لوگوی پیام رسان بلهدانلود «بله»
عکس پروفایل پاسخ به شبهات / پاسخ به سوالاتپ
۴.۲ هزار عضو

پاسخ به شبهات / پاسخ به سوالات

میتونی پاسخ به خیلی از سوالات خودت رو اینجا پیدا کنیپاسخ های من روان، ساده درعین حال علمی استبه همین سادگی
مشاهده در اپلیکیشن بلهمشاهده در وب بله
۳۱ خرداد
حقارت این روزهای تیم مذاکره‌کننده

تنها یک دلیل داره

اینکه جلوی زیاده خواهی ترامپ ملعون رو نگرفتند

حاضر شدن مذاکره کنند

و بدتر رفتن سوئیس

حالا کشور رو دوباره تهدید می‌کنند
و تیم مذاکره‌کننده رو تهدید به گروگانگیری میکنند.

حیف که این افراد الان شدن آبروی کشور
و الا می‌گفتیم گروگان بگیریدشون
پس هم ندید undefined
undefined۱۰
undefined۴

۲۵۸

۱۷:۳۴

۱ تیر
thumbnail
سلامشما را میهمان می کنیم به یک صفحه از کلام الله مجید به همراه ترجمه و گزیده ای از تفسیر آنundefinedundefinedundefined┄┅═✧❁undefined❁✧═┅┄
https://ble.ir/nasehian_ir
undefined۱

۱۴۴

۸:۵۹

thumbnail
undefined۱

۱۴۴

۸:۵۹

thumbnail
undefined۱

۱۴۴

۸:۵۹

254-raad-ar-parhizgar.mp3

۰۲:۳۸-۱.۰۲ مگابایت

۱۳۶

۹:۰۰

254-raad-fa-ansarian.mp3

۰۳:۵۳-۵.۴ مگابایت

۱۳۶

۹:۰۰

254-raad-ta-1.mp3

۲۰:۵۷-۴.۸۶ مگابایت

۱۳۷

۹:۰۰

254-raad-ta-2.mp3

۲۲:۲۸-۵.۲۱ مگابایت

۱۶۸

۹:۰۱

۲ تیر
thumbnail
خدایا ما رو بپذیر
undefined۳

۱۱۰

۶:۲۷

این کامنت یکی از شما عزیزان بود:
موندم کیسه شما به کجا وصله که نگران مذاکرات هستی و شاید یک درصد برداشتن تحریمها، ما مردم عادی که تو همین مدت با وجود تهدید ها داریم کمی نفس میکشیم. میگید رهبری، یعنی شما پیرو هستید ولی فرمانده سپاه و ارتش و فرمانده قرارگاه و چندین منصوب رهبری که دوتاش مجتهد هستن تو شعام، ضد رهبری؟! شما ذوب در جلیلی هم نیستید، فقط ذوب در سمت و سازمان و... هستید و نگران باز شدن بنبست ها، و اگر کسی تو عالم به ترامپ و آمریکا اعتماد کنه باید به عقلش شک کرد ولی اینکه مذاکره کنندگان رو اینطور میکوبید فراتر از این حرفهاست...

احتمالا ایشون تازه وارد این کانال شدن و من رو نمیشناسند.
من شاغلم و شغل آزاد دارماز همین سازمان ها و نهادهایی که ایشون گفتند هم کم آسیب ندیدم
اما اینکه ما میگیم این مدل مذاکره خوب نیست
نه اینکه وضعیت کشور رو نمیدونیم
من که شغل آزاد دارم می‌دونم افزایش قیمت دلار یعنی چی
می‌دونم کمبود مواد مصرفی برای شغل خودم یعنی چی
می‌دونم بسته شدن راه واردات به کشور یعنی چی
اما حرف من اینه که این مدل مذاکرات باعث افزایش جنگ برای کشور میشه
از کجا میگم از همین یک سال قبلاصلا لازم نیست جای دوری بریم
وقتی جنگ رو شروع کردن مگه ما وسط مذاکره نبودیم؟
خب چه کنیم؟؟
باید عزتمندانه و از روی قدرت مذاکره کرد
وقتی دشمن درخواست آتش بس می‌کنه قبول نکنیم
چون اون دنبال آتش بس واقعی نیست
دنبال تجدید قوای خودشه
میخواد لیست اهدافش رو بروز کنه
و الا کسی از مردم دنبال جنگ نیست
undefined۹

۱۲۳

۶:۳۲