لوگوی پیام رسان بلهدانلود «بله»
عکس پروفایل کانال محمد پورفائز 🗣ک
۱.۴ هزار عضو

کانال محمد پورفائز 🗣

با یاری خدا، اینجا با محوریت آموزش، مشاوره سرمایه‌گذاری، توسعه کسب‌وکار و رشد اقتصادی بر پایه تحلیل بازار و مهارت‌های کاربردی، مسیری برای تصمیم‌گیری آگاهانه و پیشرفت پایدار ارائه می‌دهد.
پشتیبانی: @MrPoorfaezAdminسايت مشاوره: www.MrPoorfaez.ir
مشاهده در اپلیکیشن بلهمشاهده در وب بله
۵ تیر
thumbnail
آقای قالیباف محض اطلاع از فرمایشات جنابعالی.
undefined۱۱
undefined۳
undefined۱

۳۲۷

۸:۰۲

از عجائب دنیا میدونید چیه؟اینکه در داخل ایران به خاطر ترس از زده شدن نماینده و رئیس مجلس، مجلس تعطیله.ولی رئیس مجلس توی ژنو جاش امنهundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefined
undefined۱۷
undefined۱

۳۲۰

۸:۳۲

به زودی در کیش میزبان شما جهت تاسیس یک پایگاه مالی برای بازار های مناطق آزاد هستیمundefined
undefined۱۳
undefined۱

۲۷۵

۱۱:۰۶

گزارش‌های اولیه از حمله موشکی به امارات
زین پس لبنان رو بزنید امارات میخوره.آمریکا مجبوره فتیله اسرائیل رو بکشه پایین.
چون الان یک کشتی رو توی امارات ترکوندیم داشت تخطی میکرد بی ادب.
undefined۱۵

۲۶۵

۱۳:۳۳

سلام به همه دوستان عزیزم.دوستان برای سرمایه گذاری معمولا باید سرمایه رو پخش کنید.یک طرحی برای سرمایه گذاری هست که ضمانت نامه بانکی اصل سرمایه رو داره.و برای سود هم معمولا از اون شرکت ضمانت سنگین میگیرن.ندخ بازدهی حدودا ۴۳ تا ۴۷ درصد خواهد بود.لذا یک سرمایه بین ۱ میلیون الی ۵۰۰ میلیون آماده داشته باشید که سرمایه گذاری رو هفته آینده اعلام میکنم.بیشتر از ۵۰۰ میلیون سرمایه گذاری میشه کرد اصلا.سازمان بورس مجوز نمیده بیشتر از ۵ درصد کل سرمایه طرح.لذا آماده باشید که اعلام کنم.
در ضمن سودش رو هر سه ماه یکبار میریزن.اصل سرمایه رو هم انتهای سال میدن.تا یک سال هم حق برداشت ندارید.
چون طرح سریع پر میشه من فقط توی کانال اعلام میکنم.
undefined۱۰

۲۲۷

۱۵:۵۰

thumbnail
یعنی قشنگ ترین پستی که میشد برای دائم الفک بازها گذاشت اینه.undefined
undefined۱۲
undefined۱

۲۱۲

۱۶:۲۵

دیروز دیدم  یکی از دستام عضله در اوورده یکیش شله.خیلی دقت کردم ببینم چرا.فهمیدم چون توی پارکینگ ستین باید فرمون رو دائم با دست راستم بچرخونم و ۶۰ دور عقب جلو کنم از بس این پارکینگ رو آشغال درست کردن
undefined۴

۲۰۶

۱۶:۴۵

thumbnail
یه مدت حسابی له شدم... از مشکلات، از حرف ناروا، از تهمت‌، از یه عالمه اتفاق که ذهنمو درگیر کرده بود و هرچند هنوزم حال مناسبی ندارم ولی گذاشتم پای خیر ، می‌بینم شاید همون اتفاقا، حتی جنگ و یه فروشی که اون موقع به‌ظاهر شاید موقعیتش نبود، باعث شد مجبور بشیم بیشتر بجنگیم و بیشتر بسازیم و کسب و کار هایی رو راه اندازی کنیم که مردم بتونن مشکلاتشون رو مرتفع کنن.
همین شد که شب و روز افتادیم توی دفتر و نشستیم روی توسعه کار، فقط برای اینکه بتونیم بهترین خدمات رو به شما ارائه بدیم.
خداروشکر از همین هفته خدمات بیمه و بانکی هم به مجموعه‌مون اضافه میشه و یه قدم بزرگ دیگه برمی‌داریم.
اگه برنامه‌ها عقب نیفته، همین هفته هم راهی کیش می‌شیم تا برای راه‌اندازی شعبه‌مون و توسعه فعالیت‌هامون توی مناطق آزاد کارها رو انجام بدیم.
ترید هم که به لطف خدا داره با قدرت انجام میشه و بازدهی‌ها هم عالی بوده.
سایت هم به‌زودی کامل برمی‌گرده. یه سری مشکلات موقع انتقال سرور از آلمان به ایران پیش اومد که داریم همشونو برطرف می‌کنیم.
خلاصه اینکه... ما نه وایسادیم، نه ناامید شدیم. قطارمون با لطف خدا و عنایت آقا امام زمان (عج) داره با قدرت حرکت می‌کنه. undefined
هر کسی دوست داشت، هر وقت خواست، می‌تونه سوار این قطار بشه. ما مسیرمونو ادامه می‌دیم. undefinedundefined
undefined۲۰

۲۱۸

۱۶:۵۵

چیزی نیست نگران نباشید سیریک رو توی ایران زد آمریکا.نقض آتش بس نشده هنو.
مسئولین محترم ناراحت نباشید.ما که به زودی اسرائیل رو میگیریم. ولی شما فقط دارید برای ما سختش میکنید.چه جوری باید بفهمید اونا تعمدی یک کشتی تخطی گر میفرستن که شما بزنید تا بهانه ای شود برای پاکسازی رادار ها و زیر ساخت های مخابراتی ما.
چه جوری باید بفهمید که دارن تست و خطا میکنند و همزمان در بانه گروه تروریستی وارد میشود و آمریکا از جنوب میزند.
نگران نباشید نقض آتش بس نشده برای شما.اما پیش بینی جنگ زمینی ما کم کم رو به عیان است.
undefined۱۶

۱۳۹

۲۰:۳۱

توافق دولت لبنان (نه حزب الله) با اسرائیل ؟لشگر کشی دولت جولانی لب مرز لبنان.مذاکرات دولت ما (علی الاصول مخالفت رهبری و سپاه) با آمریکا؟ 
بخوان باقی ماجرا را.
undefined۱۰
undefined۳

۱۳۵

۲۰:۳۷