آقای قالیباف محض اطلاع از فرمایشات جنابعالی.
۳۲۷
۸:۰۲
از عجائب دنیا میدونید چیه؟اینکه در داخل ایران به خاطر ترس از زده شدن نماینده و رئیس مجلس، مجلس تعطیله.ولی رئیس مجلس توی ژنو جاش امنه







۳۲۰
۸:۳۲
به زودی در کیش میزبان شما جهت تاسیس یک پایگاه مالی برای بازار های مناطق آزاد هستیم
۲۷۵
۱۱:۰۶
گزارشهای اولیه از حمله موشکی به امارات
زین پس لبنان رو بزنید امارات میخوره.آمریکا مجبوره فتیله اسرائیل رو بکشه پایین.
چون الان یک کشتی رو توی امارات ترکوندیم داشت تخطی میکرد بی ادب.
زین پس لبنان رو بزنید امارات میخوره.آمریکا مجبوره فتیله اسرائیل رو بکشه پایین.
چون الان یک کشتی رو توی امارات ترکوندیم داشت تخطی میکرد بی ادب.
۲۶۵
۱۳:۳۳
سلام به همه دوستان عزیزم.دوستان برای سرمایه گذاری معمولا باید سرمایه رو پخش کنید.یک طرحی برای سرمایه گذاری هست که ضمانت نامه بانکی اصل سرمایه رو داره.و برای سود هم معمولا از اون شرکت ضمانت سنگین میگیرن.ندخ بازدهی حدودا ۴۳ تا ۴۷ درصد خواهد بود.لذا یک سرمایه بین ۱ میلیون الی ۵۰۰ میلیون آماده داشته باشید که سرمایه گذاری رو هفته آینده اعلام میکنم.بیشتر از ۵۰۰ میلیون سرمایه گذاری میشه کرد اصلا.سازمان بورس مجوز نمیده بیشتر از ۵ درصد کل سرمایه طرح.لذا آماده باشید که اعلام کنم.
در ضمن سودش رو هر سه ماه یکبار میریزن.اصل سرمایه رو هم انتهای سال میدن.تا یک سال هم حق برداشت ندارید.
چون طرح سریع پر میشه من فقط توی کانال اعلام میکنم.
در ضمن سودش رو هر سه ماه یکبار میریزن.اصل سرمایه رو هم انتهای سال میدن.تا یک سال هم حق برداشت ندارید.
چون طرح سریع پر میشه من فقط توی کانال اعلام میکنم.
۲۲۷
۱۵:۵۰
یعنی قشنگ ترین پستی که میشد برای دائم الفک بازها گذاشت اینه.
۲۱۲
۱۶:۲۵
دیروز دیدم یکی از دستام عضله در اوورده یکیش شله.خیلی دقت کردم ببینم چرا.فهمیدم چون توی پارکینگ ستین باید فرمون رو دائم با دست راستم بچرخونم و ۶۰ دور عقب جلو کنم از بس این پارکینگ رو آشغال درست کردن
۲۰۶
۱۶:۴۵
یه مدت حسابی له شدم... از مشکلات، از حرف ناروا، از تهمت، از یه عالمه اتفاق که ذهنمو درگیر کرده بود و هرچند هنوزم حال مناسبی ندارم ولی گذاشتم پای خیر ، میبینم شاید همون اتفاقا، حتی جنگ و یه فروشی که اون موقع بهظاهر شاید موقعیتش نبود، باعث شد مجبور بشیم بیشتر بجنگیم و بیشتر بسازیم و کسب و کار هایی رو راه اندازی کنیم که مردم بتونن مشکلاتشون رو مرتفع کنن.
همین شد که شب و روز افتادیم توی دفتر و نشستیم روی توسعه کار، فقط برای اینکه بتونیم بهترین خدمات رو به شما ارائه بدیم.
خداروشکر از همین هفته خدمات بیمه و بانکی هم به مجموعهمون اضافه میشه و یه قدم بزرگ دیگه برمیداریم.
