دارم، بعضی روزها به معنای واقعی کلمه از کادر زندگی خارج میشم.
#رض@mimPlayList
۶۰۸
۱۸:۴۸
-1975839411671130368_1374910787694118.mp3
۰۳:۴۳-۱.۲۵ مگابایت
۴۲۸
۱۹:۲۳
Younes Bayat-Ghesmatemoun Ine -musicdel.ir 128.mp3
۰۲:۲۹-۲.۴۳ مگابایت
۳۰۳
۲۰:۵۰
همیشه وقتی یکی ازم میپرسید چند تا دوستم داری یه عدد بزرگ میگفتم.ولی وقتی تو ازم پرسیدی چند تا دوستم داری ؟ گفتم یکی !میدونی چرا؟چون قوی ترین و بزرگ ترین عددیه که میشناسم . . .دقت کردی که قشنگترین و عزیزترین چیزای دنیا یکین؟ماه یکیه ، خورشید یکیه ، زمین یکیه ، خدا یکیه ، مادر یکیه ، پدر یکیه . . .تو هم یکی هستی !وسعت عشق من به تو هم یکیه !پس اینو بدون از الان تا همیشه یکی دوستت دارم :)
#رض@mimPlayList
۴۱۳
۸:۵۶