۴۵۰
۲۱:۵۸
🫵 شاید قیمت #نفت برای شما مهم باشد؟
علائم خستگی در افزایش قیمت نفت در تایم هفتگی به وضوح وجود دارد. به نظر میرسد که نفت قصد عبور از ۱۲۰ دلار را ندارد. ولی این معنی افت شدید قیمت نیست.بلکه احتمال رنج ماندن قیمت برای چند هفته آینده بسیار محتمل است.
قیمت نفت بر سر یک دوراهی است. کاهش قیمت به زیر ۹۴ و ۹۲ دلار میتواند تایید رنج ماندن قیمت برای حتی چند ماه (مثلا ۲تا ۲.۵ ماه) باشد.
اما اگر در کمتر از ۱۰ روز آینده قیمت بالای ۱۰۸ دلار برود، شاید با افزایش شدید قیمت حتی بالای ۱۲۵ دلار باشیم.
کامنت من برای نفت: من هنوز روی نمودار نفت قانع نشدم که ریزشی است. نشانههای معتبرتری لازم دارم. @mojebartarIR حسین محمدپور ۴ خرداد ۱۴۰۵
علائم خستگی در افزایش قیمت نفت در تایم هفتگی به وضوح وجود دارد. به نظر میرسد که نفت قصد عبور از ۱۲۰ دلار را ندارد. ولی این معنی افت شدید قیمت نیست.بلکه احتمال رنج ماندن قیمت برای چند هفته آینده بسیار محتمل است.
۵۴۰
۴:۴۶
موج برتر | تحلیل، آموزش و مشاوره
حالا چند وقت دیگه با تحلیلهای که دیشب از بازار کریپتو گذاشتم خاطره بازی خواهیم کرد
دم همه شما گرم که توی این سالها همراهم بودید 

چقدر زود شد
هنوز برای خاطره بازی زود بود
ولی ...
۲۰۹
۱۶:۵۰
موج برتر | تحلیل، آموزش و مشاوره
🫵 اگر #اتریوم داری!! به نظرم یک سیگنال میانه روند نزولی خوشگل MRM در تایم D4 داره و از نظر زمانی همه آماده نزول شده است. احتمالا داره برای افت قیمت به زیر 1800 دلار آماده میشه. اگر اتریوم تا ۳ و ۴ هفته آینده به نزدیک 1550 هم برسه، من تعجب نمیکنم. چون سالهاست که به سیگنالهای MRM اعتماد دارم. @mojebartarIR حسین محمدپور ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۵
این #اتریوم بود که سر خط سقوط قیمت براتون گذاشتم.
Bingo
MRM Strategy
هم سیگنال ریزشی سر خطی بود و هم تارگت دقیق
اتریوم 1550 تحویل شما
۲۲۳
۱۶:۵۲
موج برتر | تحلیل، آموزش و مشاوره
از #سولانا برات بگم که: بعید میدونم به این زودیها بتونه به بالاتر از 101 برسه.
اصلاح زمانی تایم D4 رو به اتمام است و علائم نزول درحال تقویت شدن است کاهش قیمت چند روز پیش به زیر 86 رو باید اولین نشونه تایید نزول دید. اما شاید مطمئنترین نشونه تایید افت قیمت در میان مدت را میتونیم کاهش قیمت به زیر 82.5 بدونیم.
هدف اول باید حوالی 77 باشه. گرچه در چندماه گذشته محدوده حمایتی 77 با قدرت جلوی ریزش قیمت را گرفته، اما ایندفعه سولانا تصمیم به شکست این حمایت داره و به نظر میرسه که اعداد کمتر از 70 رو برای چند هفته آینده در سر داره و حتی 65 و 60 دلار دور از ذهن نیست.
@mojebartarIR حسین محمدپور ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۵
وقتی برای #سولانا گفتم که تصمیم به شکست 77 دارد، و حتی 65 تا 60 هم جزو اهداف است هنوز خرداد شروع نشده بود
سولانا دقیقا به 60 واکنش نشون داده
Bingo : MRM Strategy
ولی ...این آخر بازی نیست... تحلیلهای امشب رو ببینید 
۲۳۰
۱۶:۵۶
موج برتر | تحلیل، آموزش و مشاوره
آیا میدونی که #بیتکوین ممکنه 30% بریزه؟ حالا چطوری؟
با توجه به وضعیت نمودار تایم D64 که معادل تایم فریم فصلی است، اصلاح بلندمدت بیتکون ادامه داره
️
بر اساس اسیلاتورهای MRM خیلی وقت است که اصلاح بلندمدت شروع شده. بطوريکه قبلا یک سروشانه سقف بزرگی رو تایید کرده و تمام نوسانات کم رمق صعودی در ۴ ماه گذشته رو باید یک اصلاح (صعودی) از روند نزولی D4 تلقی کرد. حالا اونهایی که استراتژی قدرتمند MRM میدوند، متوجه میشن که این جملاتی که گفتم خبر از افت قیمت داره. ولی ...
