برخی گمان میکنند راه نجات کشور مذاکره با آمریکا است، در این حد را میتوان اختلاف نظر مبنایی دانست ولی اینکه ژست متفکرانه و عاقلانه بگیرید و مذاکره با قاتل مردم و رهبری را نشانه بلوغ سیاسی بدانی، ما به آن چیز دیگری میگوییم!عطش مذاکره کردنشان آزارم میدهد، مگر میشود با شیطان مجسم مذاکره کرد و به نتایج آن امیدوار بود؟ای کاش شوق انتقام در دلهایشان و زبانشان موج میزد و با این شوق آنجایی که ضرورت دارد، ذیل آتش میدان مذاکره میکردیم.البته نگرانی نداریم، چون حضرت آقا بهترین انتخاب ممکن در شرایط موجود را نهایی میکنند.
@mjabbarpour
@mjabbarpour
۱۷۵
۲۰:۴۲
اگر احساس میکنید که شوق شما به کنشگری و حضور در خیابان کم شده و دیگر حال و هوای قبل را نداری بدان در جنگ ارادهها داری شکست میخوری...
جنگ وجودی ما با رژیم صهیونی وارد عرصه جدیدی شده و اکنون بیش از آنکه قدرت نظامی تعیین کننده پیروز میدان باشد قدرت ارادهها تعیین کننده است.
حاشا که سربازان خامنهای میدان را خالی کنند.* اراده مردم غالب خواهد شد بإذن الله...*
حالا حالا ها نباید یقه آمریکا و اسرائیل را رها کرد. نباید این بغض و نفرت مقدس ما کم شود، نباید حرارت و شوق قیام ما سرد شود، همانطور که از شهادت اباعبدالله حرارتی در قلبهای مومنین ایجاد شد که تا انتقام آن گرفته نشود سرد نمیشود از حرارت خون امام شهید نیز در قلبهای ما حرارتی شعلهور شده که تا شکست مستکبرین عالم خاموش نخواهد شد انشاءالله...
@jabbarpour
۹۴۷
۸:۳۷
دختر دلتنگ و گریان در آغوش عمو آرام و خندان میشود...
صلی الله علیک یا بنت الحسین...@mjabbarpour
صلی الله علیک یا بنت الحسین...@mjabbarpour
۱۶۳
۲۰:۰۳
#موقتقربانی اول ماه به نیت سلامتی و فرج حضرت صاحب الامر، سلامتی امام المسلمین آیت الله سید مجتبی خامنه ای، سلامتی و پیروزی رزمندگان اسلام و سلامتی همه شیعیان و محبین اهل بیت...
6104338954415978محمد جبارپور
@jabbarpour
6104338954415978محمد جبارپور
@jabbarpour
۱۱۸
۷:۵۶
لطفاً موضوعات را سیاستزده تحلیل نکنید!سریع مسائل را حزبی و جناحی نکنیم!پیام اخیر مقام معظم رهبری در مورد تفاهمنامه، الگویی برای منطق جنگیدن بود نه انتقادی سیاسی!قبل از توضیح این مطلب باید بگویم این پیام هم نشان از جایگاه ریاست جمهوری و شخص رئیس جمهور دارد که نظر رهبری با اینکه مخالف بود ولی اجازه مذاکره و تفاهمنامه نوشتن را دادند و هم نکته مهمتر آنکه در تقابل با آمریکا جهت وصول مطالبات تفاهمنامه، این پیام کمککار و پشتوانه عملیاتی شدن تفاهمنامه هم میشود. چون هم استکبار نظر مخالف رهبری و به تبع نظر طیف وسیعی از مردم را علنی شنید و هم فهمید این دولت همراهی اولیه برای مذاکره دارد و اگر با او به نتیجه نرسد کارش در داخل ایران دشوارتر شده و وحدت و اجماع حداکثری برای مقابله شدیدتر با او در داخل و خارج ایران صورت خواهد گرفت.بنابراین این پیام در مجموع برای دولت و شخص رئیس جمهور کارتی پر قدرت برای به نتیجه رسیدن ایده و نظر دولت است.
اما نکته اصلی اینکه اگر طیف سیاسی دیگری هم غیر از این دولت روی کار بودند همین تصمیم را میگرفتند. به نظرم خیلیها که الان نقد میکنند اگر اشراف به شرایط کشور داشتند همین تصمیم دولت فعلی را میگرفتند. چون نگاهشان و دستگاه محاسباتیشان همان منطق غربی است فقط گرایش سیاسیشان فرق میکند.مشکل اینجاست که ما مسائل را سیاسی میبینیم و تحلیل میکنیم نه فکری!
مشکل اینجاست که دستگاه فکری، ذهنی و محاسباتی بسیاری از جریان های سیاسی موجود چه در میان اصلاحطلبان و چه اصولگرایان همان مدل توسعه غربی است و این اشکال مهمترین معضله جمهوری اسلامی است.
عزیزان مشکل جنگ در دوره بنیصدر هم همین نگاه بود که با منطق فکری مادی و غربی میخواست جنگ را اداره کند.رحمت خدا بر حسن باقری و جمله شوقانگیز او که گفت: باید به خود جرات داد که این نوع جنگیدن به درد نمیخورد و لازم است که استراتژی در این جنگ عوض شود.مشکل نه این دولت سیاسی است و نه آن دولت، مسأله ایده و منطق جنگیدن ما با اسرائیل و امریکاست که باید عوض شود.مانند دفاع مقدس که شما با سلاح و امکانات حداقلی ولی با اراده پولادین و مقاومت پیروز شدیم.باید برگشت به مدل موفق جنگ تحمیلی ۸ساله، باید الگوی جنگیدن و منطق مواجهه حسن باقری را ادامه داد.در این الگو سلاح اصلی اراده است و در حقیقت جنگ، جنگ ارادههاست نه تجهیزات. پیروز میدان کسی است که در جنگ ارادهها میان جبهه حق و شیطان مقاومت بیشتری داشته باشد.
