لوگوی پیام رسان بلهدانلود «بله»
عکس پروفایل 🇮🇷 نَـزدیـکِ صُـبـح�
۶.۶ هزار عضو

🇮🇷 نَـزدیـکِ صُـبـح

مشاهده در اپلیکیشن بلهمشاهده در وب بله
۲ تیر
thumbnail
حضرت علی‌اکبر(ع) رو نديدیم، ولی ماکان نصیری ارباً اربا شده #میناب رو دیدیم undefined
undefined @nazdikesobh1
undefined۱۲۹
undefined۹
undefined۲
undefined۱

۹۱۶

۲۱:۴۹

thumbnail
ای کاش مثل آن شب دوباره برگردی...
undefined @nazdikesobh1
undefined۸۹
undefined۹
undefined۳

۹۵۹

۲۱:۵۰

thumbnail
‌من کاری به غربگداهای فاقد شرف ندارم.
روی صحبتم با اون دوستان انقلابیه که هنوز دارن از مذاکره با آمریکا دفاع میکنن.
آخرت خودتونو برای کاری که هم بر خلاف اوامر رهبر شهید ماست، هم بر خلاف امر رهبر حاضر و هم بر خلاف خط آقا امام حسین ع تباه نکنید.
پشیمون میشید، زمانی که خیلی دیر شده.

undefined @nazdikesobh1
undefined۱۱۹
undefined۱۰
undefined۳
undefined۱
undefined۱

۱.۳K

۲۲:۰۴

۳ تیر
thumbnail
‌رهبر انقلاب تقریبا از سال ۷۹ به بعد، به شکل مستمر ‌#چفیه را بعنوان بخشی ثابت از پوشش خودشان قرار دادند. اما چرا؟
بررسی حوادث پیش از این اقدام ایشان در آن سال‌ها نشان میدهد، خط تحمیل سازش و تسلیم جریان غربگرا در مقابل آمریکا، از همان زمان شروع شده بود. (فتنه ۷۸، کنفرانس برلین و...)
undefined @nazdikesobh1
undefined۹۹
undefined۸

۱.۴K

۰:۴۲

thumbnail
undefinedحاج قاسم چندسال قبل؛ در پاسخ اصرار غربزده ها درخصوص مذاکره با امریکا
undefined @nazdikesobh1
undefined۵۶
undefined۲
undefined۲

۸۹۷

۸:۳۹

thumbnail
‌در هیأتی که مطالبه خونخواهی امام شهید ما نباشد؛خود دونالد ترامپ هم سینه می‌زند.
undefined @nazdikesobh1
undefined۸۵
undefined۴
undefined۳

۶۳۸

۹:۲۲

thumbnail
اگر آمریکا و همفکرانش به ما بگویند، سازش کنید تا گندم به شما بدهیم،ما یک نان را ۳۶میلیون نفری خواهیم خورد"ولی زیر بار این ذلت نخواهیم رفت"
#شهید_رجایی
undefined @nazdikesobh1
undefined۷۸
undefined۱۹
undefined۲

۸۰۷

۱۰:۰۵

thumbnail
عباس آب هم نخورد تا مثل امامش شود، چه رسد به نظری دیگر...
undefined @nazdikesobh1
undefined۶۷
undefined۸
undefined۵

۵۴۰

۱۰:۰۵

thumbnail
‌فتنه ۸۸ تکرار جَمل طلحه و زبیر بودبرجام، تکرار صفین و حکمیت اشعث و ابوموسی اشعری۱۳ دی ۹۸ شهادت مالک اشتر بودفتنه ززآ تکرار قصه خوارج و نهروان۹ اسفند ۱۴۰۴ تکرار ضربت ابن ملجم undefinedاما دیگر صلح امام حسن ع در کار نخواهد بود.یکراست به کربلا رسیده ایم
undefined @nazdikesobh1
undefined۸۰
undefined۱۹

۶۷۳

۱۰:۰۸

thumbnail
اگر ۴۰۰ کیلو اورانیوم بازدارندگی دارد، پس چرا جنگ شد؟
ایزدی: آمریکایی‌ها می‌خواهند در جنگ سوم با بمب اتمی تاکتیکی به شهرهای موشکی ایران حمله کنند، زیرا با بمب‌های متعارف این سایت‌ها آسیب نمی‌بینند.
ابتدا باید با رقیق کردن #اورانیوم ایران، خیالشان از پاسخ ایران راحت شود
پ.ن:شاید یک عده بگن این احتمالاته،شاید فقط به اورانیوم راضی شد و رفت، اما تمام سیاست آمریکا در یک خط در مورد ایران در حال انجامه اونم°نابودی توان نظامی،تغییر حکومت و تجزیه ایران هست°و اشتباهات و امتیاز دادن های استراتژیک برای خوابوندن جنگ منجر به جنگی فاجعه بار وحشتناک خواهد بودundefined @nazdikesobh1
undefined۷۰
undefined۳

۶۱۹

۱۰:۳۱