#وزارت_بهداشت #معاونت_توسعه #مهندس_موهبتی #دانشگاه_های_علوم_پزشکی #مدیریت_منابع #بهره_وری #نظام_سلامت #شفافیت_مالی #عدالت_در_تخصیص_منابع
لینک خبر
۲۴.۷K
۱۵:۰۹
#چهارشنبه_های_پاسخگویی #معاونت_توسعه #مهندس_موهبتی #سامانه_۱۹۰ #کارکنان_نظام_سلامت #وزارت_بهداشت #منابع_انسانی #سرمایه_اجتماعی #پاسخگویی
لینک خبر
۱۳.۵K
۱۶:۳۰
خیرین سلامت معماران امید و خالق فرصت دوباره زندگی برای بیماران هستند/ مراکز تخصصی و فوقتخصصی، پیشران ارتقای کیفیت خدمات سلامت و امیدآفرینی برای بیماران هستند
افتتاح پلیکلینیک و آزمایشگاه تخصصی هماتولوژی، آنکولوژی و پیوند سلولهای بنیادی بیمارستان شریعتی تهران
مهندس طاهر موهبتی، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، در مراسم افتتاح این مرکز تخصصی با تأکید بر نقش ماندگار خیرین سلامت گفت:
خیرین سلامت تنها ساختمان و تجهیزات تأمین نمیکنند؛ آنها برای بیماران فرصت دوباره زندگی، امید و لبخند میآفرینند.
اگر بخواهیم یک معادله طلایی برای سلامت ترسیم کنیم، باید بگوییم «سلامت حاصل تلفیق زیرساخت و همدلی است».
مراکز تخصصی و فوقتخصصی، علاوه بر افزایش دسترسی بیماران به خدمات پیشرفته، نقش مهمی در توسعه دانش، پژوهش و ارتقای کیفیت خدمات درمانی کشور دارند.
سرمایه انسانی نظام سلامت بزرگترین دارایی این حوزه است و حفظ کرامت، منزلت و انگیزه پزشکان، پرستاران و کارکنان سلامت از مهمترین وظایف مدیران به شمار میرود.
#مهندس_موهبتی #خیرین_سلامت #بیمارستان_شریعتی #پیوند_سلول_های_بنیادی #هماتولوژی #آنکولوژی #دانشگاه_علوم_پزشکی_تهران #معاونت_توسعه #وزارت_بهداشت #نظام_سلامت
لینک خبر
http://mrd.behdasht.gov.ir/XmY9
صفحات رسمی معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت@mrd_behdasht_gov_ir
مهندس طاهر موهبتی، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، در مراسم افتتاح این مرکز تخصصی با تأکید بر نقش ماندگار خیرین سلامت گفت:
#مهندس_موهبتی #خیرین_سلامت #بیمارستان_شریعتی #پیوند_سلول_های_بنیادی #هماتولوژی #آنکولوژی #دانشگاه_علوم_پزشکی_تهران #معاونت_توسعه #وزارت_بهداشت #نظام_سلامت
لینک خبر
۱۷.۱K
۱۰:۲۷
بازدید معاونان توسعه و تحقیقات وزارت بهداشت از پروژه در حال ساخت پلیکلینیک بیمارستان روزبه
مهندس طاهر موهبتی، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت و دکتر رضا آخوندزاده، معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت و عضو هیئت علمی بیمارستان روزبه، از پروژه در حال ساخت پلیکلینیک بیمارستان روزبه بازدید کردند.
در این بازدید که با حضور مدیران دانشگاه علوم پزشکی تهران، رئیس بیمارستان روزبه و دکتر محمدی از اساتید روانپزشکی انجام شد، آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه، نیازهای زیرساختی و برنامههای پیشبینیشده برای تکمیل و بهرهبرداری از این مجموعه مورد بررسی قرار گرفت.
پلیکلینیک بیمارستان روزبه پس از بهرهبرداری، ظرفیت ارائه خدمات تخصصی و فوقتخصصی سلامت روان را افزایش داده و نقش مؤثری در ارتقای خدمات سرپایی و درمانی ایفا خواهد کرد.
#بیمارستان_روزبه #سلامت_روان #مهندس_موهبتی #دکتر_آخوندزاده #دانشگاه_علوم_پزشکی_تهران #معاونت_توسعه #وزارت_بهداشت #اعصاب_و_روان #نظام_سلامت
لینک خبر
۹.۸K
۱۴:۲۶
در راستای بررسی ظرفیتها، چالشها و نیازهای حوزه سلامت روان، مهندس موهبتی معاون توسعه مدیریت و منابع و دکتر آخوندزاده معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت و عضو هیئت علمی بیمارستان روزبه، به همراه جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی تهران، رئیس بیمارستان و دکتر محمدی از اساتید برجسته روانپزشکی، از بخشهای مختلف بیمارستان روانپزشکی روزبه بازدید کردند.
در این بازدید، روند ارائه خدمات تخصصی سلامت روان، ظرفیتهای آموزشی و پژوهشی، نیازهای توسعهای و چالشهای موجود این مرکز مورد بررسی قرار گرفت.