@mjabbarpour
۱.۸K
۶:۳۹
حتی اگر میخواهید این تفاهمنامه به نتیجه برسد باید جواب هر اقدامی را در سریعترین زمان و سنگینتر از آنان داد.باور کنید خودشان هم این موارد را نقض آتشبس نمیدانند!#منطق_جنگ@mjabbarpour
۱۲۰
۱۵:۲۳
آقای نبویان را از جمله مسئولین سالم، مومن، انقلابی و جهادی میدانم اما صحبتهای اخیر ایشان در رسانه ملی دور از انتظار بود.
در مورد غلط بودن مذاکرات و تفاهمنامه چندین مطلب در کانال نوشتم و از اساس دشمنشناسی برخی از آقایان را ناقص یا ضعیف میدانم اما با صحبت آقای نبویان به پنج دلیل موافق نیستم:
۱. در شرایط فعلی باید احساسات را ذیل عقلانیت قرار داد. مهمترین مانع شکست دشمن وحدت میان مردم است بنابراین در این شرایط نباید احساسات را تهییج کرد بلکه باید با تبیین کردن منطقی عقلانیت جامعه را تقویت کرد. یعنی انتقاد ما به تفاهمنامه و اصرار بر عملیاتی شدن نظر رهبری کاملا منطقی و عقلانی است نه صرفا احساسی. (مجدد میگویم بنده با اصل انتقاد آقای نبویان موافقم با شیوه بیان انتقاد ایشان مخالفم).
۲. ما در وضعیت پیروز جنگ هستیم. ما در جنگ علیرغم اینکه میتوانستیم بسیار جلوتر باشیم و انتقام خون امام شهیدمان را هم بگیریم ولی به دلیل برخی تصمیمات غلط به آن موقعیت نرسیدیم اما همین وضعیت فعلی ما، پیروزی حتمی در مقابل دشمن است، طوری سخن نگوییم که انگاره شکست در جامعه پر رنگ شود.
۳. سخن خصوصی را در فضای عمومی نباید مطرح کرد. اگر حرفی عمومی نبود و خصوصی مطرح شد آیا اجازه ای برای پخش عمومی نامهها وجود داشته؟ اگر هم به دلایلی ضرورت بر افشای صحبتهای خصوصی هست، نباید مستقیم از جانب رهبری مطرح میشد.
۴. نباید طوری نقد کرد که باب انتقاد از تفاهمنامه بسته شود، با توجه به انتقادات رئیس جمهور و دولت از رسانه ملی، اگر از فردا صدا و سیما بخواهد برنامه تبیینی برای تفاهمنامه برگزار کند هم با این سخنان ایشان نمیتواند.
۵. این صحبت ها همانطور که عدهای را تهییج میکند، عدهای را مأیوس و عدهای دیگر را بدبین به نظام میکند.
@mjabbarpour
در مورد غلط بودن مذاکرات و تفاهمنامه چندین مطلب در کانال نوشتم و از اساس دشمنشناسی برخی از آقایان را ناقص یا ضعیف میدانم اما با صحبت آقای نبویان به پنج دلیل موافق نیستم:
۱. در شرایط فعلی باید احساسات را ذیل عقلانیت قرار داد. مهمترین مانع شکست دشمن وحدت میان مردم است بنابراین در این شرایط نباید احساسات را تهییج کرد بلکه باید با تبیین کردن منطقی عقلانیت جامعه را تقویت کرد. یعنی انتقاد ما به تفاهمنامه و اصرار بر عملیاتی شدن نظر رهبری کاملا منطقی و عقلانی است نه صرفا احساسی. (مجدد میگویم بنده با اصل انتقاد آقای نبویان موافقم با شیوه بیان انتقاد ایشان مخالفم).
۲. ما در وضعیت پیروز جنگ هستیم. ما در جنگ علیرغم اینکه میتوانستیم بسیار جلوتر باشیم و انتقام خون امام شهیدمان را هم بگیریم ولی به دلیل برخی تصمیمات غلط به آن موقعیت نرسیدیم اما همین وضعیت فعلی ما، پیروزی حتمی در مقابل دشمن است، طوری سخن نگوییم که انگاره شکست در جامعه پر رنگ شود.
۳. سخن خصوصی را در فضای عمومی نباید مطرح کرد. اگر حرفی عمومی نبود و خصوصی مطرح شد آیا اجازه ای برای پخش عمومی نامهها وجود داشته؟ اگر هم به دلایلی ضرورت بر افشای صحبتهای خصوصی هست، نباید مستقیم از جانب رهبری مطرح میشد.
۴. نباید طوری نقد کرد که باب انتقاد از تفاهمنامه بسته شود، با توجه به انتقادات رئیس جمهور و دولت از رسانه ملی، اگر از فردا صدا و سیما بخواهد برنامه تبیینی برای تفاهمنامه برگزار کند هم با این سخنان ایشان نمیتواند.
۵. این صحبت ها همانطور که عدهای را تهییج میکند، عدهای را مأیوس و عدهای دیگر را بدبین به نظام میکند.
@mjabbarpour
۲۶۰
۲۱:۳۵