حرفام...:)
پهلوون پنبم دیگه...:)
خودمم نمیدونم دردم چیه...:)
۲۳۴
۲۱:۴۲
حصودی کنم اسکل به چیت؟!
۲۲۵
۱۷:۱۸
یه ۴ روز ک نیسی یه جوری فراموش میشی ک بعضي وقتا فک میکنی نکنه مردم؟!
۲۱۸
۲۳:۳۲
۱۷۲
۱۲:۰۴
من انتخابم تنهاییه واگرنه کم نیس برام
۱۵۳
۶:۴۴
حرفام...:)
من انتخابم تنهاییه واگرنه کم نیس برام
راس میگه
۱۴۸
۶:۵۲
بیا اینم شاهد
۱۴۷
۶:۵۸
۱۲۶
۲۳:۵۱
خیلی دوس داشتم زندگیم برگرده به ۲ هفته پیش و آرامش داشته باشم خسته شدم از این صداها
۱۲۵
۲۳:۵۳
یعنی چی میشه؟!
۲۵
۱۱:۱۹