بازارسال شده از اطلاع رسانی پردیس نسیبه💥
سلام و وقت بخیرجهت مشارکت در مراسمات،موکب ها و کار های فرهنگی خوابگاه نذورات خودتون رو به این شماره واریز کنید
۶۱۰۴۳۳۸۹۷۷۷۷۱۴۵۶ زهرا کریمی
#شما_هم_میتونید_بانی_باشید🙂
۶۱۰۴۳۳۸۹۷۷۷۷۱۴۵۶ زهرا کریمی
#شما_هم_میتونید_بانی_باشید🙂
۵
۲۰:۰۷
سلام بچه ها طاعات و عباداتتون قبول درگاه حق
دوستانی که تمایل دارند در نماز عید فطر از طرف پردیس نسیبه شرکت کنند وارد گروه زیر شده و اطلاعات زیر را در یک پیام داخل گروه ارسال کنند .









نام و نام خانوادگی: ورودی : شماره تماس : شماره دانشجویی:








دوستانی که ثبت نامشان صد درصد هستش پیام را ارسال کنند و لطفا توجه کنید که ارسال پیام در گروه به منزله ی شرکت قطعی هستش
لذا خواهشمندم عزیزانی که صد در صد هستند پیامشان را ارسال کنند. در غیر این صورت باتوجه به حق الناس بودن و ظرفیت محدود لطفا توجه بفرمائید


لینک گروه:https://eitaa.com/joinchat/3785097592Ce4e022e913
نام و نام خانوادگی: ورودی : شماره تماس : شماره دانشجویی:
دوستانی که ثبت نامشان صد درصد هستش پیام را ارسال کنند و لطفا توجه کنید که ارسال پیام در گروه به منزله ی شرکت قطعی هستش
لذا خواهشمندم عزیزانی که صد در صد هستند پیامشان را ارسال کنند. در غیر این صورت باتوجه به حق الناس بودن و ظرفیت محدود لطفا توجه بفرمائید
لینک گروه:https://eitaa.com/joinchat/3785097592Ce4e022e913
۲.۳K
۱۸:۰۳
میدیدی رفیقات شهید میشدن
همه پیش چشمات..شهید میشدن !{
}
شهیدم ای همه عمر مادر...
ترمیم مزار شهدای والا مقام توسط گروه •°جهادی گمنام •°"کاری از دانشجویان تهران"
تقدیم به مادران گرانقدر شهدا
شهیدم ای همه عمر مادر...
ترمیم مزار شهدای والا مقام توسط گروه •°جهادی گمنام •°"کاری از دانشجویان تهران"
تقدیم به مادران گرانقدر شهدا
🥲۱
۲.۳K
۱۶:۵۷
سلام دوستان وقتتون بخیر
بچه ها در زمینه های زیر نیازمند نیروهای فعال و توانمند هستیم :
مسئول رسانه هیئت
مسئول تدارکات
مسئول پذیرایی
مسئول جذب خادمین هیئت
مسئول هیئت هفتگی
دوستانی که علاقمند هستند در بخش های بالا فعالیت کنند به آیدی در ((ایتا)) @Fa_Sadatt مراجعه کنند .
تذکر
عزیزانی که تمایل دارند در بخش رسانه فعالیت کنند ؛ باید نمونه کار خود را به آیدی بالا ارسال کرده و رزومه فعالیت خود را شرح دهند.
دوستانی که علاقمند هستند در بخش های بالا فعالیت کنند به آیدی در ((ایتا)) @Fa_Sadatt مراجعه کنند .
۲.۱K
۹:۰۸
بازارسال شده از صَدنا
#پردیس_نسیبه#معاونت_هنر_و_رسانه
فراخوان رادیو نسیبآوا
معاونت هنر و رسانه بسیج دانشجویی پردیس نسیبه جهت فعالیت در حوزههای نویسندگی/گویندگی/تدوین پادکست نیرو میپذیرد.
درصورت تمایل به فعالیت در هر یک از این حوزهها به آیدی @fa_nosrati در پیامرسان "بله" پیام دهید.
صدنا"صدای دانشجومعلمان نسیبه"@sadna_news
صدنا"صدای دانشجومعلمان نسیبه"@sadna_news
۷
۵:۳۷
بازارسال شده از صَدنا
#پرديس_نسیبه #معاونت_رشد_و_کادرسازی
حضرت آیتالله خامنهای:«عبور از گردنههای دشوار پیشرفت ــ که ما دنبال پیشرفت همهجانبهی کشور هستیم و در این مسیر گردنههای دشواری وجود دارد ــ بدون کمک آموزشوپرورش ممکن نیست. امروز از زبان صاحبنظران و صاحبان تخصّص در زمینههای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و حتّی سیاسی، انسان میشنود که وقتی راجع به مشکلات اساسی و گرههای سخت کشور بحث میشود، علاج کار را در مدرسه جستجو میکنند... این را متخصّصین میگویند، این را صاحبنظران میگویند ... چارهی کار در اصلاح مدرسه است، در برنامهریزی درست برای مدرسه و برای جوان و نوجوان است.» ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
#دوره_مسیر
۴ روز تا آغاز ثبتنام
صدنا"صدای دانشجومعلمان نسیبه"@sadna_news
حضرت آیتالله خامنهای:«عبور از گردنههای دشوار پیشرفت ــ که ما دنبال پیشرفت همهجانبهی کشور هستیم و در این مسیر گردنههای دشواری وجود دارد ــ بدون کمک آموزشوپرورش ممکن نیست. امروز از زبان صاحبنظران و صاحبان تخصّص در زمینههای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و حتّی سیاسی، انسان میشنود که وقتی راجع به مشکلات اساسی و گرههای سخت کشور بحث میشود، علاج کار را در مدرسه جستجو میکنند... این را متخصّصین میگویند، این را صاحبنظران میگویند ... چارهی کار در اصلاح مدرسه است، در برنامهریزی درست برای مدرسه و برای جوان و نوجوان است.» ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
#دوره_مسیر
صدنا"صدای دانشجومعلمان نسیبه"@sadna_news
۶
۱۲:۱۶
بازارسال شده از صَدنا
#پردیس_نسیبه #بسیج_دانشجویی
سلام به همگی

