۹۱۶
۲۱:۴۹
من کاری به غربگداهای فاقد شرف ندارم.
روی صحبتم با اون دوستان انقلابیه که هنوز دارن از مذاکره با آمریکا دفاع میکنن.
آخرت خودتونو برای کاری که هم بر خلاف اوامر رهبر شهید ماست، هم بر خلاف امر رهبر حاضر و هم بر خلاف خط آقا امام حسین ع تباه نکنید.
پشیمون میشید، زمانی که خیلی دیر شده.
@nazdikesobh1
روی صحبتم با اون دوستان انقلابیه که هنوز دارن از مذاکره با آمریکا دفاع میکنن.
آخرت خودتونو برای کاری که هم بر خلاف اوامر رهبر شهید ماست، هم بر خلاف امر رهبر حاضر و هم بر خلاف خط آقا امام حسین ع تباه نکنید.
پشیمون میشید، زمانی که خیلی دیر شده.
۱.۳K
۲۲:۰۴
رهبر انقلاب تقریبا از سال ۷۹ به بعد، به شکل مستمر #چفیه را بعنوان بخشی ثابت از پوشش خودشان قرار دادند. اما چرا؟
بررسی حوادث پیش از این اقدام ایشان در آن سالها نشان میدهد، خط تحمیل سازش و تسلیم جریان غربگرا در مقابل آمریکا، از همان زمان شروع شده بود. (فتنه ۷۸، کنفرانس برلین و...)
@nazdikesobh1
بررسی حوادث پیش از این اقدام ایشان در آن سالها نشان میدهد، خط تحمیل سازش و تسلیم جریان غربگرا در مقابل آمریکا، از همان زمان شروع شده بود. (فتنه ۷۸، کنفرانس برلین و...)
۱.۴K
۰:۴۲
۶۳۸
۹:۲۲
اگر آمریکا و همفکرانش به ما بگویند، سازش کنید تا گندم به شما بدهیم،ما یک نان را ۳۶میلیون نفری خواهیم خورد"ولی زیر بار این ذلت نخواهیم رفت"
#شهید_رجایی
@nazdikesobh1
#شهید_رجایی
۸۰۷
۱۰:۰۵
فتنه ۸۸ تکرار جَمل طلحه و زبیر بودبرجام، تکرار صفین و حکمیت اشعث و ابوموسی اشعری۱۳ دی ۹۸ شهادت مالک اشتر بودفتنه ززآ تکرار قصه خوارج و نهروان۹ اسفند ۱۴۰۴ تکرار ضربت ابن ملجم
اما دیگر صلح امام حسن ع در کار نخواهد بود.یکراست به کربلا رسیده ایم
@nazdikesobh1
۶۷۳
۱۰:۰۸
اگر ۴۰۰ کیلو اورانیوم بازدارندگی دارد، پس چرا جنگ شد؟
ایزدی: آمریکاییها میخواهند در جنگ سوم با بمب اتمی تاکتیکی به شهرهای موشکی ایران حمله کنند، زیرا با بمبهای متعارف این سایتها آسیب نمیبینند.
ابتدا باید با رقیق کردن #اورانیوم ایران، خیالشان از پاسخ ایران راحت شود
پ.ن:شاید یک عده بگن این احتمالاته،شاید فقط به اورانیوم راضی شد و رفت، اما تمام سیاست آمریکا در یک خط در مورد ایران در حال انجامه اونم°نابودی توان نظامی،تغییر حکومت و تجزیه ایران هست°و اشتباهات و امتیاز دادن های استراتژیک برای خوابوندن جنگ منجر به جنگی فاجعه بار وحشتناک خواهد بود
@nazdikesobh1
ایزدی: آمریکاییها میخواهند در جنگ سوم با بمب اتمی تاکتیکی به شهرهای موشکی ایران حمله کنند، زیرا با بمبهای متعارف این سایتها آسیب نمیبینند.
ابتدا باید با رقیق کردن #اورانیوم ایران، خیالشان از پاسخ ایران راحت شود
پ.ن:شاید یک عده بگن این احتمالاته،شاید فقط به اورانیوم راضی شد و رفت، اما تمام سیاست آمریکا در یک خط در مورد ایران در حال انجامه اونم°نابودی توان نظامی،تغییر حکومت و تجزیه ایران هست°و اشتباهات و امتیاز دادن های استراتژیک برای خوابوندن جنگ منجر به جنگی فاجعه بار وحشتناک خواهد بود
۶۱۹
۱۰:۳۱