بیمارستان روزبه به عنوان یکی از مهمترین مراکز آموزشی، پژوهشی و درمانی روانپزشکی کشور، نقش مؤثری در تربیت نیروی انسانی متخصص و ارائه خدمات سلامت روان به مردم ایفا میکند.
#سلامت_روان #بیمارستان_روزبه #وزارت_بهداشت #معاونت_توسعه #تحقیقات_و_فناوری #دانشگاه_علوم_پزشکی_تهران #نظام_سلامت #خدمت_برای_سلامت
لینک خبر
۸.۴K
۱۴:۳۷
با اجرای برنامه ملی پزشکی خانواده و نظام ارجاع در ۲۰ شهر جدید، گام دیگری در مسیر تحقق عدالت در سلامت، دسترسی عادلانه به خدمات درمانی و ارتقای کیفیت مراقبتهای سلامت برداشته شد.
این برنامه با هدف تقویت خدمات سلامت، مدیریت صحیح مسیر درمان بیماران، کاهش هزینههای سلامت و افزایش رضایتمندی مردم، در شهرهای منتخب کشور آغاز شده است.
از اول تیرماه، ۲۰ شهر دیگر به شبکه اجرای یکی از مهمترین برنامههای تحولآفرین نظام سلامت میپیوندند؛ برنامهای که سلامتمحور، مردممحور و آیندهنگر است.
#پزشکی_خانواده #نظام_ارجاع #عدالت_در_سلامت #وزارت_بهداشت #تحول_در_سلامت #سلامت_برای_همه #خدمات_سلامت #پزشک_خانواده
۹K
۱۵:۰۴
#وزارت_بهداشت #معاونت_توسعه #مهندس_موهبتی #دانشگاه_های_علوم_پزشکی #مدیریت_منابع #بهره_وری #نظام_سلامت #شفافیت_مالی #عدالت_در_تخصیص_منابع
۹.۲K
۱۶:۰۱
در چارچوب برنامه ملی تسهیلگری سفر و گردشگری کارکنان نظام سلامت، سهمیه ویژه اقامت تابستانه در مجتمع فرهنگی، آموزشی و ورزشی صندوق رفاه وزارت بهداشت در ساری به کارکنان دانشگاهها و دانشکدههای علوم پزشکی کشور اختصاص یافت.
توسعه خدمات رفاهی و افزایش دسترسی کارکنان نظام سلامت به امکانات اقامتی، بخشی از برنامههای معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت برای ارتقای رفاه و رضایتمندی همکاران در سراسر کشور است.
#نظام_سلامت #خدمات_رفاهی #کارکنان_وزارت_بهداشت #گردشگری_کارکنان #تسهیلگری_سفر #صندوق_رفاه #ساری #خزرآباد #معاونت_توسعه
لینک خبر
۲۴.۲K
۱۶:۱۸
#المپیاد_ورزشی_کارکنان #نظام_سلامت #کارکنان_سلامت #وزارت_بهداشت #ورزش_کارکنان #سلامت_سازمانی #نشاط_سازمانی #دانشگاه_های_علوم_پزشکی #پنجمین_المپیاد_ورزشی #معاونت_توسعه #ورزش_و_سلامت
لینک خبر
۶.۷K
۱۶:۰۲
سومین نشست پایش آمادگی ۲۰ دانشگاه علوم پزشکی مجری فاز دوم برنامه ملی پزشکی خانواده و نظام ارجاع با حضور دکتر علیرضا رئیسی معاون بهداشت، مهندس طاهر موهبتی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، مدیران سازمانهای بیمهگر، هیئت رئیسه دانشگاههای علوم پزشکی، ائمه جمعه، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسئولان محلی برگزار شد.
در این نشست بر تقویت هماهنگیهای بینبخشی، تکمیل زیرساختهای فنی و اجرایی، توسعه همکاری با سازمانهای بیمهگر و تسریع در رفع موانع اجرای برنامه تأکید شد.
دکتر رئیسی با اشاره به همکاری مؤثر وزارت بهداشت، سازمان تأمین اجتماعی و بیمه سلامت، اجرای موفق برنامه را نیازمند مشارکت همه ارکان نظام سلامت دانست.
مهندس موهبتی نیز با تأکید بر ماهیت اجتماعی و تحولآفرین برنامه پزشکی خانواده، نقش اطلاعرسانی، فرهنگسازی و جلب مشارکت نهادهای محلی و استانی را در موفقیت این طرح ملی بسیار مهم ارزیابی کرد.
در بخش ارائه گزارش دانشگاهها نیز دانشگاههای علوم پزشکی ایران، شهید بهشتی، اهواز و قزوین آخرین اقدامات خود را در حوزه توسعه زیرساختها، نظام ارجاع، ارتقای سلامت و ساماندهی مؤلفههای اجتماعی مؤثر بر سلامت (SDH) ارائه کردند.
#پزشکی_خانواده #نظام_ارجاع #وزارت_بهداشت #معاونت_توسعه #سلامت #بیمه_سلامت #تامین_اجتماعی #SDH #دانشگاه_های_علوم_پزشکی
لینک خبر
۴.۳K
۸:۵۸