با اذنِ امامرضا محرم رو شروع میکنیم ؛باشد که شب سوم جان بدهیم (:
۶۴۰
۱۴:۲۹
شب خانومیه که هرجا به ته خط رسیدیم گفتیم عیب نداره سهتا "الهی به رقیه" میگیم درست میشه
۶۷۷
۲۱:۱۲
شب سوم شب امضای شهادتنامه خیلیاست اللهم ارزقنا بحق رقیه خاتون(س)
۷۰۰
۲۱:۱۲
رسمه سوم محرم عروسک میبرن حرم حضرت رقیه.بمیرم که اینروزا یه عده حرامی با اسلحه میرن حرمش
۷۵۵
۲۱:۱۳
مارا به سخت جانی خود این گمان نبود ؛ما روضه رقیه شنیدیم و زنده ایم هنوز ..
۵۶۱
۰:۲۸
تو ایستگاه مترو نوشته بود :در صورت سقوط وسایل همراه به حریمِ ریلی مامور سکو را مطلع سازید و بلافاصله از ذهنم رد شد که "مأمور سکو" تویِ زندگیم ، همیشه حضرت عباس بوده که بعد از هر سقوط و اُفتادنی ، ریز ماجرا رو بهش گفتم و اونم قربون معرفتش ؛ از وسطِ ریلِ زندگی نجاتم داده . همین دیگه ؛ خواستم بگم شکر اون خدایی که قمربنیهاشم رو آفرید تامامور سکویِ زندگی ما باشه .
۱۵۹
۲۰:۵۱
حال دلت یا حاجت دلتو بنویس منم روز عاشورا پیش امام حسین میخونمhttps://eitaayar.ir/anonymous/U110Q.Py0v2
۸۵
۲:۴۷
اگه این پیام رو میبینید، بهنیابت از شما در روز عاشورا در کربلای معلا زیارت عاشورا ، زیارت نیابتی در حرم اباعبدالله علیه السلام بهجا آورده شد و در دستهی طویریج چند قدمی برداشته شد .@mojahhed_ir
۲۴۵
۱۳:۴۴