همیشه برامون سوال بود شهید آیت الله امام سیدعلی خامنه ای اگر خراسانیه چطور ممکنه دستور قیام صادر کنه هیچ وقت توی مخیله ام با منش و روش مدیریت رهبر شهیددستور برای قیام یا حمله پیشدستانه نبودیا پرچم سیاه خراسانیاصلا توی ذهنمون نمی اومدهنوزم خیلی نمی یاد و صرفا تحلیل ذهنیهولی بعضی سوال ها هر روز روشن تر می شن
۳.۸K
۱۳:۰۹
با رفقا تصمیم گرفتیم که حتی اگر از چیزی به صورت قطعی مطمئن هستیمدیگه اعلام نکنیم اما جسته گریخته گاها این روایات رو مطرح می کنیم...(یه جا به این رسیدیم که سیدعلی خامنه ای قطعا خراسانیه ولی با شهادتش همه فکر و ذهنمون بهم ریخت و گفتیم نکنه خدا به واسطه لو دادن مسلمین بداء حاصل کرده بخاطر همین خیلی این حرفا رو شرح و بسط نمی دیم و حتی در مورد این هم که امام شهید خراسانی بود یا نبود حرف نمی زنیم ) پیشگو نیستیم ، کف بین نیستیم ، خیلی هم بلد نیستیم
حرفامون صرفا تحلیل از روایاته
که بسیاریش هم ممکنه غلط در بیادمثلا فکر نمی کردیم توی ایران اصلا جنگ دربگیره در صورتی که روایتی هست صریح اعلام می کنه که مرحله سیوف ایرانی ها سلاح به دست می شن...فکر می کردیم صرفا تهدید باشهنه جنگ!
حرفامون صرفا تحلیل از روایاته
که بسیاریش هم ممکنه غلط در بیادمثلا فکر نمی کردیم توی ایران اصلا جنگ دربگیره در صورتی که روایتی هست صریح اعلام می کنه که مرحله سیوف ایرانی ها سلاح به دست می شن...فکر می کردیم صرفا تهدید باشهنه جنگ!
۳.۸K
۱۳:۱۹
اگر یهویی خیلی نگران این هستید جلیلی کجاست و چرا نیست و واکنشی نداره...خواستم بگمامروز ساعت ۶ مثل هفته های گذشته، جلسه هفتگی حکمت سیاسی رو آنلاین برگزار می کنهاز نگرانی خارج بشید
۳.۷K
۱۴:۰۳
ishalla tasoa - Javad Moghadam.mp3
۰۵:۱۸-۱۲.۲ مگابایت
ایشالله تاسوعا پیش عباسمبه یاد شهید صدرزاده
۳.۱K
۱۸:۱۹
چرا روز تاسوعا به قمر منیر بنی هاشم حضرت ابوالفضل العباس (سلاماللهعلیه) اختصاص پیدا کرده؟
مرحوم استاد فاطمی نیا
مرحوم استاد فاطمی نیا
۳.۲K
۱۸:۲۱
مداح اهل بیت راست می گهعلی الاصول رضایت مردم توی کوفه مهم ترهحسین الکی می خواد ما رو وارد جنگ کنه آخه آدم مگه با ۷۲ نفر وارد جنگ با اون همه لشکر یزید می شه...
۳.۳K
۱۸:۳۲
سلام ما داریم یه مجموعه کار میسازیم برای روز تشییع آقا که قراره از شبکهافق پخش بشه برای ساختنش قراره از صدای شما عزیزان استفاده کنیم.برید تو نرمافزار رکوردر(ضبطکنندهی صدا)دکمهی ضبط رو بزنید و هرچی تو دلتونه به آقای شهید بگید، درد دل کنید، حرفاتونو بگید و صوتتون رو برام بفرستید.
(اگه مقدور بود اسم و فامیل و شغلتون هم بگید ممنون میشم)
پ.ن: اگه تونستید این صوت رو از اعضای خانوادهتون و دوستانتون هم بگیرید ممنون میشم، هرچی بیشتر صدا باشه بهتره.
پ.ن۲: محدودیت زمانی خاصی نداره، از ۱۰ ثانیه تا ۱۰ دقیقه.
پ.ن۳: تا شب جمعه فرصت هست.
@Komiiter@Komiiter_bothttps://t.me/SendHarfBot?start=f75a8732604b
(اگه مقدور بود اسم و فامیل و شغلتون هم بگید ممنون میشم)
پ.ن: اگه تونستید این صوت رو از اعضای خانوادهتون و دوستانتون هم بگیرید ممنون میشم، هرچی بیشتر صدا باشه بهتره.
پ.ن۲: محدودیت زمانی خاصی نداره، از ۱۰ ثانیه تا ۱۰ دقیقه.
پ.ن۳: تا شب جمعه فرصت هست.
@Komiiter@Komiiter_bothttps://t.me/SendHarfBot?start=f75a8732604b
۳.۴K
۱۸:۳۴
اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللَّهِ الْحُسَیْن وَ عَلَى الاَْرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِناَّئِکَ
۲.۵K
۵:۲۶
امسال می فهمیم که ای اهل حرم میر و علمدار نیامد یعنی چی....
۲.۶K
۵:۵۵
توصیفی از سگ محل کردن:
۳۱۴
۱۵:۰۵