به زبان خودمونی و ساده، نمودار بیتکوین داره آماده ریزش میشه و طی چند هفته آینده کاهش قیمتهایی تا 65 و 62 بسیار محتمل است. اما این پایان راه نخواهد بود. یعنی در رویکردی میان مدت انتظار دارم بیتکوین تا حوالی 54 و حتی 50 هم بیاد پایین.
درنتیجه از قیمتهای الان که حدود 76 است، ممکنه نزدیک به 30% کاهش قیمت داشته باشه. 
اگر در ۲ هفته آینده قیمت بالای 88 برود، این تحلیل شکست خواهد خورد که من بعید میدونم این اتفاق بیافتد.
این هم حدضرر میان مدتی! @mojebartarIR
این تحلیل "میان مدتی" رو بفرست برای اون دوستت که بیتکوین بازه و نظرش رو بپرس
حسین محمدپور ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۵
این تحلیل #بیتکوین رو برای دوستت فرستادی
هنوز بیتکوین به اهداف نهایی نرسیده و در مسیر استولی اولیم هدفش خورده
Bingo MRM 
۲۰۸
۱۷:۰۰
امشب اومدم که دوباره یک نگاه سریع به بازار کریپتو داشته باشم 


۲۱۶
۱۷:۰۰
دقیقا آخر اردیبهشت سیگنالهای ریزشی نمادهای کلیدی بازار کریپتو تقدیم شما شد
اما دیروز یکی از دوستان به من گفت که سولانا رو روی تارگت ۶۰ که گفته بودی خریدم 
هشدار
دوستان عزیزی که با استراتژی MRM آشنا هستند ميدونند که ما در روند نزولی
"خرید مطلقا ممنوع"
هستیم
این یعنی وقتی اهداف نزولی تعیین میکنیم به معنی محل مناسب خرید نیست.
بلکه انتظار داریم حداقل تا محدوده هدف قیمت افت کند.
پس کی بخریم؟وقتی که "سیگنال خرید MRM" صادر شود
@mojebartarIR
توی این پست هشدار دادم که اهداف قیمتی که تعیین میکنیم لزوما جای مناسب خرید نیست. برای خرید باید سیگنال دریافت شود
این یعنی وقتی اهداف نزولی تعیین میکنیم به معنی محل مناسب خرید نیست.
@mojebartarIR
توی این پست هشدار دادم که اهداف قیمتی که تعیین میکنیم لزوما جای مناسب خرید نیست. برای خرید باید سیگنال دریافت شود
۲۲۶
۱۷:۰۶
دوستانی که خیلی آشنا نیستندلطفا و حتما این دو تا ویدیو آموزشی را ببینید
1- سیگنال چیست؟
https://mojebartar.ir/topics/mrm-l1-c4/
2- شرایط سه گانه خروج از معامله
https://mojebartar.ir/topics/mrm-l1-c7/
موج برتر @mojebartarIR
1- سیگنال چیست؟
2- شرایط سه گانه خروج از معامله
موج برتر @mojebartarIR
۳۰۶
۱۷:۰۹
حالا بریم سراغ بازار کریپتو و بروزرسانی چند نماد مهم:
#اتریوم هنوز روند نزولی ادامه دارد. فعلا برای چند روز درجا خواهد زد. احتمالا داره برای شکست 1550 به پایین انرژی ذخیره میکنه
#بیتکوین منتظر یک حرکت هیجانی نزولی هستم. اما ... اگر قیمت بتونه بالای 65 برگرده، ممکنه رنج کوتاه و کم عمقی بشود.ولی دوست داره هیجانی بریزه
#سولانا این هم دوست داره یک ریزش هیجانی دیگه رو تجربه کنه. ولی اگر میخواد اینکار رو بکنه خیلی وقت نداره و باید حداکثر در ۲ و ۳ روز آینده شروع کنه به ریزش 🥹
@mojebartarIR حسین محمدپور ۱۸ خرداد ۱۴۰۵موج برتر | همراه همیشگی شما
#اتریوم هنوز روند نزولی ادامه دارد. فعلا برای چند روز درجا خواهد زد. احتمالا داره برای شکست 1550 به پایین انرژی ذخیره میکنه
#بیتکوین منتظر یک حرکت هیجانی نزولی هستم. اما ... اگر قیمت بتونه بالای 65 برگرده، ممکنه رنج کوتاه و کم عمقی بشود.ولی دوست داره هیجانی بریزه
#سولانا این هم دوست داره یک ریزش هیجانی دیگه رو تجربه کنه. ولی اگر میخواد اینکار رو بکنه خیلی وقت نداره و باید حداکثر در ۲ و ۳ روز آینده شروع کنه به ریزش 🥹
@mojebartarIR حسین محمدپور ۱۸ خرداد ۱۴۰۵موج برتر | همراه همیشگی شما
۳۰۲
۱۷:۲۱