برای اطلاع از زمان، اخبار و مسابقات
مجموعه کارگاه پنجشنبه های پویا، عضو کانال زیر بشید.https://ble.ir/panjshanbe_pooya
صدنا"صدای دانشجومعلمان نسیبه"@sadna_news
سلام به همگی
برای اطلاع از زمان، اخبار و مسابقات
صدنا"صدای دانشجومعلمان نسیبه"@sadna_news
۶
۱۲:۱۶
بازارسال شده از شورای صنفی پردیس نسیبه تهران(سابق)
۷
۱۷:۱۴
بسم الله الرحمن الرحیم ای که از علی(ع) دم میزنی...بر یتیمان علی (ع)سر میزنی؟با سلام خدمت دوستان گرامی ...میخوام چند کلمه ای راجع به طرح اکرام باهاتون صحبت کنم.شاید از این طرح و فرزندان معنوی چیز هایی شنیده باشید و دلتون بخواد شما هم فرزند معنوی داشته باشید اما هنوز دست به عمل نزدید.شاید یه سری ام گفته باشن نمیتونیم کمک کنیم هر ماه و به مبلغ زیاد.میخوام بگم رفقا مهمنیت خالص شماست و اینکه شما کسی رو که به عنوان فرزند انتخاب میکنید هر ماه میتونید حداقل ۳۰ هزار تومان به حساب مستقیم این بچه ها واریز کنید .این بچه ها کسایی هستند که یا بد سرپرستن یا بی سرپرست و یا اینکه خانواده هاشون دربرابر مخارج ناتوان شدن. چه خوبه که مثل آقا جانمان دست نیازمندان رو بگیریم و حامی اونا باشیم.برای اینکه شناسنامه و مشخصات بچه ها رو بگیرید و اطلاعاتتون به عنوان حامی بچه ها ثبت بشه به آیدی پیام بدید .
@karymii313
به فرموده ی مولا علی ع:اَلْخَيْرُ لا يَفْنى .كار خير هرگز فانى نمى شود.
به فرموده ی مولا علی ع:اَلْخَيْرُ لا يَفْنى .كار خير هرگز فانى نمى شود.
۱.۵K
۱۴:۴۰
با سرفصل های کاربردی:
۱.۱K
۳:۰۹