لوگوی پیام رسان بلهدانلود «بله»
عکس پروفایل 🎨NadiaDibaj🎨�
۴۰۷ عضو

🎨NadiaDibaj🎨

undefinedتصویرگر، کمیک آرتیست، معلم
undefinedناشناس:ble.ir/SendHarfBot?start=16a0df88bebd96
undefinedتلگرام:https://t.me/nadia_dibaj
undefinedحمایت:https://hamibash.com/NADIADIBAJ
مشاهده در اپلیکیشن بلهمشاهده در وب بله
۵ خرداد
thumbnail
undefinedخیلی وقتها هم رفرنس میتونه مدل سه بعدی و عروسک فیگما و عکس از خودتون یا مدل باشه. این روشیه که خیلی استفاده میشه.نیازی به گفتنش نیست و همه استفاده میکنن. استفاده از مدل سه بعدی معمولا روشیه که من میگم بچه ها استفاده کنن، چون خودتون پوز کاراکتر و زاویه ی دوربین رو تایین میکنید.یادتون باشه که "به هیچ عنوان" از پوز یه هنرمند دیگه استفاده نکنید.چون مدل فیگور کشیدن و اون ایده کاملا از زیر دست چشم یه هنرمند رد شده و خاص خودشه، کپی کردن از اون کار حتی اگه فقط پوزش باشه توی دردسر میندازتتون. پس به جاش این حرکتو بزنید خیلی هم بهتره.
undefinedسمت راست: الهامundefinedسمت چپ: اثر من
undefinedundefined NadiaDibaj undefinedundefined
undefined۱۰
undefined۱

۵۸۵

۸:۰۶

undefinedیه وقتایی هم کار صفر تا صد ذهنیه و رفرنسی وجود نداره، یا لازم نیست یا آدم تنبلیش میاد دنبال رفرنس بگرده:))))در نهایت هزاران روش برای الهام گرفتن، مطالعه و استفاده از رفرنس وجود داره. خودتون کم کم متوجه میشید که چی غلطه، چی درسته.دست و چشمتون رو هم تقویت کنید که بتونید بدون رفرنس هم کار کنید.الان میدونم خیلی ها از هوش مصنوعی برای الهام گرفتن استفاده میکنن. کار درستی نیست ولی اگه تازه کار هستین میتونه مطالعه ی اون آثار بهتون کمک کنه. فقط تریس و کپی نکنید، هی پالت رنگو پیک نکنید بزارید رو کار. قشنگ مطالعه کنید ببینید اون اثر چی داره که شمارو جذب خودش کرده. خودتون پایه های خودتون رو قوی کنید. الهام گرفتن و مطالعه و کپی کردن در جایگاه خودش غلط نیست اگر درست و اصولی باشه. یادتون باشه وقتی اثری که خلق میکنید کنار اثری که ازش الهام گرفته قرار بگیره نباید قابل تشخیص باشه، اگر هست باید منبع ذکر کنید.از ذکر منبع نترسید. رو راست بودن توی این بخش نه تنها بد نیست، بلکه مخاطب همیشه دوست داره راه روش هنرمند رو برای رسیدن به اثر نهاییش رو بدونه. برای همینه که اسپید پینت و تایم لپس هم انقدر طرفدار داره.دونستن اصول اولیه ی مبانی هنر، نور و رنگ و ترکیب بندی و پرسپکتیو و آناتومی، لازمه ی کار هستن. در نهایت هدف اینه که از همه ی این دانش و ابزار ها برای خلق ایده های خودتون استفاده کنید.undefined
undefinedundefined NadiaDibaj undefinedundefined
undefined۱۴
undefined۲
undefined۱
🫡۱
undefined۱