اگه برنامهها عقب نیفته، همین هفته هم راهی کیش میشیم تا برای راهاندازی شعبهمون و توسعه فعالیتهامون توی مناطق آزاد کارها رو انجام بدیم.
ترید هم که به لطف خدا داره با قدرت انجام میشه و بازدهیها هم عالی بوده.
سایت هم بهزودی کامل برمیگرده. یه سری مشکلات موقع انتقال سرور از آلمان به ایران پیش اومد که داریم همشونو برطرف میکنیم.
خلاصه اینکه... ما نه وایسادیم، نه ناامید شدیم. قطارمون با لطف خدا و عنایت آقا امام زمان (عج) داره با قدرت حرکت میکنه.
هر کسی دوست داشت، هر وقت خواست، میتونه سوار این قطار بشه. ما مسیرمونو ادامه میدیم.

همین شد که شب و روز افتادیم توی دفتر و نشستیم روی توسعه کار، فقط برای اینکه بتونیم بهترین خدمات رو به شما ارائه بدیم.
خداروشکر از همین هفته خدمات بیمه و بانکی هم به مجموعهمون اضافه میشه و یه قدم بزرگ دیگه برمیداریم.
اگه برنامهها عقب نیفته، همین هفته هم راهی کیش میشیم تا برای راهاندازی شعبهمون و توسعه فعالیتهامون توی مناطق آزاد کارها رو انجام بدیم.
ترید هم که به لطف خدا داره با قدرت انجام میشه و بازدهیها هم عالی بوده.
سایت هم بهزودی کامل برمیگرده. یه سری مشکلات موقع انتقال سرور از آلمان به ایران پیش اومد که داریم همشونو برطرف میکنیم.
خلاصه اینکه... ما نه وایسادیم، نه ناامید شدیم. قطارمون با لطف خدا و عنایت آقا امام زمان (عج) داره با قدرت حرکت میکنه.
هر کسی دوست داشت، هر وقت خواست، میتونه سوار این قطار بشه. ما مسیرمونو ادامه میدیم.
۲۱۸
۱۶:۵۵
چیزی نیست نگران نباشید سیریک رو توی ایران زد آمریکا.نقض آتش بس نشده هنو.
مسئولین محترم ناراحت نباشید.ما که به زودی اسرائیل رو میگیریم. ولی شما فقط دارید برای ما سختش میکنید.چه جوری باید بفهمید اونا تعمدی یک کشتی تخطی گر میفرستن که شما بزنید تا بهانه ای شود برای پاکسازی رادار ها و زیر ساخت های مخابراتی ما.
چه جوری باید بفهمید که دارن تست و خطا میکنند و همزمان در بانه گروه تروریستی وارد میشود و آمریکا از جنوب میزند.
نگران نباشید نقض آتش بس نشده برای شما.اما پیش بینی جنگ زمینی ما کم کم رو به عیان است.
مسئولین محترم ناراحت نباشید.ما که به زودی اسرائیل رو میگیریم. ولی شما فقط دارید برای ما سختش میکنید.چه جوری باید بفهمید اونا تعمدی یک کشتی تخطی گر میفرستن که شما بزنید تا بهانه ای شود برای پاکسازی رادار ها و زیر ساخت های مخابراتی ما.
چه جوری باید بفهمید که دارن تست و خطا میکنند و همزمان در بانه گروه تروریستی وارد میشود و آمریکا از جنوب میزند.
نگران نباشید نقض آتش بس نشده برای شما.اما پیش بینی جنگ زمینی ما کم کم رو به عیان است.
۱۳۹
۲۰:۳۱
توافق دولت لبنان (نه حزب الله) با اسرائیل ؟لشگر کشی دولت جولانی لب مرز لبنان.مذاکرات دولت ما (علی الاصول مخالفت رهبری و سپاه) با آمریکا؟
بخوان باقی ماجرا را.
بخوان باقی ماجرا را.
۱۳۵
۲۰:۳۷