۵۸۵
۸:۰۶
🫡۱
۵۱۱
۸:۱۱
#پیام-ناشناس---------------------------------------------
وااای کارت روح و روان ادم رو عوض میکنههههچقدر تو خوب و خفنی اخه:))))))خیلی خوشحالم که پیدا کردمممم
عزیزمییییییی مرسییی از مهربونیت🥹




---------------------------------------------
یه سوال اگه از سوژه ی واقعی واسه رفرنس استفاده کنیم ولی کنار چیزی که کشیدیم نذاریم مشکلی داره؟ من استفاده میکنم ولی کاراکتر خودم و استایل خودمو پیاده میکنم فقط گاهی لباس هم شبیهش میشه.
سلام عزیزم
، نه موردی نداره، عکسی که خودتون گرفتین که دیگه حتی حق استفادش کامل مال خودتونه.تنها چیزی که معمولا مشکل داره همونطور که گفتم، تریس و کپی ضایع و مستقیم از روی اثر هنری و یا هوش مصنوعیه.---------------------------------------------*ادیت- ادامه ی پیام ها:
شرمنده فکر کنم منظورمو اشتباه رسوندم، بازم ببخشید خیلی سوال میپرسم حتما خسته شدی

منظورم از عکس مدل های توی گوگل یا مثلا پینترسته، ولی آدمای واقعی نه فن آرت
عکس معمولا زیاد مورد نداره، ولی یادتون باشه که عکاسی هم فرمی از هنره، یعنی اون طرف حق کپی رایت کارش رو داره هنوز و اگه یه وقت ببینه شما ضایع از روش تریس کردین میتونه شکایت کنه.برای همین معمولا میگم از سه بعدی، رفرنس هایی که خودتون تولید کردین، یا عکس هایی که مخصوص رفرنس گرفتن ساخته شدن استفاده کنید. در کل همیشه توجه کنید به کپی رایت اثر. و تا جای ممکن به جای استفاده از یک عکس، چند تا تصویر و پوز رو قاطی هم کنید.---------------------------------------------
راستییییی کارات خیلی فوق العاده ان واسه همین اینقد ازت سوال پرسیدم چون به نظرم خیلی با تجربه ای 🫠
مرسییی عزیزم، لطف داری🥹


. آره متاسفانه یا خوشبختانه یکی از پیر ترین ها تو جمع بچه های تلگرام هستم
۴۱۹
۸:۴۵
گیف
۰۳:۲۰
دیگه از این به بعد این گیف مورد علاقمه
۴۶۳
۱۰:۵۰
#پیام-ناشناس---------------------------------------------
سلاممم~یه سوال الان که نت نیست از کجا مدل سه بعدی که خودم زاویش رو تغییر بدم پیدا کنم؟
قبلا توی سایت ها میدیدم الان کار نمیکنن
سلام عزیزم.
نرم افزار کلیپ استودیو خودش مدل سه بعدی مرد و زن بیس داره، هم خود مدل رو میتونید تناسباتشو دستکاری کنید و هم پوز رو.نرم افزاری هست که آفلاین هم کار میکنه. مخصوص پینت و انیمیشن و مانگا و کمیک هم هست.
۴۵۶
۱۱:۳۲
دوستان اگر نت به حالت استیبل وصل شد، تلگرام مثل همیشه در خدمتتون هستم
البته قبلش پیام هایی که اینجا دادین پاسخ میدم
. ولی این کانال فقط برای مواقع قطعیه.https://t.me/nadia_dibajهمه ی لینک های من اینجا هستن اگر نتتون کار کرد:https://linktr.ee/NadiaDibaj
۴۵۶
۱۳:۳۶
هستم هنوز اینجا، کار های ضروریمو انجام بدم میام باز پیامهاتونو پاسخ میدم.

۴۸۰
۱۹:۴۶
۷۴۰
۹:۳۸
#سفارشی #Commission
۳۲۳
۶:۴۰
عزیزان، من دیگه اینجا پست نمیکنم فیلا تو همون تلگرام هستم.اینجا زاپاس میمونه برای مواقع ضروری.
۲۰۷
۶:۱۰