۵۱۱

۸:۱۱

#پیام-ناشناس---------------------------------------------undefined وااای کارت روح و روان ادم رو عوض میکنههههچقدر تو خوب و خفنی اخه:))))))خیلی خوشحالم که پیدا کردمممم
undefinedعزیزمییییییی مرسییی از مهربونیت🥹undefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefined---------------------------------------------undefined یه سوال اگه از سوژه ی واقعی واسه رفرنس استفاده کنیم ولی کنار چیزی که کشیدیم نذاریم مشکلی داره؟ من استفاده میکنم ولی کاراکتر خودم و استایل خودمو پیاده میکنم فقط گاهی لباس هم شبیهش میشه.
undefinedسلام عزیزمundefined، نه موردی نداره، عکسی که خودتون گرفتین که دیگه حتی حق استفادش کامل مال خودتونه.تنها چیزی که معمولا مشکل داره همونطور که گفتم، تریس و کپی ضایع و مستقیم از روی اثر هنری و یا هوش مصنوعیه.---------------------------------------------*ادیت- ادامه ی پیام ها:
undefined شرمنده فکر کنم منظورمو اشتباه رسوندم، بازم ببخشید خیلی سوال می‌پرسم حتما خسته شدیundefinedundefinedundefinedمنظورم از عکس مدل های توی گوگل یا مثلا پینترسته، ولی آدمای واقعی نه فن آرت
undefined عکس معمولا زیاد مورد نداره، ولی یادتون باشه که عکاسی هم فرمی از هنره، یعنی اون طرف حق کپی رایت کارش رو داره هنوز و اگه یه وقت ببینه شما ضایع از روش تریس کردین میتونه شکایت کنه.برای همین معمولا میگم از سه بعدی، رفرنس هایی که خودتون تولید کردین، یا عکس هایی که مخصوص رفرنس گرفتن ساخته شدن استفاده کنید. در کل همیشه توجه کنید به کپی رایت اثر. و تا جای ممکن به جای استفاده از یک عکس، چند تا تصویر و پوز رو قاطی هم کنید.---------------------------------------------undefinedراستییییی کارات خیلی فوق العاده ان واسه همین اینقد ازت سوال پرسیدم چون به نظرم خیلی با تجربه ای 🫠undefined
undefinedمرسییی عزیزم، لطف داری🥹undefinedundefinedundefinedundefined. آره متاسفانه یا خوشبختانه یکی از پیر ترین ها تو جمع بچه های تلگرام هستمundefined
undefined۷
undefined۱

۴۱۹

۸:۴۵

thumbnail
گیف
۰۳:۲۰
دیگه از این به بعد این گیف مورد علاقمه
undefined۲۹
undefined۱

۴۶۳

۱۰:۵۰

#پیام-ناشناس---------------------------------------------undefined سلاممم~یه سوال الان که نت نیست از کجا مدل سه بعدی که خودم زاویش رو تغییر بدم پیدا کنم؟undefined قبلا توی سایت ها میدیدم الان کار نمیکنن
undefinedسلام عزیزم.undefinedنرم افزار کلیپ استودیو خودش مدل سه بعدی مرد و زن بیس داره، هم خود مدل رو میتونید تناسباتشو دستکاری کنید و هم پوز رو.نرم افزاری هست که آفلاین هم کار میکنه. مخصوص پینت و انیمیشن و مانگا و کمیک هم هست.undefined
undefined۴
undefined۱
undefined۱
undefined۱

۴۵۶

۱۱:۳۲

دوستان اگر نت به حالت استیبل وصل شد، تلگرام مثل همیشه در خدمتتون هستمundefinedالبته قبلش پیام هایی که اینجا دادین پاسخ میدمundefined. ولی این کانال فقط برای مواقع قطعیه.https://t.me/nadia_dibajهمه ی لینک های من اینجا هستن اگر نتتون کار کرد:https://linktr.ee/NadiaDibaj
undefined۱۳
undefined۱
undefined۱
undefined۱
undefined۱

۴۵۶

۱۳:۳۶

هستم هنوز اینجا، کار های ضروریمو انجام بدم میام باز پیامهاتونو پاسخ میدم.undefinedundefined
undefined۱۶
undefined۱

۴۸۰

۱۹:۴۶

۱۰ خرداد
thumbnail
undefinedدر دست ساختشخصیت جوود از مجموعه کتاب A Folk Of The Airیه روز دوست دارم در مورد این کتاب حرف بزنم، صحبت هاااا دارممممممundefined#AFolkOfTheAir

undefined کانال بله undefinedundefined کانال تلگرام undefined
undefined۲۴
undefined۱
undefined۱

۷۴۰

۹:۳۸

۱۳ خرداد
thumbnail
undefinedرونمایی از تصویر سازی سفارشی. undefinedاصل کار انیمیت شده نیست ولی چون دارم تمرین میکنم یه سری از سفارش هارو انیمیت شده میفرستم برای مشتریundefinedundefined
#سفارشی #Commission
undefined کانال بله undefinedundefined کانال تلگرام undefined
undefined۱۴
undefined۷
undefined۱

۳۲۳

۶:۴۰

۱۵ خرداد
عزیزان، من دیگه اینجا پست نمیکنم فیلا تو همون تلگرام هستم.اینجا زاپاس میمونه برای مواقع ضروری.undefined
undefined۱۴
undefined۵
undefined۱

۲۰۷

۶:۱۰