حقارت این روزهای تیم مذاکرهکننده
تنها یک دلیل داره
اینکه جلوی زیاده خواهی ترامپ ملعون رو نگرفتند
حاضر شدن مذاکره کنند
و بدتر رفتن سوئیس
حالا کشور رو دوباره تهدید میکنند
و تیم مذاکرهکننده رو تهدید به گروگانگیری میکنند.
حیف که این افراد الان شدن آبروی کشور
و الا میگفتیم گروگان بگیریدشون
پس هم ندید
تنها یک دلیل داره
اینکه جلوی زیاده خواهی ترامپ ملعون رو نگرفتند
حاضر شدن مذاکره کنند
و بدتر رفتن سوئیس
حالا کشور رو دوباره تهدید میکنند
و تیم مذاکرهکننده رو تهدید به گروگانگیری میکنند.
حیف که این افراد الان شدن آبروی کشور
و الا میگفتیم گروگان بگیریدشون
پس هم ندید
۲۵۸
۱۷:۳۴
سلامشما را میهمان می کنیم به یک صفحه از کلام الله مجید به همراه ترجمه و گزیده ای از تفسیر آن

┄┅═✧❁
❁✧═┅┄
https://ble.ir/nasehian_ir
https://ble.ir/nasehian_ir
۱۴۴
۸:۵۹
۱۴۴
۸:۵۹
۱۴۴
۸:۵۹
254-raad-ar-parhizgar.mp3
۰۲:۳۸-۱.۰۲ مگابایت
۱۳۶
۹:۰۰
254-raad-fa-ansarian.mp3
۰۳:۵۳-۵.۴ مگابایت
۱۳۶
۹:۰۰
254-raad-ta-1.mp3
۲۰:۵۷-۴.۸۶ مگابایت
۱۳۷
۹:۰۰
254-raad-ta-2.mp3
۲۲:۲۸-۵.۲۱ مگابایت
۱۶۸
۹:۰۱
خدایا ما رو بپذیر
۱۱۰
۶:۲۷
این کامنت یکی از شما عزیزان بود:
موندم کیسه شما به کجا وصله که نگران مذاکرات هستی و شاید یک درصد برداشتن تحریمها، ما مردم عادی که تو همین مدت با وجود تهدید ها داریم کمی نفس میکشیم. میگید رهبری، یعنی شما پیرو هستید ولی فرمانده سپاه و ارتش و فرمانده قرارگاه و چندین منصوب رهبری که دوتاش مجتهد هستن تو شعام، ضد رهبری؟! شما ذوب در جلیلی هم نیستید، فقط ذوب در سمت و سازمان و... هستید و نگران باز شدن بنبست ها، و اگر کسی تو عالم به ترامپ و آمریکا اعتماد کنه باید به عقلش شک کرد ولی اینکه مذاکره کنندگان رو اینطور میکوبید فراتر از این حرفهاست...
احتمالا ایشون تازه وارد این کانال شدن و من رو نمیشناسند.
من شاغلم و شغل آزاد دارماز همین سازمان ها و نهادهایی که ایشون گفتند هم کم آسیب ندیدم
اما اینکه ما میگیم این مدل مذاکره خوب نیست
نه اینکه وضعیت کشور رو نمیدونیم
من که شغل آزاد دارم میدونم افزایش قیمت دلار یعنی چی
میدونم کمبود مواد مصرفی برای شغل خودم یعنی چی
میدونم بسته شدن راه واردات به کشور یعنی چی
اما حرف من اینه که این مدل مذاکرات باعث افزایش جنگ برای کشور میشه
از کجا میگم از همین یک سال قبلاصلا لازم نیست جای دوری بریم
وقتی جنگ رو شروع کردن مگه ما وسط مذاکره نبودیم؟
خب چه کنیم؟؟
باید عزتمندانه و از روی قدرت مذاکره کرد
وقتی دشمن درخواست آتش بس میکنه قبول نکنیم
چون اون دنبال آتش بس واقعی نیست
دنبال تجدید قوای خودشه
میخواد لیست اهدافش رو بروز کنه
و الا کسی از مردم دنبال جنگ نیست
موندم کیسه شما به کجا وصله که نگران مذاکرات هستی و شاید یک درصد برداشتن تحریمها، ما مردم عادی که تو همین مدت با وجود تهدید ها داریم کمی نفس میکشیم. میگید رهبری، یعنی شما پیرو هستید ولی فرمانده سپاه و ارتش و فرمانده قرارگاه و چندین منصوب رهبری که دوتاش مجتهد هستن تو شعام، ضد رهبری؟! شما ذوب در جلیلی هم نیستید، فقط ذوب در سمت و سازمان و... هستید و نگران باز شدن بنبست ها، و اگر کسی تو عالم به ترامپ و آمریکا اعتماد کنه باید به عقلش شک کرد ولی اینکه مذاکره کنندگان رو اینطور میکوبید فراتر از این حرفهاست...
احتمالا ایشون تازه وارد این کانال شدن و من رو نمیشناسند.
من شاغلم و شغل آزاد دارماز همین سازمان ها و نهادهایی که ایشون گفتند هم کم آسیب ندیدم
اما اینکه ما میگیم این مدل مذاکره خوب نیست
نه اینکه وضعیت کشور رو نمیدونیم
من که شغل آزاد دارم میدونم افزایش قیمت دلار یعنی چی
میدونم کمبود مواد مصرفی برای شغل خودم یعنی چی
میدونم بسته شدن راه واردات به کشور یعنی چی
اما حرف من اینه که این مدل مذاکرات باعث افزایش جنگ برای کشور میشه
از کجا میگم از همین یک سال قبلاصلا لازم نیست جای دوری بریم
وقتی جنگ رو شروع کردن مگه ما وسط مذاکره نبودیم؟
خب چه کنیم؟؟
باید عزتمندانه و از روی قدرت مذاکره کرد
وقتی دشمن درخواست آتش بس میکنه قبول نکنیم
چون اون دنبال آتش بس واقعی نیست
دنبال تجدید قوای خودشه
میخواد لیست اهدافش رو بروز کنه
و الا کسی از مردم دنبال جنگ نیست
۱۲۳
۶:۳۲